Na co zwrócić uwagę wybierając biżuterię ?

By | 20:50 54 comments




Każda kobieta lubi pięknie wyglądać . Jednak nie każda lubi ubierać wizytowe sukienki czy komplety. Jednak każdy strój nawet ten najmniej wyszukany można w prosty sposób odmienić dodając mu szyku i elegancji. Wystarczy do stroju dobrać odpowiednią biżuterię, która zmieni nasz image nie do poznania.

Wybierając biżuterie zwracajmy uwagę nie tylko na jej wygląd , ale także długość.

Przylegające do szyi. 

Naszyjniki o długości od 30 do 35 cm. Świetnie prezentować się tutaj będą perły, ale również proste łańcuszki. Jednak jeśli macie okrągłe rysy twarzy i krótką szyję to takie rozwiązanie nie jest odpowiednie, gdyż sprawi że będziecie mieć jeszcze bardziej okrągłą twarz a szyja będzie wydawała się jeszcze krótsza. 

Uniwersalna długość. 

Długość oscyluje w granicach 43 - 50 cm. Idealnie spiszą się tutaj wszelkiego rodzaju wisiorki. Taka długość odpowiednia jest dla kobiet w każdym wieku. Odpowiednia niemal do każdego stroju.  Taka długość naszyjników będzie też idealna na prezent. 

Opadające na biust.

Długość to ok 50 - 65 cm. Pasuje do stroju formalnego jak i wizytowego. Idealna propozycja dla kobiet, które chcą podkreślić swój dekolt oraz przyciągnąć wzrok na klatkę piersiową. 

Pamiętajmy również by przy wyborze biżuterii kierować się wielkością sylwetki. Tutaj zasada jest prosta czym jesteśmy drobniejsi tym biżuteria powinna być drobniejsza. 

Biżuteria zawsze będzie dobrym pomysłem na prezent. Jednak zazwyczaj jest to prezent bardzo osobisty. Wręczany na randce naszyjnik może być od razu osobiście założony nam na szyję przez Naszą drugą połówkę. 

Szukając prezentu najpierw znajdźmy sklep z biżuterią potem  przeprowadźmy mały wywiad z osobą , która ma być obdarowana. Zwróćmy uwagę czy woli delikatną biżuterię czy może jednak bardziej wyszukaną. Preferencję w wyborze materiału z którego biżuteria będzie wykonana : złoto , srebro , sztuczna a może metalowa wybór jest na prawdę duży. Biżuterię możemy zapakować w małe gustowne pudełeczko , które na pewno doda elegancji. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

54 komentarze:

  1. Każda kobieta chyba lubi takie cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, biżuteria to dobry pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam różnorodność w biżuterii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, jaka jest najlepsza i najbardziej uniwersalna długość lancuszków. Przydatna informacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne rady , dzięki Tobie prezent bedzie zawsze trafiony

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię biżuterię i ciesze się, że mój mąż zna mój gust ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam naszyjniki, mam ich całe mnóstwo ♥
    Buziaki,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię nosic srebrne naszyjniki w uniwersalnej długości.

    OdpowiedzUsuń
  9. I koniecznie zwracajcie uwagę na uczulenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ulubioną biżuterię - w zasadzie jej nie zmienić, przeważnie nawet na duże okazje pozostaję w tym, co lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem wielbicielka klasycznych łańcuszków z jakimiś delikatnymi zawieszkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wybierając biżuterię zawsze kieruję się prostotą i skromnością. Nie lubię "mocnych" wisiorków. Delikatność to dla mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zwracam uwagę na to z czego jest wykonana dana biżuteria. Tak jest być alergikiem :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja najczęściej wybieram właśnie te dłuższe, bo wysmuklają moją szyję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam takie delikatne przy szyi, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię delikatne naszyjniki, ale każdy który dostaję od kogoś jest za długi - sięga aż do biustu, co mnie drażni. Lubię takie które sięgają maksymalnie do wysokości obojczyków

