Nocnaniania pomoc dla rodziców w pierwszych dniach życia dziecka.

By | 09:32 40 comments



 Jesteś przyszłą mamą? Zobacz co możemy dla Ciebie zrobić!

Poród i pierwsze dni z maluszkiem, to wyjątkowy i często bardzo trudny czas. Powikłania po porodzie naturalnym, trudne cesarskie cięcie, problemy z laktacją. Nie raz w takich sytuacjach, kobieta-matka, musi sobie radzić sama. Partner nie zawsze jest w stanie jej pomóc, szczególnie jeśli to ich pierwsze dziecko. Co w takiej sytuacji można zrobić?

Nocnaniania.com
W naszym kraju to innowacyjna usługa, która już w pierwszych tygodniach powstania zyskała sympatie i uznanie kobiet w Polsce. Za granicą jest to bardzo popularna forma pomocy, dla świeżo upieczonej mamy. Polki, powoli zwiększają świadomość i chęć skorzystania z takich nowoczesnych, ale bardzo potrzebnych rozwiązań. NocnaNiania.com to agencja położnych, wykwalifikowanych opiekunek i niań, które swoim długoletnim doświadczeniem oraz wiedzą podpartą licznymi certyfikatami i dyplomami wpierają rodziców w pierwszych dniach życia dziecka.
„Niezwykle ważne jest aby przekazując opiekę nad Maleństwem mieć poczucie, że oddaje się je w dobre ręce. A kto lepiej jak nie położna/pielęgniarka zaopiekuje się niemowlakiem kiedy to Mama będzie potrzebowała odpocząć  albo gdy będzie musiała załatwić potrzebne sprawy?! Niestety wielopokoleniowe rodziny to już w Polsce rzadkość. Teraz kiedy brak wokół bliskich osób "młodzi rodzice" muszą liczyć tylko na siebie a co kiedy najzwyczajniej brakuje już sił? W tej sytuacji mogą liczyć na naszą pomoc.”
- mówi Anna Bodak, pomysłodawczyni NocnaNiania.com


Jeśli to Wasze pierwsze dziecko
Każda przyszła mama, obawia się pierwszych dni czy tygodni z maluszkiem - sam na sam w domu. Zastanawia się czy sobie poradzi, jak będzie wyglądał dzień , a jak poradzi sobie w nocy ( szczególnie jeśli tatuś, musi wrócić do pracy). Czy dziecko będzie spokojne, czy uda jej się przewinąć, wykąpać odpowiednio przystawić do piersi. Takich obaw jest bardzo dużo, może to być bardzo stresujące, co może niekorzystnie wpłynąć na ciążę i okres poporodowy.
Tutaj z pomocą przychodzą wykwalifikowane kobiety, które rozumieją potrzeby młodej mamy, maluszka jak i samych rodziców ( w końcu ojcowie, też nierzadko obawiają się pierwszych dni z niemowlakiem w domu).

Co NocnaNiania.com może dla Was zrobić?
Pamiętajcie, że to nie jest typowa pomoc niani. To osoba, która pomaga Wam w pierwszych chwilach życia, uczy Was jak odpowiednio zająć się maluszkiem. Pokaże, jak pielęgnować jego ciało, jak odpowiednio wykąpać. Jeśli pojawią się problemy z karmieniem piersią, pokaże różne techniki przykładania do piersi. Podpowie co robić, aby karmienie piersią nie było smutnym obowiązkiem, a piękną więzią z dzieckiem. Jest to osoba w pełni zaufana, z doświadczeniem i wiedzą, którą chce się dzielić.
Taka niania-położna, pomoże też w bardzo trudnych momentach, kiedy po ciężkim porodzie, nie będziesz w pełni sił do zajęcia się maluszkiem. Wstanie w nocy, nakarmi lub przystawi dziecko do piersi matki. Zrobi wszystko to, abyś szybko mogła się zregenerować i nabrać sił.

Dlaczego NocnaNiania?
Niani brzmi bardziej przyjemniej niż „położna”, „pielęgniarka” czy „opiekunka”. Te określenia nierzadko kojarzą nam się ze „służbistkami” pozbawionymi emocji.  W słowie Niania jest więcej przyjacielskości. To słowo bardziej pasuje do określenia tej usługi dla rodziców i ich pociech. www.nocnaniania.com jest dla Was, po to abyście mogli odpocząć, dla mamy aby mogła nabrać sił, dla dziecka, aby od pierwszych dni nabrał prawidłowych nawyków. Kompleksowo.


