Jak wprowadzić piękny zapach oraz klimatyczny wieczór do naszego domu ?

By | 09:28 38 comments



Nie wiem jak u Was, ale u mnie od 3 dni ciągle pada, pada i pada do tego silnie wieje, więc taka pogoda powoduje u mnie przygnębienie oraz brak chęci do działania. Dlatego też postanowiłam umilić sobie w jakiś sposób ten brzydki czas. 



Uwielbiam się otaczać pięknymi zapachami, ale świece towarzyszą mi głównie w okresie jesienno-zimowym, ale dziś zrobiłam wyjątek i sięgnęłam po świece od Bispola. 



Świece w szkle bardzo lubię bo nie muszę kombinować w czym je zapalić. Dziś postawiłam na 2 zapachy cynamonu i pomarańczy. Te zapachy nie wiem czemu, ale kojarzą mi się ze świętami. 


Obie świece według producenta palą się 24 godziny. Bardzo lubię te zapachy, gdyż nie są przesadzone i nie duszę się w pomieszczeniu gdy mam zapalone świece. Wypalają się dość równomiernie i praktycznie do samego końca. Pomarańcza pachnie lekko słodkawo natomiast cynamon pachnie cynamonem :) Co bardzo ważne knot podczas palenia nie kopci. Spróbowałam także zrobić miksa tych dwóch zapachów i powiem Wam, że bardzo mi on odpowiada. 



 Te małe świece tzw. podgrzewacze mimo iż malutkie palą się 6 godzin dość sporo jak na takie maleństwa. Intensywność zapachowa jest o wiele bardziej mocniejsza na sucho niż po zapaleniu, dlatego też wkładam je do szafki, gdzie po otwarciu czuć piękny zapach.



Zapachy nie były duszące ani przytłaczające wręcz przeciwnie tworzyły fajny klimat w mieszkaniu. 



Dzięki przedstawionemu zestawowi w moim domu pięknie zapachniało a wieczorem panował cudowny, romantyczny klimat. Jestem zadowolona z wszystkich przedstawionych zapachów, które bardzo mi się spodobały, choć preferuje robić miksy zapachowe. Z chęcią poznam nowe warianty zapachowe. 




Palicie tego typu świece w domu ? 


Bispol: świece, znicze, podgrzewacze


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. miałam wiele świec i podgrzewaczy tej marki, szczególnie lubię te w szkle, ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świece zapachowe :) Bo nadają niepowtarzalnego klimatu wnętrzom :) Świetnie sprawdzają się u mnie także woski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece zapachowe. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach tych cynamonowych musi być cudowny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię tą markę świec:*

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też ciągle pada, świeca na poprawę nastroju to super pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. świeczkio to moja mała miłość, uwielbiam wręcz

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świeczki zapachowe, dają taki klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super świeczki w sam raz na długą kąpiel :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo często kupuję ich świeczki i uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię świeczki tej firmy. Mają piękne zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas leż leje i leje.
    Mam okna dachowe i ciągle słyszę szum deszczu.
    A świece.
    Uwielbiam.
    Aż tutaj czuję ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem maniakiem zapachów ❣️ A świece po prostu uwielbiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeczki, ale równiez kadzidła jak i lampy zapachowe to u mnie podstawa w domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też pada. Nie przyszło mi do głowy żeby uprzyjemnić sobie deszczową aurę pachnącymi świecami. Nie miałam okazji jeszcze wypróbować produktów tej marki. Zainteresowały mnie podgrzewacze i Twój sposób na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ich świeczki i je uwielbiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam swieczki! I zwlaszcza zima czesto je pale;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczki są wspaniałe. Pachną i wyglądają cudownie, często ich używam. Nie dziwię się, że pomarańcza i cynamon to zapachy, które kojarzysz ze świętami, bo sama mam tak samo :) Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam bardzo dobrze świeczki tej marki, bo sama często je palę u siebie w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kocham świąteczne zapachy przez cały rok <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam świece w domu. Jesienią i zimą palę je częściej, ale i teraz, gdy pogoda zrobiła się deszczowa, chętnie sobie w ten sposób umilam wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam świece bispol, najlepsze i w rozsądnej cenie

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie klimaty bardzo lubię :) mam dużo świeczek i najróżniejszych zapaszków :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wiem jak świeczka, ale pomarańczowe podgrzewacze z Bispola były mega aromatyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śweice zapachowe chetnie kupuje na prezent

    OdpowiedzUsuń
  26. uzywamy takich świerczrk ale już jesienią i zimą.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem chyba jedyną kobietą, która nie lubi świeczek zapachowych

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam ich podgrzewacze, nawet lubię ale świątecznie się zrobiła, jak zobaczyłam pierwsze fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo lubię, kiedy w pokoju tli się świeczka. Od razu robi się przytulniej. Świeczki zapachowe należą do moich ulubionych, a t od Bispol przodują w domu. Niesamowicie pachną i wypełniają tym aromatem całe pomieszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam świece zapachowe :-) co chwilę testuje nowe :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię świeczki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Osobiście bardzo lubię świece tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czasami palę takie świece. Dodają klimatu i sympatycznej atmosfery

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię bardzo, teraz Bispol wypuścił fajne nowe serie świec :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam jeszcze świeczek tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kocham świeczuszki ! Robią klimat !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)