Jak ozdobić Nasze paznokcie ?

By | 09:56 46 comments

Paznokcie są Naszą wizytówką i należy o nie dbać. Jednak nie każdej z Pań wystarczy zwykły lakier , którym zostały pomalowane paznokcie. Choć jednolity kolor na paznokciu jest najszybszą metodą ich pomalowania to nie raz chcemy eksponować nasze paznokcie, na których są ozdoby i wzorki.

Zdobienie paznokci to zdecydowanie mega sztuka. Wymaga ona na pewno cierpliwości , wprawy , precyzji a czasami poznania kilku trików , które ułatwią Nam pracę. Zdobienie może być proste a efektowne z większym lub mniejszym nakładem pracy. Czasami zdobiąc paznokcie możemy wykazać się swoim talentem artystycznym.

Pyłki

Należą chyba do wielkiego hitu w ostatnim czasie. Przy ich pomocy w łatwy i szybki sposób możemy odmienić każdą stylizację. Idealny kolor i błysk to efekt , którego nie uzyskamy za pomocą żadnego lakieru. Na rynku dostępnych jest kilka rodzai pyłków dające efekty : lustrzanej tafli, tęczy, kolorów zmieniających się pod wpływem światła czy też wody lub też mieniące się brokaty. 


Naklejki 

To idealne rozwiązanie dla osób, które nie mają talentu w malowaniu wzorków a chcą mieć piękne wzory na paznokciach.  Najpopularniejsze są naklejki wodne w zestawie zawsze mamy kilka rozmiarów naklejek, wystarczy je tylko dopasować do naszych paznokci przykleić na pomalowanego wcześniej paznokcia i na końcu zabezpieczyć topem lub zwykłym lakierem bezbarwnym.

Cyrkonie

Pomalowaną już płytkę paznokcia możemy w ciekawy sposób przyozdobić cyrkoniami. Mamy tu duże pole do popisu , gdyż przy pomocy cyrkonii w różnych kolorach i kształtach możemy wyczarować cuda. Wystarczy tylko trochę cierpliwości. 

Malowanie wzorów

Ręcznie malowane wzory bywają na prawdę piękne, ale by je wyczarować musimy mieć choć trochę talentu. Wybierając lakiery do zdobień sprawdźmy jego pigmentację oraz pędzelek. Na rynku dostępne są specjalne lakiery do zdobień , które mają odpowiednie cienkie pędzelki ułatwiające malowanie.  


Kiedy chcemy stworzyć fajne wzorki a nie mamy pomysłu warto poszperać w internecie, gdzie znajdziemy mnóstwo inspiracji.  




Bez względu na to czy mamy talent czy też nie, warto próbować wyczarować coś ładnego na Naszych paznokciach. Pamiętajmy także , że trening czyni mistrza.

========================================================================

Jeżeli chcesz by Twoją stroną odwiedzało jak najwięcej osób pamiętaj o odpowiedniej optymalizacji dla wyszukiwarki  czyli SEO . Twój zysk to Twoja pozycja w internecie. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wzory i pomysły

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te łapki na pazurkach, są takie słodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne i inspirujace wzorki wykorzystałas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pomału uczę się ozdabiac paznokcie. Najcześciej sięgam po naklejki bo artystka ze mnie żadna i pyłki lubię używać

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dla ładnego efektu tylko naklejki wchodzą w grę bo talentu brak ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyciąć (nie obgryzać), umyć... Starczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie też tak uważam. Talent to rzecz nabyta. Jakbyś zobaczyła moje pierwsze czerwone paznokcie, to byś padła. Wszystkiego można się nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne ja osobiście lubię takie z matowym wykończeniem albo pastelowe ombre.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt. Piękne kocie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki kotek widnieje na twoim paznokciu. Śliczne ozdobione. Sama niestety mam bardzo zniszczone paznokcie. A więc nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie lewe ręce jeśli chodzi o ozdabianie paznokci i zawsze podziwiam dziewczyny, które same potrafią ozdobić swój manicure.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie jest bardzo wiele możliwości dekoracji paznokci. Od lakierów, po cyrkonie, brokaty, czy pieczątki. Można tworzyć rożne kombinacje i cieszyć się perfekcyjnym manicurem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja najczęściej sięgam bo cyrkonie i naklejki wodne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię się inspirować przy malowaniu paznokci podglądając internet, chętnie zaglądne na podane strony :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem antytalenciem wiec zawsze korzystam z naklejek na paznoikcie, efekt jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja talentu nie mam jeśli chodzi o pazurki, szczególnie w przypadku piłowania. Z malowaniem idzie mi lepiej, ale nie poddaję się i ciągle pracuję nad tym, żeby było lepiej. Patrząc na zdjęcia sprzed roku, a dziś - widzę że poszło na plus. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Te paznokcie z kotkami wglądają ślicznie :) Ja właśnie mam przerwę od lakierów i muszę coś zmalowac na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis bardzo mi się przyda ta wiedza bo dopiero zaczynam ze zdobieniami :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo żałuję, że ja tego talentu nie mam za grosz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis. Piękne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się, o paznokcie trzeba dbać. Jednak nie jestem za jakimiś naklejkami. Wolę bardziej skromnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgadzam się - o paznokcie trzeba dbać :) te są piękne

    OdpowiedzUsuń
  23. zwykle nie mam czasu na zdobienie, ale podoba mi się wiele wzorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja najczęściej sięgam po pyłki, czasem również naklejki. Sama nie maluje wzorków, bo nie potrafię na swoich paznokciach, chyba że robię komuś. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze nigdy nie miałam okazji wykorzystać naklejek na paznokcie, przekonałaś mnie, żeby spróbować :) Bardzo lubię takie ozdoby na paznokciach u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja ostatnio zakochałam się w naklejkach wodnych, są super.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię używać cyrkoni, bo zawsze gdzieś nimi zahaczę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja lubię gładko pomalowane paznokcie, choć niestety mam problem z trwałością lakierów i dlatego rzadko je maluję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie miałam do tego cierpliwości. Teraz niemal zawsze mam tylko jednolity kolor na pazurkach. Aleee mam nadzieję, że kiedyś się przełamie 😂

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysły! na pewno wykorzystam ponieważ robię sobie sama paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja polecam pieczątki! Świetna sprawa i banalne w wykonaniu. A blaszki ze wzorami cudne! 😃

    OdpowiedzUsuń
  32. StyleVibes.pl14 maja 2019 20:45

    Te kotki prezentują się bardzo dobrze, podobają mi się takie wzorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądają takie zdobienia, choć nie zawsze wypada :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorowa koncowka wyglada bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Podrzucę wpis koleżance, bo ona uwielbia takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojjj mam trochę tych zdobień: pyłki, brokaty, naklejki itp, a ostatecznie i tak wychodzą jednolite :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie jestem dobra w tym temacie więc najczęściej do zdobień używam po prostu pyłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja już tyle noszę hybrydy że czuję marny los z moimi paznokciami :( :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja lubię klasykę i wystarczy jedna barwa bez żadnych wzorków.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja lubie pazurki bardziej naturalne, na inne mi niestety nie pasuja do pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja bardzo lubię delikatne ozdoby do paznokci. Stanowiące taką małą kropkę na i :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Najczęściej stosuje pyłki! Lubię ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)