Premiery 2 książek dla dzieci.

By | 09:49 47 comments
urodziny okładka _1_net


To dzisiaj jest ten dzień kiedy premierę ma książka Davida Baddiela (autora bestselerowej "Agencji Wynajmu Rodziców") - pt. "Urodziny. A gdyby mieć je codziennie?"

To świetna historia opowiadająca o chłopcu, który nie mógł się doczekać kiedy będą jego urodziny. Jednak okazuję się , że następnego dnia znowu ma urodziny. I następnego. I następnego. I następnego. Wkrótce jednak dochodzi do katastrofy, a główny bohater Sam może stracić coś bardzo cennego, ważniejszego niż urodziny. 

Arcyśmieszna jazda bez trzymanki dla czytelników od 9. roku życia. „Urodziny” to kolejna książka Davida Baddiela, w której jak zwykle znajdziecie niezrównane połączenie opowieści o spełnionym życzeniu oraz dobrej zabawy. Historia zilustrowana została przez Jima Fielda w typowym dla niego dowcipnym stylu.
Książka dedykowana dla dzieci powyżej 9. roku życia.

urodziny okładka _1_net


10 kwietnia swoją premierę będzie miała - "Emilka i gwiazdka z nieba" autorstwa Kamili Stokowskiej z ilustracjami Marty Grabowskiej. Ta książka skierowana jest do dzieci młodszych +3. Książeczka  oprócz ciekawej historii zawiera zadania zachęcające do aktywnego poznania świata. 

Nocne niebo jest piękne i pełne tajemnic. Czym są migoczące jasne punkciki? Jakie planety krążą wokół Słońca? Czy Saturn stroi się w biżuterię?Odkryj razem z Emilką planety i niesamowite zbiory gwiazd!

Seria „Ziarenka piasku” to cykl lekkich, zabawnych i edukacyjnych opowiastek dla dzieci od trzech do sześciu lat. Każda książeczka zawiera rozwijające i twórcze zadania, które zachęcają do przyglądania się światu, zadawania pytań i szukania odpowiedzi.






Moje dzieci nie mogą się już doczekać kiedy będą miały możliwość poznania zawartości tych książek.


---------------------------------------------------------------------------------

Odszkodowanie należy Nam się zawsze, lecz nie zawsze posiadamy odpowiednią wiedzę jak uzyskać należące się Nam świadczenia. Warto , więc tę kwestię polecić specjalistą, którzy w rzetelny sposób pomogą Nam w tej kwestii. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

47 komentarzy:

  1. Książeczki są bardzo fajne a dla dzieci idealne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te książeczki :) pozdrawiam cieplutko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Maluchy, na pewno będą zachwycone. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje dzieci z prewnośćią będą zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe propozycje. Ja szukam ostatnio nowości dla mojej córeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiła mnie ta książka Urodziny, ale mój synek jest jeszcze za mały. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne te książeczki :) Jak tylko będę potrzebować jakiegoś tytułu książeczki w przyszłości to zaglądnę na Twój blog :) Bardzo dobrze, że Twóje dzieci czytają książki, a nie od małego pogrążają się w grach komputerowych czy grach na telefonie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że wydawnictwa coraz częściej tworzą różne fajne książki dla najmłodszych. Czytanie jest bardzo ważne bo rozwija wyobraźnie, a niestety w czasach gdy króluje internet i telewizja ciężko przekonać malucha do książeczki, dlatego taka przyjemna i miła dla oka forma jest dodatkowym atutem który może zachęcić do zajrzenia do środka! Miłego dnia kochana :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój synek niedługo też pewnie z chęcią będzie sięgał po pierwsze książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejna super propozycja! Ah... masz pewnie znakomitą kolekcję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna - gdy ptak po niebie leci, z wiosny cieszą się wszystkie dzieci, radość ogarnęła wszystkich, w tym las, łąkę i sad :D Topimy marzanne ( albo palimy - bardziej polecam ) a wieczorkiem czytamy z dziećmi 👌

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać mojemu synkowi. Mogę wtedy przenieść się w świat mojego dzieciństwa. To zdjęcie uspokaja mnie i relaksuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój kuzyn kocha książeczki dla dzieci, więc wiem już co będę mogła mu podrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje dziecko niestety jest za duże i raczej nie chciałoby takich książek. Ale fajnie że u ciebie jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  15. Myślę, że ta pierwszą pozycję mogłabym podrzucić do czytania mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo, chętnie sięgniemy z córkę po „Emilkę”, świetna propozycja! :) bardzo lubimy takie książeczki i często po takie sięgamy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój bratanek nie czyta jeszcze... My czytamy mu. :) Ale te książki raczej nie dla niego. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tą drugą książeczkę chętnię kupię dla córeczki przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię książki dla dzieci. Moi chłopcy jeszcze do tych propozycji za małe, ale na pewno recenzja przydatna dla starszych dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne. Mój lubi Koszmarnego Karolka, ale to dla dzieci starszych

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż szkoda że nie mam w rodzinie żadnych maluchów. Wszystkie dzieci już podrośnięte i myślę, że za duzi już na książeczki. Ale myślę, że dla malców były by naprawdę świetne. Sama jak byłam malutka uwielbiałam wszelkie książeczki :-) Nawet znałam niektórych z nich treść na pamięć :) Edukacja przez książki - zdecydowanie to popieram :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. I pomyśleć,że już za chwilę, za momencik i ja będę siedziała w tej tematyce :D Obecnie moja wiedza jest zerowa, więc dobrze poczytać u Ciebie recenzje - będę wiedziała na co warto zwrócić uwagę. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe propozycje. Niedługo zacznę poszukiwania ciekawych książeczek

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza książeczka skradła moje serce, ale niestety nie mam w rodzinie dzieciaków powyżej 9 roku życia, więc w tym przypadku druga bajeczka byłaby bardziej odpowiednia. Edukacyjne opowiastki brzmią bardzo interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo zaciekawił mnie tytuł "Emilka i gwiazdka z nieba", mamy już jednak taaaaakie stosy książeczek! Cieszę się, że jak dzieci widzą, że czytam i uwielbiam swoje książki, to też chcą mieć własne, sięgają po nie i przeglądają obrazki, albo proszą, żeby im poczytać. To wyrabia bardzo dobre nawyki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. No to czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Te książki wyglądają naprawdę ciekawie. Muszą się dzieciom naprawdę podobać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mojej siostrzenicy wpadła w oko druga okładka, powiedziała że by chciała żebym jej kupiła hehe;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeszcze się nie spotkałam z tymi książeczkami!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwszy pozycja jest chyba biografią mojego syna😂. Ona ma urodziny kilka razy w miesiącu. Nie dostaje wtedy prezentów, ale musi być tort i odśpiewanie STO LAT😂.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zamierzam zakupić swoim dzieciom tą pierwszą książeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Emilka i gwiazdka z nieba musi być świetna - przyjaciółka ma córeczkę w wieku 4 lat więc z pewnością by się jej spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że spodobaja się Twoim dzieciom :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Myślę, że każdemu dziecku przypadną one do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem przekonana, że te pozycje na pewno przypadną do gustu każdemu młodemu czytelnikowi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna propozycja dla młodszych czytelników 😃 i historia ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  37. kojarzę obie książki, bo ja czekam na Emilkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam żadnej z tych książeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Maja na prawde sliczne okladki ;) takie kolory przyciagaja wzrok

    OdpowiedzUsuń
  40. Sama chciałabym mieć cidziecodz urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne propozycję coś dla moich chłopców

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta druga książkę myślę, że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dla dzieci na pewno są super :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ta pierwsza podoba się mojemu dziecku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)