Świetlik w kremie a może jednak w żelu ?

By | 18:31 52 comments



Oczy to ważny zmysł człowieka. Dzięki nim wiemy , jak wygląda świat oraz potrafimy się w nim odnaleźć. Jednak narażone są one na wiele bodźców, które sprawiają , że Nasze oczy cierpią. Zapewne każdy z Was spędza czas przed komputerem czy też telewizorem i nie raz odczuł, że jego oczy mają już dość. Warto pamiętać by dbać o oczy oraz skórę wokół nich.

Marka FLOSLEK przychodzi Nam z pomocą i właśnie wypuściła na rynek nowość kultowe preparaty pod oczy ze świetlikiem lekarskim  w kremie.




ODŻYWCZY krem pod oczy świetlik i masło Shea.


Regenerujący krem o bogatej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu, z oznakami przesuszenia i zmęczenia oraz z widocznymi zmarszczkami.
Składniki aktywne:
  • Ekstrakt ze świetlika lekarskiego – skuteczny i uznany w medycynie naturalnej, stosowany w preparatach okulistycznych. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonej, zestresowanej skórze okolic oczu.
  • Masło Shea - regeneruje, nawilża, natłuszcza i łagodzi. Jest naturalnym filtrem przeciwsłonecznym.
Krem głęboko odżywia, wygładza i redukuje zmarszczki oraz poprawia komfort skóry. Przywraca uczucie miękkości, nawilża i rozświetla. Cienie i „worki” stają się mniej widoczne.

PRZECIWZMARSZCZKOWY krem pod oczy świetlik i kwas hialuronowy.

Wygładzający krem o lekkiej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu, z widocznym spadkiem napięcia i skłonnej do powstawania zmarszczek.
Składniki aktywne:
  • Ekstrakt ze świetlika lekarskiego – skuteczny i uznany w medycynie naturalnej, stosowany w preparatach okulistycznych. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonej, zestresowanej skórze okolic oczu.
  • Kwas hialuronowy – intensywnie nawilża i wygładza skórę oraz wypełnia zmarszczki sprawiając, że stają się mniej widoczne.
Krem uelastycznia i napina skórę oraz zmniejsza długość i głębokość zmarszczek. Wyrównuje również koloryt skóry dzięki czemu cienie w okolicy oczu są mniej widoczne.*
Efekt: wygładzona i ujędrniona skóra okolic oczu o wyrównanym kolorycie.

ROZŚWIETLAJĄCY Krem pod oczy świetlik i witamina C.

Delikatny krem o lekkiej konsystencji przeznaczony jest do pielęgnacji wrażliwej skóry wokół oczu, z oznakami utraty jędrności i elastyczności oraz skłonnej do powstawania cieni. 
Składniki aktywne:
  • Ekstrakt ze świetlika lekarskiego – skuteczny i uznany w medycynie naturalnej, stosowany w preparatach okulistycznych. Przynosi ulgę i ukojenie zmęczonej, zestresowanej skórze okolic oczu.
  • Witamina C – aktywna forma witaminy zamknięta w fosfolipidach, korzystnie wpływa na poprawę kondycji skóry, neutralizuje wolne rodniki.
Krem nawilża, wygładza i wyrównuje koloryt skóry. Działa łagodząco, również po demakijażu oraz wyraźnie poprawia wygląd skóry wokół oczu.*
Efekt: gładka i rozjaśniona skóra okolic oczu o jednolitym kolorycie.

Cała seria tych kremów poniekąd łączy się ze sobą. Każdy z tych kremów znajduje się w kartonowych pudełkach z mnóstwem przydatnych informacji na temat każdego z kremów. Po otwarciu naszym oczom ukazują się małe i poręczne zielone słoiczki. Wszystkie trzy kremy są bezzapachowe , więc idealne dla osób, które takowe kosmetyki lubią. Wszystkie doskonale i szybko się wchłaniają. Ja przetestowałam wszystkie i moim ulubionym stał się ten z witaminą C. Może dlatego , że spowodował iż moja skóra dzięki niemu nabrała blasku i wygląda na bardziej wypoczętą. Ten z masłem she faktycznie niweluje widoczność worów co bardzo mnie cieszy. Natomiast ten z kwasem hialuronowym może lekko napiął skórę. Ogólnie cała seria bardzo przypadła mi do gustu i na pewno te kremy pozostaną ze mną na dłużej. 


Żel ze świetlikiem lekarskim i chabrem (bławatkiem) do powiek i pod oczy.

Żel ze świetlikiem i chabrem został opracowany z myślą o kompleksowej pielęgnacji wrażliwych okolic oczu zwłaszcza u osób pracujących przy komputerze lub sztucznym oświetleniu. Działa jak kompres. Dzięki zawartości wyciągu ze świetlika lekarskiego szybko zmniejsza nadwrażliwość na światło, łzawienie oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Ekstrakt z chabru bławatka łagodzi podrażnienia oraz wykazuje działanie przeciwzapalne i przeciwalergiczne. Regularne stosowanie żelu ze świetlikiem to wypoczęte, zdrowe okolice oczu bez podrażnień i obrzęków. Żel można bezpiecznie stosować przy szkłach kontaktowych.

Firma ma także w swoim asortymencie żel ze świetlikiem. Ja jednak wolę formę kremu, ale wypróbowałam również żel. Okazał on się idealnym rozwiązaniem na noc. Kiedy kładę się spać smaruje nim swoje powieki. Rano nie dość , że czuję iż moje oczy są bardziej wypoczęte niż zwykle to znikło u mnie uczucie łzawienia oraz pieczenie oczu co dotychczas bywało bardzo uciążliwe. Mimo, iż nie byłam przekonana do żelu to cieszę się że z niego nie zrezygnowałam. 


