Amber elixir - oraz super akcja grupy LaDetre.

By | 09:54 60 comments




Zapach , który Nas otacza na pewno jest ważny. Każda kobieta na pewno w swoim domu mam co najmniej kilka zapachów perfum. Ja bardzo lubię poznawać nowe zapachy. Przy wyborze kieruję się nie tylko zapachem, ale także wyglądem flakonika. Mam półeczkę na której pięknie prezentują się różnego rodzaju flakoniki. 



Tym razem w moje ręce wpadła :

Woda perfumowana Amber Elixir Crystal, 50 ml.

Należy ona do kategorii zapachów orientalno-kwiatowych. Sam zapach trudno mi opisać mi on przypomina wakacje nad morzem, bursztyny i nuty wodne. Po prostu trzeba go powąchać by ocenić czy nam odpowiada.  Dla mnie zapach jest bardzo przyjemny i nie jest on jakiś mega mocny. Po spryskaniu na skórze utrzymuje się on cały dzień, ale z godziny na godzinę traci na intensywności jednak na ubraniach utrzymuje się bardzo długo wręcz do kolejnego prania. Uroczy flakonik na pewno przykuwa wzrok. Ta woda będzie idealna zarówno latem jak i zimą kiedy chcemy powrócić wspomnieniami do wakacji. Wodę możecie kupić tutaj :  https://klub-konsultantek.pl/katalog-oriflame





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Korzystając z okazji chciałam Wam opowiedzieć o świetnej akcji prowadzonej przez Ladetre, czyli przez Panią Agnieszkę Kowal. Celem jest pomoc innym w budowaniu świadomości dbania o środowisko. Warto uświadomić sobie, że małymi krokami oraz naszymi dobrymi nawykami możemy pomóc naszemu środowiskowi. Zrezygnujmy z plastikowych toreb czy wiecie , że taka torebka rozkłada się 400 lat ? . Zamiast nich używajmy toreb wielokrotnego użycia lub papierowych. 




Segregujmy śmieci wyrzucając je do odpowiednich pojemników.  Nadajmy drugie życie niepotrzebnym rzeczą.  Nie każda rzecz musi od razu lądować w koszu. Z niektórych na pozór nie potrzebnych opakowań możemy zrobić coś fajnego. 



Ja na przykład z opakowania po chipsach zrobiłam sobie podajnik na płatki kosmetyczne. Szybko , prosto i efektownie. 



Pamiętajmy, że małymi krokami możemy zdziałać na prawdę wiele . Warto już dziś zastanowić się w jaki sposób my sami możemy pomóc naszemu środowisku. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

60 komentarzy:

  1. Nie znam tych perfum. A o środowisko staram się dbać :) Używam już od dłuższego czasu toreb wielokrotnego użytku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądają:) jesteśmy ciekawe zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znoszę plastikowych toreb, więc jestem zwolenniczką tego typu akcji, a perfum jeszcze nie znam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. flakonik jako pierwszy przykuł moją uwagę!
    świetna akacja dużo osób o niej pisze

    OdpowiedzUsuń
  5. Flakonik rzeczywiście bardzo ładny :D A propos dbania o środowisko - dzisiaj zamówiłam sobie woreczki na warzywa i owoce, żeby nie brać jednorazówek w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny flakonik, jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto dbać o środowisko, nawet małe kroki wiele dają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tej akcji ale inna firma kosmetyczna była wymieniona w artykule.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dbanie o środowisko jest bardzo ważną sprawą. Myślę że po mało zmienimy świat na lepsze

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam ten pomysł na filmiku na youtubie i mam w planie taki zrobić - fajnie wygląda :) A zapachu jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy powinien dołożyć coś dobrego od siebie dla środowiska. Jestem za akcją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda perfumowana o zapachu orienatalno - kwiatowy to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie miałam do czynienia z tymi perfumami. Akcja świetna! :)
    Pozdrawiam, Weronika. https://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zawsze zwracam uwagę na flakon, musi być ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego zapachu :) jlchetnie bym powachala

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tez zawsze zwracam uwagę na to jak wyglądają flakony perfum :) akcja bardzo fajna - dobrze ze o tym temacie coraz głośniej!