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam minimalistyczną biżuterię u siebie na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo takie delikatne naszyjniki to coś dla mnie. Pięknie się prezentuja.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię biżuterię, ale na codzień noszę tylko kolczyki. Łańcuszki najbardziej sprawdzają się u mnie o średniej długości

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham biżuterię, chyba jak każda kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja uwielbiam taką delikatną biżuterię... prześliczne się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze zwracam uwagę przede wszystkim na moj gust. Biżuteria musi mi się podobać i być oczywiście dobrze wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię skromną, delikatną, nie rzucającą się w oczu biżuterię. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie z biżuterii to używam tylko kolczyków 😍

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczny wisiorek i idealna dlugosc :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Myślę że minimalizm sprawdzi się u każdej kobiety

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten wisior jest po prostu obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy ma swój ulubiony typ biżuterii..Ja np nie lubię naszyjników takich bardzo krótkich..Uważam, że źle w nich wyglądam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja bardzo lubię naszyjniki, mam ich sporo....a osotanie kilka miesięcy ciągle chodzę w jednym :-O

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo interesujący, przydatny wpis dla każdej kobiety ☺

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne biżuteria. Idealna również dla eleganckiej Mamy z okazji zbliżającego się jej święta ��

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo przydatny wpis! Mega nam pomogłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja się kieruję przede wszystkim tym czy mi się podoba :) i fajnie to wszystko podsumowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię taką delikatną biżuterię na codzień, a na większe wyjścia lub wakacje zdarza mi się zaszaleć z wielkością i kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię delikatną biżuterię, im mniej tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie bardzo przepadam za biżuterią, chociaż post jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  37. J jestem fanka srebrnej bizuteri. Moi bliscy o tym wiedza. Lubieciekawe wzory wisiorkow

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja lubie wszystkie bizuteria ale najbardziej te krotsze nazyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne wskazówki. Ja lubię naszyjniki nie przylegające mocno do szyi tylko lekko opadające.

    OdpowiedzUsuń
  40. Takie wskazówki na pewno przydadzą się podczas zakupów. Zawsze mam problem jaką biżuterię wybrać, abym mogla z niej korzystać i aby nie była za krótka.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo dobry i przydatny post dla mnie :) Noszę bardzo mało biżuterii, ale zawsze coś.

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię delikatną biżuterię na co dzień i większe okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja kocham minimalizm. Nienawidzę żółtego złoto a srebro wręcz odwrotnie. Myślę, że dobrze dopasowana biżuteria to wizytówka kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja zdecydowanie wole biżuterię w złotym kolorze, a łańcuszki długości minimum 50 cm:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja niestety mam problem z wyborem biżuterii dla kogoś, a bardzo bym chciała trafić w gust. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Coraz chętniej noszę wszelkie wisiorki i naszyjniki, własnie z wyborem długości mam zawsze problem :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zawsze zwracam uwagę na to, by biżuteria była minimalistyczna, wtedy pasuje do każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Najczęściej wybieram biżuterię przylegającą do szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Biżuteria to dobry pomysł na prezent, jednak nie zawsze łatwo właściwą wybrać. Super wpis, wiele w tej kwestii wyjaśnia :).

    OdpowiedzUsuń
  50. Cześć! Też jestem za delikatną biżuterią :) Nie lubię długich łańcuszków, czy kolczyków. Wole drobne delikatne propozycje. Zawsze zamawiam biżuterie na zamówienie w Warszawie, czy to sobie, czy komuś na urodziny. Jubiler zawsze mi dobrze doradzi. Trzymajcie się :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej, świetny poradnik! Ja szczerze mówiąc, najwięcej dylematu miałam, wybierając biżuterię ślubną. Chciałam żeby była elegancka, ale też minimalistyczna. Na szczęście udało mi się taką znaleźć!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)