Na co zwrócić uwagę kupując leżaczek-bujaczek ?

By | 11:29 43 comments






Kiedy na Twojej drodze pojawia się dziecko i stajesz się rodzicem, pojawia się uśmiech, radość, ale też czasami łzy. Mimo, iż staramy się być najlepszymi rodzicami na świecie to nie zawsze nam to wychodzi, a i czasami brakuje nam po prostu sił. Z myślą o rodzicach firmy prześcigają się z wymyślaniem gadżetów ułatwiających Nam życie. Jednym z nich są leżaczki-bujaczki.


Jak to bywa z różnymi rzeczami tak i w przypadku tego gadżetu pojawiają się kontrowersje. Jednak warto pamiętać, że będzie on Nam dobrze służył kiedy nie będziemy go używać przez cały dzień a jedynie kilka godzin. Leżaczek nie powinien zaburzać prawidłowego rozwoju dziecka. Na pewno taki gadżet pozwoli rodzicowi mieć wolne ręce, np. gdy chcemy ugotować obiad. 

Na co zwrócić uwagę wybierając leżaczek - bujaczek ?

  • Wielofunkcyjność 






Leżaczek bujaczek krzesełko 3w1 marki Tiny Love to produkt o różnorodnym zastosowaniu. Może służyć jako leżaczek, dzięki czemu Nasze dziecko zawsze Nas widzi. Dzięki podnoszonemu oparciu możemy go używać jako krzesło do karmienia. Dodatkowe zabawki świetlno-muzyczne na pewno zainteresują dziecko. Dodatkowo produkt posiada budkę , która uchroni np. przed promieniami słonecznymi.

  • Atrakcyjność dla dziecka
Jak wiadomo dzieci szybko się nudzą. Żadne dziecko nie będzie "siedziało" i patrzyło się w sufit. Podstawą jest to by się coś działo. Kolorowe, szeleszczące zabawki, które dziecko może łapać w małe dłonie na pewno świetnie się tu sprawdzą. Pałąk z zabawkami -które stymulują do działania, wpływając tym samym na rozwój wyobraźni malucha. Jedna z nich szeleści, druga piszczy, a trzecia pełni funkcję uchwytu/gryzaka - wpływając tym samym na rozwój wyobraźni i koordynację ruchową.Zabawki zapewnią dobrą zabawę w domu oraz w podróży - można je odczepić. Każda z nich pobudza zmysł dotyku i słuchu zapewniając jednocześnie atrakcyjną rozrywkę, a co najważniejsze - dostarczy uśmiechu Twojemu dziecku! Dodatkowo przyjemne nie za głośne brzmienie melodii też na pewno spodoba się dzieciom. 


  • Bezpieczeństwo

To ono powinno być na pierwszym miejscu bez względu na to co kupujesz dla swojego dziecka. Zwracaj uwagę na certyfikaty są one bardzo ważne. Pasy bezpieczeństwa, dzięki nim zabezpieczysz maluszka przed wypadnięciem. Materiał z jakiego jest wykonany bujaczek stanowi reż bardzo ważną kwestię. 

  • Wygoda
Warto wybrać taki leżaczek, który nie będzie zbyt ciężki by w razie potrzeby móc go zabrać ze sobą. Ważną rzeczą jest również możliwość łatwego złożenia leżaczka.



Na rynku dostępnych jest mnóstwo modeli leżaczków- bujaczków począwszy od tych najprostszych bez elektroniki wyposażone jedynie w pałąk z zabawkami po te bardziej zaawansowane wyposażone w wibracje, automatyczne bujanie czy też  grające zabawki. Wszystko w zależności od tego ile chcemy wydać na taki gadżet. Jednak bez względu na to na jaki rodzaj tego gadżetu się zdecydujemy pamiętajmy o tym by używać go z rozsądkiem, a na pewno za równo dziecko jak i rodzic będzie bardzo zadowolony.














Nowszy post Starszy post Strona główna

43 komentarze:

  1. fajne wskazówki dla młodych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak piszesz, bezpieczeństwo przede wszystkim :) Nie mam dzieci, ale jak moja siostra była mała to ni mieliśmy takiego bujaczka. Nawet nam to jakoś do głowy nie przyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba żadna ze znanych mi mam nie miała takiego cuda...