    OdpowiedzUsuń
  17. Akcja jest rewelacyjna, torebek plastikowych staram się nie kupować ciągle nowych, tylko wykorzystywać stare tam gdzie tylko mogę <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Dbanie o środowisko jest bardzo ważne i każdy sposób jest dobry, a akcja Oriflame bardzo mi się podoba. Co do tego zapachu to jest dla mnie obcy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za orientalnymi zapachami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Flakonik piękny, nie znam jednak tego zapachu. Dbanie o środowisko jest bardzo ważne i trzeba o tym pamiętać. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam ten zapach w obu wersjach i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo sprytny pomysł! Ja już od dłuższego czasu walczę o wyeliminowanie plastikowych jednorazówek .

    OdpowiedzUsuń
  23. Flakonik całkiem fajny, zapachu nie znam ale inicjatywa za to zacna. Popieram takie akcje!.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawa buteleczka! :) Jestem ciekawa tego zapachu, dodatkowo podoba mi się ta akcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli my nie zadbamy o środowisko ucierpią na tym w przyszłości nasze dzieci

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny pomysł na to opakowanie po chipsach :D
    Perfum miałam, jest piękny :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, super pomysł z wykorzystaniem opakowania po chipsach. Pierwszy raz się z czymś takim spotykam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Napewno bosko pachnie! Jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna kolekcja, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny flakon.
    Super pomysł i świetna akcja

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny jest te flakon! akcja rzeczywiście jest fajna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja z Oriflame wieki nic nie miałam :) Akcja świetna, podobają mi sie takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa tego zapachu ponieważ już samo opakowanie mnie uwiodło.

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja patrząc na miniaturkę myślałam, że to automatyczna kosiarka do trawy, które de facto poszukuję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Wg mnie wygląda całkiem nieźle

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta inicjatywa naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna inicjatywa. Gdyby więcej firm było takich świadomych to świat byłby lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Perfumy od nich swego czasu uwielbiam. Ciekawa jestem tego zapachu. Fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  39. mam i znam ten zapach :) świetna jest ta akcja już czytałam o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie miałam tych perfum, ale z pewnością by mi się spodobały ponieważ lubię zapachy kwiatowe. O akcji słyszałam, jest bardzo potrzebna!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dbanie o środowisko jest ostatnio dla mnie ważne. Odrzuciłam już dawno plastikowe pojemniki i rurki. Perfumy pewnie by mi się spodobały. Akcja piękna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dbanie o środowisko jak najbardziej, szkoda że nie jem chipsów zrobiłabym sobie taki sam podajnik na płatki. Co do perfum faktycznie flakon jest piękny, musiałabym sprawdzić zapach.

    OdpowiedzUsuń
  43. Perfumy Oriflame mają cudowne flakony.

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam żadnych zapachów z tej marki, ale nie powiem ciekawią mnie. Śliczny zrobiłaś ten podajnik na płatki - brawo Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam niewiele perfum. Wolę zapachy kwiatowe. Takie delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  46. Tej perfumy akurat nie znam i o dziwo nie miałam okazji jej przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo jestem ciekawa tego zapachu. Nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam. Osobiście bardzo cenię firmy, które działają w sposób nieszablonowy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Staram się na kązdym kroku dziłac na korzyśc srodowisku.

    OdpowiedzUsuń
  49. Perfumy pamietam ale ich pierwszą wersję w ciemnobrązowym flakoniku :)

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny pomysł na te waciki, ale ja z kolei nie lubię tych okrągłych tylko wolę te kwadratowe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem bardzo ciekawa zapachu tych perfum! świetny mają flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki ciekawy flakonik mają te perfumy! Taka inicjatywa to świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetna akcja. Dobrze, że w końcu wzięto się za poważnie za sprzątanie świata :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Również wzięłam udział w tej akcji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)