Domowe SPA z kosmetykami firmy BATHBEE.

By | 21:22 29 comments


CZYM JEST BATHBEE?
Bathbee to unikalna na światową skalę, bezwodna linia kosmetyków pod prysznic i do kąpieli zawierająca wyłącznie naturalne składniki z ponad 50% zawartością miodu. To kosmetyki przeznaczone do pielęgnacji skóry i włosów.

Linia kosmetyków bathbee w chwili obecnej składa się z 3 rodzajów produktów dopuszczonych do sprzedaży: miodowej maski do ciała pakowanej w tuby i wodorozpuszczalne saszetki, a także peelingu kawowego oraz peelingu ryżowego pakowanych w tuby.



Linia kosmetyków Bathbee to produkty dla ludzi świadomych swojego ciała. Te produkty nie zawierają żadnych sztucznych konserwantów. Produkty przeznaczone są zarówno dla kobiet, mężczyzn jak i dla dzieci. Ta linia jest idealna :
  • Dla ludzi młodych
  • Dla osób z problemami skórnymi
  • Dla ludzi dojrzałych i aktywnych
  • Dla ludzi starszych ze skórą wysuszoną i zniszczoną
  • Dla ludzi z oparzeniami skórnymi wywołanymi słońcem






Kawa - 100% naturalny peeling miodowy.

Ten produkt jest idealny jako kosmetyk działający przeciwzmarszczkowo i antycellulitowo.  Preparat uzupełnia w skórze witaminy i  minerały. Skóra po zastosowaniu tego produktu jest miękka, nawilżona i pełna blasku. Produkt można stosować też w celu oczyszczenia twarzy, korzystnie wpłynie on na redukcję ciemnych sińców pod oczami.

Skład/ INCI:MEL EXTRACT/ BRASICA CAMPESTRIS ( RAPESEED OIL)/ ORYZA SATIVA (RICE)/ COFFEA CANEPHORA SEED/ HIPPOPHAE RHAMNOIDES OIL/ CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER OIL)/ CITRIC ACID/ CERA FLAVA (BEESWAX)/ Citrus Limonum Peel Oil)/ Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil/ Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil         

RYŻ - 100% naturalny peeling miodowy.

Ten produkt jest idealny by złuszczyć martwy naskórek oraz by pozbyć się toksyn i zanieczyszczeń. Peeling ryżowy pobudza skórę i przyczynia się do jej regeneracji. W swoim składzie zawiera : miód, ryż, olejek pomarańczowy, olej rokitnikowy, wosk pszczeli i olejek cytrynowy, dzięki czemu jest idealnym produktem do masażu. Dzięki niemu poprawia się krążenie krwi  oraz aktywne składniki z łatwością wnikają w głąb skóry. Po jego zastosowaniu skóra staje się odprężona, zrelaksowana i do tego pięknie pachnie. 




Skład/ INCI:
MEL EXTRACT/ORYZA SATIVA (RICE)/ BRASICA CAMPESTRIS ( RAPESEED OIL)/ /HIPPOPHAE RHAMNOIDES OIL/ CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER OIL)/ CITRIC ACID/ CERA FLAVA (BEESWAX)/ Citrus Limonum Peel Oil)/ Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil/ Lavandula Angustifolia (Lavender) Oil        
 
Miód - 100% naturalna maska do ciała.


To kosmetyk , który powstał po to by troszczyć się o wrażliwą , przesuszaną i zmęczoną skórę. Produkt idealny zarówno do twarzy jak i całego ciała. Produkt idealny dla osób zarówno lubiących szybkie Spa lub też tych tych, którzy uwielbiają leżeć dłuższą chwilę w wannie. Po zakończonej kąpieli wystarczy tylko spłukać produkt i delikatnie osuszyć skórę ręcznikiem. Maska świetnie regeneruje, nawilża i odżywia skórę. Maska bogata jest w cukry, kwasy omega 3-6-9, karotenoidy, sole mineralne oraz witaminy- A, B, C, D, E, K, P, które doskonale wpływają na kondycję i wygląd skóry.

