Jaki prezent ślubny wybrać ?

By | 10:22 39 comments


Ślub
to piękne przeżycie dla Państwa młodych oraz zaproszonych przez Nich gości. Jednak podczas ślubu denerwują się nie tylko nowożeńcy , ale również goście. Nie tak łatwo jest wybrać odpowiedni prezent mimo , iż wybór w tych czasach mamy naprawdę ogromny. 


Jaki więc prezent wybrać ? Najlepiej taki , który będzie się dobrze prezentował, ale jednocześnie będzie praktyczny. Prezent ślubny może przybierać różne formy i spełniać wiele zadań. Najważniejsze jednak by takie prezent nie leżał w kącie i nie potrzebnie tylko zbierał kurz. 
Trafiony prezent na ślub  zależy od znajomości preferencji Państwa Młodych, ale także od Naszej wyobraźni i trafnego wyboru.

Co zatem kupić ? Pewnie są zwolennicy, którzy wolą iść na tak zwaną łatwiznę i dać po prostu pieniądze w kopercie. No tak niby praktyczne i bezproblemowe, ale sami wiecie, że pieniądze łatwo się rozchodzą i w praktyce później okazuje się , że pieniądze były i ich nie ma.  W życiu szczególnie młodych ludzi jest wiele wydatków i zawsze znajdzie się coś ważniejszego do kupienie. 
Warto zatem podarować choćby jakiś upominek, który będzie pamiątką na całe życie. 

Dekoracja Ananas 2 Bloomingville złoto i bielPojemnik na cukierki CandymanKlepsydra Rocket niebieska


Prezent w dużym stopniu zależy od potrzeb osób obdarowywanych. Na pewno jeżeli takie osoby zaraz po ślubie idą na swoje to przyda się im praktycznie wszystko do urządzenia ich domu. Jednak zanim coś kupimy najlepiej porozmawiać z innymi osobami, które również wybierają się na tę uroczystość. W końcu nikt nie będzie zadowolony jeżeli dostanie 10 czajników czy też kilka innych takich samych rzeczy. Warto między sobą sporządzić listę by rzeczy się nie powtarzały.

Sztućce Giro komplet 5 el. Filiżanka do herbaty CircusZestaw Åšniadaniowy Polski Stół 2 

Jeżeli jednak nie mamy możliwości kontaktu z osobami, które będą też na tej uroczystości to fajnym pomysłem może okazać się bon do jakiegoś sklepu. Dzięki czemu młoda para sama zadecyduje co jest im potrzebne i sama dokona wyboru prezentu. 

Idąc tropem szaleństwa  z którym się spotkałam będąc na nie jednym już ślubie pomysłem na prezent może być również zakup jakiejś atrakcji dla młodej pary. Może to być zwykła wizyta w Spa lub też coś bardziej szalonego i zwariowanego jak np skok ze spadochronem. Tu wszystko także zależy od tego jacy są Państwo młodzi.

Czajnik elektryczny Artisan 1,5 l czarny PoÅ›ciel Hayka mech podwójna 200 x 220 cmBlender Artisan 1,5 l czarny


Bywałam także na większych ślubach, gdzie było np. 300 osób i każda z Nich przyniosła w prezencie kwiaty. Ja osobiście kwiaty bardzo lubię, ale co można zrobić gdy dostanie się 150 bukietów kwiatów, które i tak szybko uschną . Lepiej zamiast kwiatów kupić coś innego. Są teraz takie fajne bileciki w formie rymowanek dołączane do zaproszeń ślubnych w których to nowożeńcy proszą o maskotki, wino, losy lotto czy też inne tego typu rzeczy. Ja uważam to za bardzo fajny pomysł. 


Bez względu jednak na to co kupimy pamiętajmy, że to Państwo Młodzi i sama ceremonia jest najważniejszą częścią tego dnia, a nie prezenty. Prezent ma być fajnym dodatkiem . Bawmy się dobrze tego dnia, życzmy jak najlepiej Młodej Parze , a na pewno obie strony będą zadowolone. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

39 komentarzy:

  1. No nie wiem, ja jednak wychodzę z założenia że lepiej podarować pieniądze, wtedy Państwo młodzi zakupią sobie co tylko potrzebują j chcą i to w swoim guście, a nie narzucony wzór/kolor porcelany, pościeli, ręczników.. to nie jest dobry pomysł. Nawet jeśli chodzi o sprzęty AGD, panna młoda może chcieć odkurzacz lub żelazka z zupełnie innymi funkcjami niż otrzymała. I mecz tu się potem z takim nietrafionym gospodarstwem domowym. Nie, nie, nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze daję kopertę plus drobny upominek pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle ze gadzety do domu sa fajna opcja :) warto stawiac tylko na neutralne wzory zeby pasowaly do wiekszosci wnetrz

