Przegląd sukien i akcesoriów ślubnych.

By | 20:33 25 comments



Sezon ślubny trwa praktycznie cały rok. Jedni wybierają na ten dzień ciepłe dni inni nie koniecznie wolą zimę. Dla jednych ważne jest by w miesiącu w którym będą brać ślub była litera R inni w ogóle się tym nie interesują. Jedno jest pewne i pozostaje bez zmian na ślub trzeba się jakoś wyjątkowo ubrać. Szukając odpowiedniej stylizacji dla siebie warto przejrzeć ofertę sklepów : AW Bridal, Renttherunway i Mori Lee.

Keely Off the Shoulder Jewel Neck Long Bridesmaid DressSusannah V-Neck Spaghetti Straps Maxi Bridesmaid DressesSusannah V-Neck Spaghetti Straps Maxi Bridesmaid DressesFinn Tulle Bridesmaid Dress--AWLF161U68CP-img


Warto swój przegląd ślubny rozpocząć od poszukiwań w sklepie AW Bridal. W swoim asortymencie sklep posiada suknie ślubne, suknie dla Druhen, akcesoria , AW Tiary ślubne  jak również spersonalizowane prezenty . 

Kolejny wart uwagi sklep to Davids Bridal® USA tutaj oprócz sukienek kupimy również buty oraz prezenty.

Kiedy już znajdziemy odpowiednią sukienkę oraz buty warto zajrzeć do ESTY Personal Made tutaj znajdziemy ręcznie robione przedmioty vintage . Biżuteria, akcesoria, diademy, czy choćby planery będą cudownym uzupełnieniem i dopełnieniem naszych zakupów.


Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładne modele. Zainteresowane panie, na pewno znajdą coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa w pastelowym odcieniu bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne, ale sama źle bym się w nich czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pastelowa maxi całkiem ładna, ciekawe czy są inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza piękna, ciekawe jak by się prezentowała w kolorze pudrowego różu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pudrowy róż wygląda rewelacyjnie. Uwielbiam długie, eleganckie suknie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne propozycje. Ja jestem miłośniczką krótszych sukienek

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne propozycje. Ja jestem miłośniczką krótszych sukienek

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne propozycje. Ja jestem miłośniczką krótszych sukienek

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne sukienki, na ślubach lubię pojawiać się w kreacjach maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie długie sukienki księżniczki zawsze pięknie się prezentują i zwracają na siebie uwagę

    OdpowiedzUsuń
  12. Długie suknie dodają klasy i kobiecości

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi na razie takie porady są niepotrzebne, ale na pewno znajdą się osoby, które na nich skorzystają ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne propozycje, ale niestety póki co nie zapowiada się żebym miała szansę na jakieś wesele w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadna jakoś szczególnie mnie nie zachwyciła,ale są piękne. W tym tygodniu mój kuzyn brał ślub, ale nie byłam na nim z wielu różnych przyczyn. A no i ja sama też nie zamierzam się hajtać w najbliższym czasie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiekne sukienki, wpadły mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  17. Teraz taki jest wybór w kolorach i fasonach, że z chęcią bym jeszcze raz ślub wzięła!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta niebieska jest piękna. Zawsze wybierałam krótkie sukienki ale teraz muszę to zmienić. Te modelki wyglądają w takiej długości rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne sukienki :) Szczególnie pastelowe wpadły mi w oko :) Ostatnio polubiłam sukienki maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładne sukienki, mi w szczególności ostatnia wpadła w oko. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne sukienki :) Zawsze szukałam długich, ale ostatecznie kupowałam krótkie i rozkloszowane, albo z falbankami. Muszę to koniecznie zmienić i na najbliższą imprezę wybrać się w długiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Totally love this blog if you want to know about layered hairstyles you can go and check out Diva Divine Hair Website they are giving Huge discounts on Hair Products like Hair wigs, Hair extensions, Hair care products.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)