Narty All Mountain – czym się charakteryzują?

By | 10:34 35 comments


W tym roku pogoda nie dopisuje jeżeli chodzi o słońce, większą radość mają osoby , które lubią sporty zimowe tutaj pogoda zdecydowanie miała się lepiej. Maniacy jazdy na nartach na pewno są zadowoleni z panujących w tym roku warunkach na stokach. 

Jak wiadomo zakup nart to nie prosta sprawa oczywiste jest też , że takiego sprzętu nie kupujemy na jeden sezon. Warto , więc  takie zakupy bardzo dobrze przemyśleć. 



Narty All Mountain stanowią najpopularniejszy typ w sprzedaży. Ich oferta jest bardzo różnorodna , więc jest w czym wybierać. Warto pamiętać by przy wyborze nart stawiać na takie , które są wszechstronne. Powinny sobie doskonale radzić na ratraku , ubitym stoku, ale także na nieprzygotowanych trasach . Przeanalizujmy Nasz styl jazdy : jeździmy szybko , czy raczej wolniej, ? wybieramy przygotowane trasy czy raczej wolimy wypady po za trasy ? wykonujemy wiele skrętów ? wolimy lekkie narty ? czy jednak te cięższe i bardziej stabilne ? 
Na te pytania warto odpowiedzieć sobie przed zakupem. Nie bójmy się też pytać. Zarówno w sklepach stacjonarnych jak i internetowych do dyspozycji mamy fachowców, którzy zawsze chętnie nam pomogą i doradzą. 

Grupa All Mountain  należy do najbardziej uniwersalnych nart stąd chyba jej popularność. Dzięki taliowaniu, zróżnicowanemu promieniu skrętu, zwiększonej powierzchni ślizgu , zastosowaniu systemu rockers oraz szerokiemu zakresowi długości narty te dają wysoki komfort jazdy w różnych warunkach.  Co ważne w tej grupie znajdziemy modele zarówno dla początkujących narciarzy jak i tych bardziej zaawansowanych. Sklep internetowy  to tutaj oglądnijmy i przeanalizujmy jakie narty były by dla Nas odpowiednie.

Zakup takiego sprzętu nie jest tanią inwestycją , ale jest to jednorazowy wydatek na kilka sezonów , warto właśnie teraz przeanalizować ofertę sklepów kiedy to jest już po sezonie i mamy możliwość zakupu w obniżonych cenach. Pamiętajmy dobrze przemyślmy takie zakupy i nie spieszmy się z wyborem.


Atomic 2019 Narty 12 Redster wiÄ…zanie + FT S7 GW











Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. W życiu nie miałam nart na nogach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie jeździłam na nartach i jakoś mnie to nich nie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Połamałabym sobie nogi jak nic!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jeździć na nartach. Już nie mogę się doczekać zimy

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chciałabym jeździc znó na nartach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem urodzona i wychowana w Szwecji ale jeszcze nigdy w zyciu nie jezdzilam na nartach! Haha! Ah mam 30 lat.... :) Jakos nie dla mnie niestety :/ Wole plaze i sloneczka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie jeździłam na nartach aż wstyd się przynać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mam pojęcia o nartach, bo raz w życiu jeździłam na wypożyczonych i nie miałam więcej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie jeździłam na nartach i szczerze mówiąc nie mam o nich pojęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak byłam mała tata zabierał mnie i moją siostrę na narty. Bardzo lubiłam na nich jeździć i bardzo brakuje mi tego w dzisiejszych czasach. Niestety nie mogę już na nich jeździć przez kontuzję jakiej doznałam i bardzo mi z tego powodu przykro :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem fanką sportów zimowych jednak Twój wpis mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nigdy za sportami zimowymi nie przepadałam. Chętnie podziwiam je w telewizji, ale nic poza tym.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie jeździłam na nartach, jakoś sporty zimowe mnie nie przekonują. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Warto zainwestować w solidne narty aby miec na kilka sezonów

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie umiem jeździć na nartach, ale kiedyś miałam swoje własne narty. Jako dziecko dostałam je od Mikołaja :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja od lat namawiam męża by jechać na narty i jakoś jeszcze niegdy nam się to nie udało. Co do sprzętu to podzielam twoją radę , bo w sprzęt dobry trzeba zainwestować.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niestety nie umiem jeździć na nartach więc nie znam totalnie sprzętu. Ale dla fanów takich zimowych sportów to na pewno cenne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja i narty... to się nie może udać :)
    Niestety nie umiem jezdzic na nartach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja umiem trochę jeździć na nartach, ale przyznaję że trochę się boję i jeżdżę dość ostrożnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam narty ale muszę przyznać ze już dwa sezony stoją w garażu, bo niestety nie było okazji się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie potrafimy jeździć na nartach :/ A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś jeździłam, teraz to dopiero pewnie dzieci mnie zmotywują, bo od czasów studiów porzuciłam ten sport.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie jeździłam na nartach i nie wiem czy potrafiła bym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś próbowałam jeździć na nartach i nawet zaczęło mi to wychodzić. Teraz niestety ze względu na zdrowie nie mogę sobie na to pozwolić... Ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś będę mogła spróbować :) I zarazić synka ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na nartach uczyłam się sama jeździć :D nie idzie mi super, ale zjechać umiem. Bez upadku :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie jeżdżę na nartach i w ogóle mnie do tego nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zmotywowałaś mnie, żeby w następnym sezonie sięgnąć po narty :) Już dawno nie jeździłam, czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. kiedyś miałam okazję jeździć na nartach! musi być całkiem fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. O nie! Tylko nie narty! Post przydatny, ale ja totalnie się nie nadaje do jazdy. 😂

    OdpowiedzUsuń
  30. Na nartach jeździłam w dzieciństwie. Teraz chętnie bym pojeździła, tylko sprzęt trzeba kupić i dopasować 😉

    OdpowiedzUsuń
  31. świetny wpis! może i ja w końcu się przełamię i zacznę jeździć na nartach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nigdy nie jeździłam na nartach! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. warto napisać, że deski też są w wersji all mountain, bardzo dobrze się na nich zjeżdża, łatwo dopasować do nich wiązania i buty snowboardowe, sama używam takiej deski od lat i ledwo widać na niej ślady zniszczenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)