    OdpowiedzUsuń
  4. Kitchen Aid to chyba u wszystkich by się sprawdziło :) my zawsze dawaliśmy kasę, nudno wiem, ale za to mogą sobie wybrać co im najbardziej potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie coś dostac, jednak ja wolalabym pieniądzę zreszta jak ide na weselę to tez daję kasę. Kupią sobie co tylko będą chcieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wolę dać pieniądze, aby młodzi sami kupili to co im potrzebne i w swoim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja 5 lat temu w prezencie ślubnym dostałam zastawę z porcelany na 12 osób, razem z wazą, misami i innymi cudami. Do dziś wszystko stoi w kartonie u rodziców bo w mojej mikro kuchni nie ma na to miejsca... Wolę dawać i dostawać pieniądze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny poradnik! Jak najbardziej trafne rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zdania, że najlepiej jednak podarować młodym pieniądze, ewentualnie bony. Sama jak kiedyś będę brać ślub to również poproszę jednak o taką formę prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zawsze problem z zakupem ślubnego prezentu dlatego wolę dać pieniążki w kopercie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze jednak stawiam na pieniądze... wtedy gdy ich sobie trochę zbiorą mogą przekazać na jeden większy wydatek np podróż

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysły:) my zazwyczaj dajemy alkohol i pieniądze, jednak te propozycje również fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak widać możliwości na prezent na ślub jest wiele.

    OdpowiedzUsuń
  14. My niedługo wybieramy się na wesele ale podjęliśmy decyzję o daniu gotówki. I teraz tak myślę żeby jednak coś dokupić jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna filiżanka. Myślę, że lepiej dawać pieniądze, a jak już bardzo chcemy aby mieli Młodzi jakąś pamiątkę, to właśnie taki drobiask wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz bardzo często prezentem są pieniądze. Ale jak para mloda dostanie np.filizanki to jest to bardzo fajna pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  17. według mnie najlepszym prezentem jest kasa :P :D

    OdpowiedzUsuń
  18. tutaj zawsze jest problem, ale pieniądze to najczęstszy prezent

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja uważam, że najlepiej dać pieniądze. My dostaliśmy trzy komplety zupełnie nie pasujących do siebie kieliszków i to na 6 osób każdy. Beznadziejne..

    OdpowiedzUsuń
  20. pieniądze to chyba najlepszy prezent

    OdpowiedzUsuń
  21. Super propozycje, wpadło mi kilka pomysłów do głowy i przy najbliższej okazji je wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Idziemy na wesele w czerwcu i Twoje propozycje prezentów już mnie zainspirowały😊.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne propozycje. Ja w tym roku będę dwa razy wybierać prezenty ślubne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam na prezent ślubny roboty kuchenne... otworzyłem go po rozwodzie 7 lat później

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja daje zawsze pieniądze i jakis drobiazg zamiast kwiatów. Młodzi sami kupią sobie to co potrzebują

    OdpowiedzUsuń
  26. Bon zakupowy to świetny pomysł.
    Wiem, że większość par młodych woli dostać pieniądze w kopercie, ale ja jestem tradycjonalistką i uważam, że jakis prezent też powinien byc.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bon podarunkowy to świetny pomysł. Wiem, że młodzi najchętnie dostaliby pieniądze w kopercie, ale ja jestem tradycjonalistką i uważam, że jakis prezent powinien być. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To zależy w sumie jak bardzo znamy Młodą Parę. Jednak tradycyjna koperta teraz jest najlepszym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. My kupiliśmy wino oraz totolotka, tak jak państwo młodzi sobie życzyli. Rzadko kto dawał coś innego .:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zwolennikiem dawania pieniędzy, tak aby para młoda mogła kupić sobie to na co ma ochotę, a do tego często wino lub kupony!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe propozycje,ale na razie nie będę miała okazji z nich skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  32. O ja bym chciała los na loterię zamiast kwiatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem zwolennikiem kwiatów i szczodrej koperty :)

    OdpowiedzUsuń
  34. my robiliśmy listę prezentów. I jeśli taka jest to korzystam, a jak nie to jednak daję kasę

    OdpowiedzUsuń
  35. my libimy wybierac zazwyczaj praktyczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)