Skład/INCI:

MEL EXTRACT/ BRASICA CAMPESTRIS ( RAPESEED OIL)/ HIPPOPHAE RHAMNOIDES OIL/ CARTHAMUS TINCTORIUS (SAFFLOWER OIL)/ CITRIC ACID/ CERA FLAVA (BEESWAX)/ Citrus Limonum Peel Oil)/ Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Peel Oil/ Lavandula Angustifolia (Lavender) Oi


Jeżeli chcecie mieć swoje własne SPA w domu to te produkty będą wręcz idealne by zafundować Wam cudowne doznania. Te produkty idealnie : odżywiają, nawilżają , oczyszczają , tworzą barierę ochronną do tego cudownie pachną. Mają uniwersalne zastosowanie każdy stosuje jak lubi : do aplikacji zarówno w wannie, jak i pod prysznicem , na włosy, usta, skórę głowy i całego ciała. Produkowane z naturalnych składników.  Sprostają oczekiwaniom nawet najbardziej wygórowanych klientów. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawią mnie te kosmetyki, więc myślę, że sobie je kupię. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa marka, nie miałam okazji jej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam zupełnie tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic z tej marki, ale chętnie wypróbowała bym tę kawę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę znam z blogów. Ostatnio często o niej czytam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzialam te kosmetyki na targach w Warszawie :) prezentują się ciekawie, ta kawowa opcja mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji testować tych produktów,ale chętnie bym je wyprobowala. Uwielbiam nowości.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejciu! Koniecznie muszę zamówić te produkty, ponieważ zawartośc miodu w takiej ilości od razu mnie zachęciła do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ne znam marki, ja bym się pokusiła o wersję kawową. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajnie sie prezentują i tak elegancko. Przypominają mi produkty z gabinetów kosmetycznych albo tych relaksacyjnych. Fajną mają konsystencję. Już wiem co będę sobie życzyć na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam dbać o swoje ciało i nie ważne czy to maseczka czy peeling to wykonuję z radością. Firmy nie znam ale już podobają mi się ich opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się tak wysoka zawartość miodu ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewne coś wypróbuję, peelingi zużywam w mgnieniu oka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Samo opakowanie zachęca do wypróbowania, a konsystencja i kolor to już całkiem, muszę koniecznie sobie zrobic takie domowe spa 😉

    OdpowiedzUsuń
  15. Aleksandra ze StyleVibes.pl8 października 2019 21:34

    Chetnie zapoznalabym sie z tymi produktami blizej :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień to właśnie czas gdy częściej sięgam po peelingi
    Moja skóra się buntuje, jest bardziej wymagająca, a miejscami przesuszona
    U mnie pielęgnaja zaczyna się właśnie od oczyszczania i złuszcania, a potem gęsty, bogaty balsam do ciała bądź masełko
    Zaintrygował mnie peeling z miodem

    OdpowiedzUsuń
  17. Domowe spa to czas wyłącznie dla mnie, dlatego warto wtedy zabrać ze sobą do łazienki takie "szczególne kosmetyki". Te na tą okazję są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. idealne domowe spa, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już co nieco o nich słyszałam, ale jeszcze nic tej marki nie miałam :) Myślę, że za jakiś czas na jakiś miodowy kosmetyk się skuszę bo to dobry moment na domowe spa i odżywienie skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Poznałam tę markę na ostatnich targach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O samej firmie już trochę czytałam - chociaż nie miałam z nią jeszcze do czynienia :) Najbardziej ciekawa jestem zapachów tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam peelingi. Robię je nawet co drugi dzień, choć zwykle na twarz tylko enzymatyczny, a resztę ciała ziarnistym. Tych jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam okazję poznać te kosmetyki naprawdę są rewelacyjne zwłaszcza peeling ryżowy

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam te kosmetyki i świetnie się u mnie sprawdziły. Szczególnie peeling z dodatkiem ryżu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Od jakiegoś czasu ta marka bardzo mnie ciekawi - bardzo fajna nazwa i szaty graficzne a do tego widzę, że wypadają świetnie pod kątem składu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Peelingi robię chociaż raz w tygodniu, czasem sama komponuję składniki, choć jednak lenistwo wygrywa i wybieram gotowe produkty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)