    OdpowiedzUsuń
  4. moja siostra miała takie leżaczek-bujaczek i była bardzo zadowolona. 8

    OdpowiedzUsuń
  5. na razie ten temat mnie nie dotyczy ale kiedyś chętnie wrócę do tego wpisu

    OdpowiedzUsuń
  6. My mamy hustawkę-lezaczek i też świetnie się sprawdza. Myślimy nad bujaczkiem, bo nasz maluch zaraz przekroczy wagę maksymalną korzystania z huśtawki.
    Nasza huśtawka ma kilka melodii, 3 tryby bujania, czas, ale też pałąk z maskotkowymi zwierzętami leśnymi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatne porady. Ja zwracałam uwagę aby jednak był na baterie, aby się nie potknąć o kabel. Ten wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już dawno jesteśmy po etapie leżaczka-bujaczka, ale pamiętam, że jego wybór przysporzył mi mnóstwo "stresu" w poszukiwaniu tego najodpowiedniejszego.

    OdpowiedzUsuń
  9. temat mnie nie dotyczy, ale leżaczek fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak kupowałam bujak/lezakdla moich chłopców niestety nie miałam zbyt dużego pojęcia na co zwrócić uwagę 🙈

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post dla mam oczekujących potomków. Ja mam córkę 11 letnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój synek miał podobny bujaczek. Uważam, że każda mama powinna sobie taki kupić. U nas świetnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam, moje dzieci też miały leżaczek i bardzo to sobie chfaliłam. Jednak nie miałam problemu z wyborem bo brało się co było. Miałam szczęście bo odkupiłam leżaczek od znajomych, którzy mieli rodzinę za granicą ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Na przyszłość będę pamiętać o Twoich wskazówkach -- ale teraz ich nie potrzebuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa takie leżaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdy będę miała potrzebuje coś takiego kupić, na pewno wrócę do tego wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szukałem tego dla mojej Chrześniaczki. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę dobre rady, ale na razie tego nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja czegoś takiego nie miałam przy córce.
    jakby mi było mieć dane drugie dziecko to raczej bym kupiła taki bujaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bezpieczne bujaczki to podstawa, fajny sprzęt ułatwia życie mam

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja uważam, że bezpieczenstwo to podstawa :) Bardzo przydatne wskazówki dla przyszłych rodzicow :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świat jak i technologia idzie do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój maluszek nie lubił w ogóle bujaczka

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam się, bo nie mam dzieci... ale chrześniak nie lubił bujaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Przy synu nie uzywalismy w ogóle... ale córka lubi swój leżaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydatne wskazówki, ja akurat przy synku nie używałam leżaczków. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Znam dziecko, które nie lubi takich leżaczków i bujaczków, a rodzice tak bardzo się namęczyli żeby kupić dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja córka bardzo lubiła bujaczek, kiedy byłam młodsza. Najbardziej lubiła wgrane melodyjki i kołysanki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. dziękuję za informacje, cenne wskazówki przydadzą się na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Teraz na rynku jest ogrom przydatnych gadżetów dla Malucha i dla Rodziców :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobre uwagi :) Jak będę w temacie to powrócę do Twojego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzięki za to świetny rady kochana.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko zależy od dziecka - moi chłopcy nie lubili takich leżaczków

    OdpowiedzUsuń
  34. Macierzyństwo jest jeszcze przede mną więc takie wskazówki są dla mnie bardzo cenne. Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest to bardzo przydatne urządzenie :) na pewno jak bede miala dziecko to kupie

    OdpowiedzUsuń
  36. Osobiście nie miałam takiego leżaczka dla moich dzieci, nawet o tym nie myślałam. Ale teraz gdybym miała mieć dziecko to chętnie bym zainwestowała w takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie najwazniejsza była funkcja leżenia i proste plecki :). Mieliśmy Fisher Price - super sie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedys taki bujaczek kupiłam dla chrześniaka i wiem, ze spisał soe bardzo dobrze. Ciekawy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niestety nie mam dzieci to i nie muszę wydawać pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupowałam siostrzenicy leżaczek, i siostra była zadowolona bo był wygodny i miał zabawki do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje dzieciaki nie miały takich bajerów😁.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kompletnie nie znam sie na tym i na razie nie potrzebuję takich informacji, ale z przyjemnością przeczytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. używalismy dla chłopców bujaczka leżaczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)