„Macierzyństwo zawsze będzie kojarzyło się z pięknym okresem w życiu każdej kobiety. Jednak wiele z nas poznało też trudy tych dni -  nieprzespane noce, strach, płacz, poczucie bezsilności. Ale nie musi tak być. Wystarczy, że kobiety pozwolą sobie pomóc a nie staną sie przez to gorszymi mamami, wręcz przeciwnie! Wypoczęte, szczęśliwe - dobre emocje będą przekładać na dziecko co w przyszłości na pewno zaowocuje.”
- mówi Anna Bodak, pomysłodawczyni NocnaNiania.com

Jak skorzystać z takiej usługi i gdzie jej szukać?
Wystarczy wejść na stronę www.nocnaniania.com zajrzeć do zakładki oferta i cennik i wybrać odpowiedni pakiet. Można skontaktować się mailowo lub telefonicznie. Obecnie NocnaNiania.com działa w takich miastach jak: Wrocław, Warszawa, Lubin, Legnica, Poznań, Kraków, Katowice i Opole

Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Bardzo wartościowe i pomocny post. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to fajna opcja, jak nie ma się w pobliżu żadnej pomocy ze strony rodziców czy teściów. Najważniejsze to też trafić na taką fajną nianię-położną z normalnym podejściem do życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy post dla przyszłych mam. Bardzo fajna ta nocna niania. Super.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobry post dla kobiet spodziewających się dziecka

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł :) Bardzo pomocny. POZDRAWIAMY!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie pomocna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  7. Z pewnością artykuł przyda się przyszłym mamom ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że jest coś takiego. Ale dla mnie to dziwne. Człowiek się przecież przygotowuje do przyjścia dziecka na świat. Ja tam wiedziałam co robić, a jak nie to pytałam koleżanek lub mamy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ale super pomoc! Cziekawe czy mamy coś takiego w Szwecji?

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam kiedyś film o nocnej ja nie ale nie wiedziałam że w Polsce też można skorzystać z takich usłu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że jest to jakaś pomoc, ale osobiście w tych chwilach wolałam być w otoczeniu bliskich, a nie kogoś obcego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o takiej pomocy, ale brzmi to super i na pewno wartościowo :) sama chętnie skorzystałabym z takiej pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka nocnaniania może uratować życie wielu kobietom, które po raz pierwszy zostały mamami😁.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o takiej możliwości. Czasem to jest jedyny ratunek dla mamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem czy zdecydowałabym się na taką pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam o takiej alternatywie. Dla jednych kobiet na pewno jest to pomoc. Ja jednak nie zdecydowałabym się na nią. W wielu trudnych chwilach musiałam liczyć na siebie i dałam radę.Kwalifikacje, kwalifikacjami, ale dla mnie to byłaby obca osoba. Balabym się powierzyć jej swoje dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że to dobry pomysł korzystanie z takiej pomocy zwłaszcza dla młodych mam bez doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze nie mam dzieci ale planuje :) warto wiedziec gdzie mozna szukac pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Początkowo myślałam, że to jakaś aplikacja, a tu proszę - miłe zaskoczenie. Jestem pewna, że znajdą się chętne na zatrudnienie nocnej niani :) Czego się nie robi, żeby spać spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Myslę, że może to być bardzo fajna opcja pomocy dla młodych , szczególnie że młodzi ludzie mieszkają przeważnie sami i często z daleka od rodziny - mam, babć i cioć, które mogłyby służyć pomocą i radą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  22. Co prawda jeszcze mamą nie jestem, ale sam pomysł uważam za bardz bardzo fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa sprawa z tą Nocną Nianią. Jak ja byłam w ciąży, a później młodą mamą - nie było takich rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam dzieci, ale myślę że dla przyszłych mam to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mam dzieci, ale pamiętam jak moja siostrzenica była malutka, ciągle trzeba było mieć na nią oko bo była wyjątkowo zwawa. Myślę że taka pomoc była by świetna dla młodych mam.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam nigdy o czymś taki, ciekawe czy taka pomoc ma wzięcie...

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy artykuł! Fajny gadżet dla mam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Taka strona to naprawdę genialny pomysł. Na pewno jest bardzo przydatna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany, nawet nie wiedziałam że jest taka możliwość!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię być uprzedzona, ale tym razem chyba jestem...

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciężko byłoby mi się na takie coś zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  32. ja miałam ogromne wsparcie rodziny, ale taka pomoc to dla niektórych świetne wyjscie!

    OdpowiedzUsuń
  33. podoba mi się jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  34. dobrze wiem jak te pierwsze miesiace wyglądają, szkoda że wtedy nie było takich niani;D

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy z takiej niani nie korzystałam.

    OdpowiedzUsuń
  36. O rany jaki szok nie miałam pojęcia o istnieniu takiej możliwości. I szczerze to ja jestem tak zielona w tym temacie że czulabym się dużo bezpieczniej z takim oparciem przez pierwsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy wpis, ale nie wiem czy bym zaufała obcej niani.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)