Jestem bardzo zadowolona z całej serii. Polecam wypróbować każdego z tych produktów.




Nowszy post Starszy post Strona główna

52 komentarze:

  1. Kremów nie miałam, ale żele tak :) Bardzo chwailiłam sobie ten z babką lancetowatą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kremy są idealne dla mnie, noszę soczewki i moje oczy potrzebują specjalnej pielęgnacji zwłaszcza, że większość czasu spędzam przed komputerem. Świetny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wrażenie, że kiedyś z tej serii była większość żeli i to mi nie odpowiadało, dlatego więcej po nie nie sięgnęłam. Jednak te kremowe konsystencje mnie kuszą, muszę wybrać się na łowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo lubię żel ze świetlikiem, nie raz uratował mnie w podbramkowych sytuacjach 😁 Myślę że pozostałych też spróbuję💚

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stoeuje regularne w kremie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie nie miałam okazji jeszcze używać tych produktów więc chętnie się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś też wrzuciłam post o tych kremach. Najbardziej podoba mi się działanie odżywczego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pielęgnacja skóry pod oczami to ważna sprawa. Ja to jednak często zapominam o tej strefie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mi by się przydał ten rozświetlający :d moze moje cienie by coś znikly

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pielęgnacja pod oczami jest bardzo ważna. Tych produktów niestety nie miałam. Okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tych produktach kiedyś było głośno, sama jednak jeszcze nie stosowałam żadnego z nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i lubię je głownie ten odżywczy mi przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o tych produktach ale nie miałam jeszcze okazji ich stosować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie mieliśmy okazji na wypróbowaniebale chyba warto

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kremy wyglądają ciekawie, chociaż na razie żadnego nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetlik w żelu świetny jest na lato i gdy oczy są podrażnione np. alergią, te kremy bardzo polubiłam i na co dzień ich używam, mają lepsze właściwości pielęgnacyjne i nawilżające od żelu

    OdpowiedzUsuń
  17. Używam właśnie Flosleka, żelu że świetlikiem. Jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. W zelu jeszcze ni testowalam ale w kremie tak! Ciekawe czy zel by dlugo sie trzymal na skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, cenię sobie świetlik w kroplach, ale nie miałam pojęcia, że jest także w kremie :) Zdecydowanie sięgnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żel ze świetlikiem to mój hit od wielu, wielu lat. Prawie zawsze mam go w swojej - lodówce! Taki schłodzony idealnie działa na podpuchnięte okolice oczu i przynosi niesamowitą ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś dwa kremy pod oczy tej marki, ale mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem regeneracyjne, który zawiera świetliki lekarski najbardziej przypadł mi do gustu, tym bardziej że ostatnio zauważyłam zmęczenie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wersji w żelu używam wieczoramim i jestem zadowolona z tego jak pozwala odpocząć moim oczom. Rano nakładam wesje z kwasem hialuronowym

    OdpowiedzUsuń
  24. Po ten z witaminą c bym sięgnęła, ale tam gdzie robię zakupy nie ma ich. Więc może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłabym, bo mam bardzo suchą skórę i nawilżenie by się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wypróbuję na moje cienie pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę, ze ten żel ze świetlikiem może się fajnie u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam już o nich i czuję się zaciekawiona. Markę znam i lubię, więc z pewnością po któryś z nich sięgnę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam o tym i chyba się w końcu skuszę nie tylko na to ale i pozostałe kosmetyki firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nie mialam nic takiego

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie w kremie i to tym odżywczym. Najbardziej właśnie w tej wersji przypadł mi do gustu. Chociaż ten żel pod oczy i na powieki, to także nie głupi kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  32. Krem pod oczy stał sie niedawno podstawą pielęgnacji u mnie. Staram się go stosować rano i wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  33. Moja ulubiona marka. Szkoda, że tak mało dostępna stacjonarnie. Ostatnio pół miasta zjeździłam za kremem multifunkcyjnym i nici, musiałam zamówić online.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam kilka żeli tej marki, ale okropnie się kleiły i się zniechęciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam ten żel oraz kremy i muszę powiedzieć, że ten zestaw jest świetny! Najbardziej lubię ten różowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawa gromadka :) Kosmetyki tej marki znam, ale kremów pod oczy nie miałam. Jak uporam się z alergią, która zaatakowała moje powieki to chętnie zaopatrzę sie w jeden z nich.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie miałam przyjemności jeszcze używać kosmetyków ze świetlika, dlatego też chętnie bym sobie sprawdziła te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobry wpis i ciekawe produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kremy marki Floslek to zawsze pewniaki

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Ale nas zaskoczyłaś tymi produktami :) super są!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chętnie wypróbowałabym ten rozświetlający krem pod oczy świetlik i witamina C.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiem że przydałby się pod moje oczy krem z witaminą C 🎈

    OdpowiedzUsuń
  43. Pamietam ze kiieeedys mialam taki zel ze świetlikiem pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. wszystko co pod oczy biorę w ciemno. zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  45. Seria ciekawa, i zachęcająca. Same opakowania kuszą oko,rzadko jednak używam kremów pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Akurat ja nie używam żadnych kosmetyków pod oczy ale napewno mogę polecić świetlik mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo interesujące kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam kiedyś żel świetlikowy z tej marki. Dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Z chęcią wypróbuję formę żelu z chabrem. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Szukam idealnych kremów pod oczy! Chętnie wypróbuję, może u mnie sprawdzą się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam testować wszelkiego rodzaju kosmetyki. Co prawda świetlików jeszscze nie sprawdzałam, ale nadejdzie czas i na nie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)