Jaki prezent na chrzciny wybrać ?

By | 09:58 40 comments
Untitled design (21)



Już niedługo wybieram się na uroczystość Chrztu Świętego. Powiem Wam, że dawno na chrzcie nie byłam i chyba nie bardzo wiem co teraz daje się w prezencie na chrzciny. Chciałabym by mój prezent był pamiątką na lata, bo wiadomo pieniądze potrzebna rzecz, ale szybko się rozchodzą i nie ukrywajmy faktu pamiątki nie było by żadnej. 

Poszperałam trochę po internecie w poszukiwaniu czegoś fajnego. 

Najpierw pomyślałam, że fajnym pomysłem będzie album na zdjęcia. W końcu zdjęcia przywołują mnóstwo wspomnień, radości i pozwalają na zatrzymanie chwili, lecz czy w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze wywołuje zdjęcia ? sama nie wiem. Ja osobiście mam dużo fotoksiążek, ale raz do roku wywołuje wybrane zdjęcia i wkładam je do albumu. 





Kolejną rzeczą, która wpadła mi w oko jest srebrny obrazek. Obrazek podkreśla sakralny charakter wydarzenia jakim jest chrzest.  Obrazek można powiesić na ścianie lub postawić na półce, z tyłu można wygrawerować dowolny napis, więc zawsze będzie to miłe wspomnienia gdy przeczyta się w późniejszych latach dedykację od danej osoby. Dodatkowo Anioł Stróż będzie towarzyszył dziecku i będzie nad nim czuwał. Od jakiegoś czasu bardzo podobają mi się tego typu obrazy lub podobne np. z Papieżem i myślę, że to fajny pomysł na prezent.


Ostatnia rzecz, którą rozważam jako pomysł na prezent jest medalik, ale czy to nie jest zbyt oklepany pomysł ? Ja medalik , który otrzymałam w dniu chrztu od chrzestnego mam do dzisiaj, więc może to jednak dobry pomysł ? W końcu biżuteria jest zawsze dobrym pomysłem na prezent szczególnie, że idę na chrzest do dziewczynki. 



Sama nie wiem na którą propozycję prezentu się zdecydować ? Może Wy mi coś doradzicie ? Jak myślicie co wybrać ?  Prezent niby taka prosta sprawa a jednak chyba nie do końca. 





PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. ja mam zawsze problem z tymi prezentami, dlatego wolę dac pieniądze

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkrótce szykują mi się chrzciny, także dziękuję za inspirację. Chyba zdecyduję się na taki srebrny obrazek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybrałam posrebrzanego bucika-skarbonkę z grawerem :) i książkę z wierszami religijnymi dla maluchów.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam m.in. grawerowaną , srebrną grzechotkę, to pamiątka na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Medalik ładny, to zawsze dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje :-) ja zawsze mam problem z takimi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam duży złoty naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne propozycje, ale tez chyba bym sie skłoniła ku kasie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam pozłacane buciki z grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W zeszłym roku jako matka chrzestna dałam właśnie posrebrzany obrazek z Aniołem Stróżem plus oczywiście kasa w kopercie. Chrześniak ma pamiątkę, a pieniadze rodzice spożytkowali według własnego uznania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne inspiracje jak będę mieć jakieś chrzciny to propozycje na pewno mi się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiem Kochana z doświadczenia że łańcuszki to raczej na komunię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycje :) ja zdecydowalabym sie podarowac wisiorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Buciczki przesłodkie.Nie pisze o prezentach bo nie jestem wierząca.

    OdpowiedzUsuń
  15. w dzisiejszych czasach trudno wybrac prezent dla dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym pewnie kupiła wisiorek :) Myślę, że to bardzo fajny prezent :) Choc widome, że nie łatwo jest cos wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od chrzestnej dostałam złoty medalik, myślę, że taka biżuteria to prezent i pamiątka na długie, długie lata! <3
    Szczerze mówiąc nigdy nie byłam na chrzcie kogoś z rodziny :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja z chrztu mam wisiorek i bransoletke i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie z prezentami na chrzciny kojarzą się aniołki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne rzeczy, ja w zeszłym roku byłam w roli jako chrzestna :) Aniołki w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie fajne, ale chyba ostatnia najbardziej mi się podoba :)
    Ja mojej bratanicy podarowałam pamiątkę, złoty łańcuszek z medalikiem.

    OdpowiedzUsuń
  22. podobaja mi sie prezenty w postaci lancuszka z medalikiem

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zazwyczja daje pieniądze i drobny upominek, np łańcuszek, obrazek

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja kupiłabym jakiś drobiazg na pamiątkę i dała kasiorkę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo fajne propozycje, zawsze z tym problem

    OdpowiedzUsuń
  26. Wydaje mi się, ze pamiątka w postaci łańcuszka i kartki jest najbardziej popularna. Niektórzy kupują kolczyki, a inni wybierają coś praktycznego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezent na chrzest zawsze jest problemem :( medalik niby oklepany ale jednak pamiątka na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne propozycje, mój młodszy syn dostał właśnie taką srebrną pamiątkę, jak na zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Łańcuszek czy kolczyki to fajny pomysł według mnie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moim zdaniem biżuteria to najlepszy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety to prawda, że coraz mniej zdjęć wywołujemy. Wszystkie trzyma się albo na telefonie albo komputerze :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne propozycje kochana. U nas najczęściej daje sie kopertę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. My na chrzciny prosiliśmy o koperty - najbardziej uniwersalne ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Co do medalika to z jednej strony to dobry pomysł, bo pamiątka naprawdę wspaniała. Jednak z drugiej strony często zdarza się, że dziecko otrzymuje na chrzcie kilka prezentów w postaci medalików - i jak tu je potem nosić wszystkie? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten medalik jest przepiękny i jeszcze pudełko z dedykacją.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja kupiłam motorek z pampersów i do tego włożyłam pieniądze w kopertę.

    OdpowiedzUsuń
  37. medalik jest naprawdę piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)