Nowa sukienka i torebka tylko którą wybrać ?

By | 11:12 51 comments

High Neck  Decorative Lace  Decorative Button  Plain Shift Dress


Czas biegnie nieubłaganie nie wiem jak u Was, ale u mnie w większości sklepów zrobiło się mega świątecznie. Ja bardzo lubię ten czas świąteczny te przygotowywania itd. Kupowanie prezentów sprawia mi mega frajdę. Nie wiem czy jestem w mniejszości, ale jakoś ostatnio o wiele bardziej lubię zakupy przez internet niż te w sklepach stacjonarnych. Te wieczne kolejki, przepychanki itd. zniechęcają mnie do zakupów stacjonarnie. Robiąc zakupy przez internet mogę sobie wszystko w ciszy i spokoju oglądnąć i dokonać odpowiedniego wyboru. Fajnie , że w tych czasach mamy ogromny wybór rzeczy, naprawdę jest w czym wybierać, ale z drugiej strony jak na kobietę przystało wiecznie nie mogę się zdecydować na jedną konkretną rzecz.   Dziś postanowiłam pomyśleć o sobie :) konkretnie myślę nad zakupem nowej sukienki oraz torebki. Chciałam Wam pokazać moje typy rzeczy, które najbardziej mi się spodobały z oferty "FashionMia" .


  • women's shift dresses czyli sukienki, która z Nas ich nie kocha i nie ma ich w szafie co najmniej parę  :) Mam zawsze problem z ich wyborem bo nie wiem na co postawić. Moje propozycję tych, które spodobały mi się najbardziej znajduje się poniżej. Bardzo lubię, gdy sukienka nie tylko ładnie się prezentuje, ale także jest wygodna. Uwielbiam także kiedy dana rzecz jest w moich ulubionych kolorach, choć czasami coś tak mi się spodoba, że kolor idzie na drugi plan :) Fajnie jakby dana sukienka mogła by być ubrana na co dzień, ale także od święta prezentowałaby się ładnie. 



Round Neck  Color Block Shift Dress High Neck  Decorative Lace  Decorative Button  Plain Shift Dress Round Neck  Patch Pocket Patchwork  Color Block  Woolen Shift DressRound Neck  Basic Plain Shift Dress Simple Round Neck Printed  Cotton Blend Shift Dress Round Neck  Decorative Lace Patch Pocket  Plain  Polyester Shift Dress


  • cheap bags  no dobra mam ich w domu parę no może trochę więcej niż parę :) no ale, oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie kupiła kolejnej do kolekcji :) Wiecie jak jest ta nie pasuje kolorem do danego ubrania, a znowu ta ma nie ten kolor co trzeba :) Lubię torebki, które mają dużą pojemność bo przy dzieciach moja torebka musi czasami naprawdę wiele zmieścić :) mój mąż czasami się śmieję że w mojej torebce są chyba kamienie bo jest taka ciężka :) 


Basic Plain Women Shoulder Bags Fashion High Quality Floral Printed Hand Bag Crocodile Pattern Shoulder Bags


Co myślicie o moich propozycjach, która podoba Wam się najbardziej ? Lubicie robić zakupy przez internet czy jednak wolicie sklepy stacjonarne ?



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

51 komentarzy:

  1. Ta ostatnia torebka wygląda świetnie Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie najbardziej podoba się szara sukienka z koronką od dołu :) ma taki oryginalny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szara sukienka z koronką i szara torebka podobają mi się najbardziej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie również już świąteczne dodatki;) ta czerwona sukienka jest ładna, oraz ta torebka w kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki podobają mi się wszystkie! A sukienka najbardziej to ta ostatnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi podobają się sukienki jakby dwa w jednym. Ta czerwona jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne rzeczy pokazałaś :) Z sukienek podoba mi się pierwsza i przedostatnia, a z torebek ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebki nam się podobają! :) Najbardziej te bordowe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki nie w moim stylu, ale torebki całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ta szara torebka. Sukienki .. ta pierwsza ma fajny krój, tylko kolorystycznie jest niebezpieczna dla figury.. ten jasny szary na środku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam sklep i znalazłam tam kilka ubrań w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ich asortyment. Mam kilka płaszczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiem że to nie pomoże ale wszystkie są piękne, naprawdę, trudno wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne sukienki i ciężko mi wybrać najlepsze... chyba nie umiem :D A jeśli chodzi o torebki to zdecydowanie numerem 1 jest ta pierwsza - czerwona *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko SUPER i jak dla mnie 😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzecia sukienka od dołu koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne propozycje ;) chociaz kroje raczej dla osob ze szczupla sylwetka

    OdpowiedzUsuń
  18. Szara sukienka jest świetna, ma w sobie to coś.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie te sukienki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. całkiem fajne te sukieneczki i torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna jest ta ciemno - zielona sukienka. Jest cudowna<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Szara zdecydowanie skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie lubię zakupów online jeśli chodzi o ubrania. Mam manię by wszystko dotknąć, przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne tutaj propozycje pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się czerwona sukienka i torebka w kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żadna sukienka nie jest w moim stylu. Torebki nawet są spoko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta zielona z pierwszego zdjęcia jest super!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ta czerwona torebka jest totalnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zielona sukienka to moja faworytka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie sukienki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie najlepsza ta pierwsza od lewej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie wygrywa pierwsza: szaro - czarna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  33. Directory For Places16 marca 2023 11:02

    Finally, Directory for Places is committed to promoting sustainable tourism and responsible travel. https://bit.ly/directory-for-places The platform encourages users to respect local cultures and environments, and to minimize their impact on the places they visit. By using Directory for Places, you can discover amazing destinations while also doing your part to protect them for future generations.
    A business guide provides information and guidance on various aspects of business management and ownership.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)