8 marca 2019 Dzień Kobiet - kolejne spotkanie Blogerek.

By | 10:13 42 comments




Na co dzień jestem mega zabiegana i w rzadko kiedy mam czas by wyjść gdzieś na miasto i tak po prostu w spokoju usiąść zjeść ciacho i napić się dobrej kawy. Dlatego też parę lat temu postanowiłam, że 8 marca na Dzień Kobiet zrobię sobie prezent i spotkam się z moimi koleżankami po fachu :)

Tak też moje postanowienie trwa i w tym roku też udało mi się spotkać z dziewczynami :)

Spotkanie odbyło się w Bochni , początkowo miało w nim wziąć udział 6 dziewczyn.  Niestety w ostatniej chwili 2 z nich zrezygnowały, tak czy inaczej było Nas 5 z tym , że jedna w brzuchu ha ha ha :)

Spotkanie rozpoczęło rano w restauracji Sąsiedzka. Oczywiście jak to bywa w gronie kobiet rozpoczęłyśmy od rozmów, których nie było końca. Takie poznanie nowych osób , oraz wymiana doświadczeń i spostrzeżeń na temat blogowania to super sprawa.

Był też oczywiście czas na coś do picia i jedzenia. W końcu nie samym powietrzem człowiek żyje :)

Brak dostępnego opisu zdjęcia.

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzÄ…, napój i w budynku Obraz może zawierać: filiżanka kawy, napój i kawa
  


Obraz może zawierać: jedzenie

Obraz może zawierać: jedzenie Obraz może zawierać: 1 osoba, siedzi, tabela i w budynku
Obraz może zawierać: 4 osoby, w tym Anna Kot, uśmiechnięci ludzie, ludzie stoją i butyObraz może zawierać: 1 osoba, siedzi i w budynku
Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba, ludzie siedzą i buty


Kiedy każda z Nas już trochę się nagadała ha ha ha :) nabrała sił po dobrym jedzeniu :) przyszedł czas na krótkie zwiedzanie Bochni :) Z wielkim zainteresowaniem zmierzałyśmy do sympatycznej Celiny i Daniela, ludzie o gołębich sercach, z dużym uśmiechem i ogromną wiedzą którą dzielą się z innymi. 

To oni opowiedzieli Nam o produktach Forever. Dzielnie znosili pytania każdej z Nas. Produkty bardzo ciekawe o bardzo szerokim zastosowaniu, ale o tym opowiem Wam już w innym poście. Bardzo miłą niespodzianką dla każdej z Nas była możliwość zrobienia sobie maseczki. Powiem Wam że uczucie gdy ma się maseczkę na twarzy i czuję się takie ściąganie skóry, że nie można otworzyć ust jest nie do opisania. Do tego można było po 20 minutach zobaczyć siebie za jakieś 30 lat a może i więcej :) było na prawdę wesoło :) 

 Obraz może zawierać: 1 osoba, stoi Obraz może zawierać: 4 osoby, w tym Ania Mazur i Anna Kot, uÅ›miechniÄ™ci ludzie


Obraz może zawierać: tekstObraz może zawierać: co najmniej jedna osoba


Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Obraz może zawierać: tekst

Każda z Nas z uśmiechem na twarzy i fajnie spędzonym dniu wyruszyła po spotkaniu w kierunku swojego domu :) Ten dzień na pewno zaliczam do dni udanych i spędziłam go w świetnym towarzyskie za co Wam bardzo serdecznie dziewczyny dziękuje. 


Podczas spotkania otrzymałyśmy też małe upominki za co serdecznie dziękujemy Forever za zaproszenie , super atmosferę oraz za całą przekazaną wiedzę, oraz pozostałym firmą :




Dziękujemy serdecznie :) 







Nowszy post Starszy post Strona główna

42 komentarze:

  1. Jak ja jam chciała żeby gdzies u mnie odbywały się takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie spotkania sa świetne można pogadać z kimś o podobnych zainteresowaniach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam w planach organizację kolejnego spotkania blogerek w ramach beautyWro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam u Ani na insta że się spotkałyście 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Super. Mam nadzieję że i ja się kiedyś wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojechałabym na takie spotkanie bardzo chętnie..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego spotkania! Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję w jakimś uczestniczyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym kiedyś trafić na takie spotkanie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne spotkanie! Chciałabym się na takie wybrać, z Wami chętnie bo wygladacie mega sympatycznie! 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Widac, że spotkanie udane! :) Super, że miło spędziłyście dzień kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, ach zazdroszczę :)
    Może i mnie kiedyś uda się być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To musiało być niezwykłe przeżycie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie spotkania to super sprawa. Fajnie jest spędzić czas z kobietkami o podobnych zainteresowaniach i móc wymienić się doświadczeniami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spotkanie blogerek to fajna sprawa :) Fajnie poznać kogoś, pogadać na żywo :) Sama kiedyś organizowałam nawet takie spotkanie i stresu było mega :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Takie spotkania to dla mnie zawsze fajna okazja by spotkać ludzi o podobnych zainteresowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałabym tam być- świetna sprawa;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię takie spotkania i chętnie biorę w nich udział. Dziękuję za fotorelację, widać że mieliście super spotkanie. Szkoda, że nie mieszkam bliżej, bo chętnie bym się na takie spotkanie wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. widać, ze było naprawdę fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety mimo roku w blogowym świecie wciąż spotkania, bliższe relacje są mi średnio znane. Takie spotkanie to świetne przeżycie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo miłe spotkanie, można pogadać , poznać nowości i trochę się zrelaksować. Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne takie spotkanie. Byłam raz

    OdpowiedzUsuń
  23. Od razu widać że spotkanie bardzo się udało.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na plus są takie spotkania-wydarzenia, można poznać inne blogerki, zainspirować się, czerpać moc do blogowego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że było super. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolejne super spotkanie blogerskie! <3 musimy się kiedyś na jakieś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  27. fajna okazja do spotkania się i porozmawiania, ja jeszcze nigdy na takim spotkaniu nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super, takie inicjatywy są strasznie fajnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  29. super fajnie, że się spotykacie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. To musiało być naprawdę owocne spotkanie ! Zdjęcia są fajne :) Gratuluję ! Takie pyszności, że mi ślinka pociekla.

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie spotkania są rewelacyjne! A ja tak dawno na żadnym nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie ma to jak babskie pogaduchy😁.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spotkanie :) I jedzenie wygląda pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne takie mini spotkanie blogerek.

    OdpowiedzUsuń
  35. Moim zdaniem to super sprawa! Muszę się kiedyś na takie coś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  36. I to są te momenty, kiedy chciałbym sobie... być kobietą ;) Czekam na spotkanie ogólne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne spotkanko :) zwykle sa daleko ode mnie ale kiedys na jakies sie wybiore

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo udane spotkanie. Też bym chciała tak miło spędzić czas i poznać przemiły Panie

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie spotkania to super sprawa :) można się spotkać ,pogadać, pośmiać i coś ciekawego sie dowiedzieć. Chetnie bym sie wybrała na jakieś spotkanie blogerek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)