Trio do konturowania twarzy, mój ideał.

By | 11:33 43 comments
 


    

Od jakiegoś czasu w odstawkę poszły u mnie pojedyncze produkty i stawiam zdecydowanie na zestawy np. taki jak trio, które chciałam Wam dziś przedstawić. 


Marka Ingrid Cosmetics stała się ostatnio moją ulubioną i często korzystam z ich kosmetyków. 


Ideal Face Contouring  INGRID to zestaw trzech produktów – różu, bronzera i rozświetlacza, który gwarantuje idealne wymodelowanie twarzy. Paleta skomponowana w oparciu o uniwersalne odcienie, odpowiednie dla każdego koloru skóry, dzięki czemu uzyskamy efekt profesjonalnego , długotrwałego makijażu. Do kasetek dołączony został mini przewodnik z dokładną instrukcją modelowania twarzy krok po kroku.
Cena: około  16 zł

Róż ma dość intensywny kolor, dodatkowo zawiera różowo-srebrne drobinki, które rozświetlają policzek co ja osobiście bardzo lubię. Ja nakładam go za pomocą pędzla i wydaje mi się że to jest najlepsze rozwiązanie. 

Rozświetlacz  jest różowo-szampański , dzięki niemu w zależności od sposobu aplikacji uzyskamy zarówno efekt tafli jak  i  delikatny błysk. 

Bronzer to mój ulubieniec z całej tej trójki. Pięknie ociepla moją twarz i sprawia, że przebarwienia z którymi walczę są praktycznie nie widoczne. 

Cały zestaw ma fajną kremową konsystencje, którą łatwo się rozprowadza na twarzy. Produkt jest bardzo wydajny i mam wrażenie, że w nocy ktoś mi go dokłada :) używam go dość często a w ogóle go nie ubywa. Cała paleta ma aż 19 g, więc uważam że cena jest niska jak za takie działanie. Jestem bardzo zadowolona z tej paletki i bardzo często z niej korzystam.



Znacie tą paletkę ? lubicie takie zestawy ?


 






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

43 komentarze:

  1. piękne trio, mam kilka palet do konturowania. tu jest wyjątkowo ładny róż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zestawy bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może to kwestia intensywnie różowego tła, ale te kolory do mnie nie przemawiają. Sama mam pojedyncze produkty, nie trafiłam jeszcze na paletkę w której pasowałoby mi wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam, ale wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie zestawy, są idealne na podróż :) Z Ingrid chyba nie miałam żadnego kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ich kosmetyki i ten zapowiada się ciekawie. Z chęcią kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ta kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne trio, super odcienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto mieć taki zestaw w torebce. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kompaktowy zestawik, szkoda że nie pokazałaś swatchy:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie konturowałam twarzy, nawet nie wiem czy bym potrafiła...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie wypróbuję te trio :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za taką cenę chętnie się skuszę 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. This seem like an amazing product!

    https://elenabienvenido.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kolory, takie uniwersalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam bardzo podobny ideał z innej firmy; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są takie mini palety, zaoszczędzają miejsca. Trio mi się podoba, szkoda tylko że nie pokazałaś jak wygląda na twarzy lub dłoni

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej palety, rozświetlacz i bronzer pewnie szybko bym zużyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna paletka na wyjazdy, wszystko w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ostatnio częściej wybieram pojedyncze kosmetyki - róż, bronzer, rozświetlacz, ale takie paletki są bardzo praktyczne. Nie zajmują dużo miejsca, a jest wszystko co trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się róż w tej palecie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładnie wygląda, choć różu nie używam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super trio, prezentuje się naprawdę super, musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  24. What a lovely set, I adore the strong colors.
    Perfect. And thnak you for the honest review.

    take a look at my BLOG and my INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznaje ze z Ingrid nie mialam jeszcze kosmetykow ale ten prezentuje sie calkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam go była dla mnie za ciemny no i robił mi dodatkowo plamy :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja lubię takie zestawy ale tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super trio. Podobają mi się te kolory.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś mial ale tylko róż lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie przepadam za tą marką, trochę droga jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawy zestaw, szukam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Łada paleta ale ja bym zużyla tylko bronzer i może rozswietlacz ale ostanio wolę złoty 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam podobne trio z avon i również Ci polecam. Np. rozświetlacz ma delikatnie złote drobinki i daje przepiękny efekt:) A nakłada się najlepiej palcami, bo pędzelkiem to nie to samo.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda bardzo ładnie, ale sama jeszcze go nie testowałam. :)

    Pozdrawiam
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię takie trio, tego nie znam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  36. fajny kosmetyk bardzo podobne trio ma eveline w swojej szafie ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Powiem Ci,że ja też tak będę robiła.
    Mam z avonu paletkę i jestem zadowolona.
    A ta Twoja też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo lubię takie wszystko w jednym :) idealne do kosmetyczki i podręczne, tego trio nie miałam, ale moje z Rimmel się kończy także może przetestuje :D Bardzo ciekawy post i blog! zostaję i obserwuję! Zapraszam również do mnie :)
    http://womanhoodduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Własnie tego typu kosmetyku mi brakuje, musze coś takiego kupić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)