OnColour - lakiery do paznokci , które warto mieć.

By | 11:49 27 comments



Zadbana kobieta to szczęśliwa kobieta. Nic tak nie dodaje uroku kobiecie ja dobrze dobrana biżuteria , piękne usta oraz ładne paznokcie, które powinny być wizytówką, każdej kobiety.


Mimo, iż w ostatnim czasie powstała moda na hybrydy to pozostała grupa osób, która jest wierna zwykłym lakierom do paznokci. Na rynku mamy w czym wybierać. Kolor, kształt pędzelka, krycie , firma czy też cena to chyba podstawowe właściwości na jakie zwracamy uwagę kupując lakier do paznokci. 


Lakiery do paznokci OnColour występują, aż w 20 odcieniach , więc na pewno każdy wybierze odpowiedni kolor dla siebie.




Po za atrakcyjnymi odcieniami , lakiery te posiadają piękny połysk oraz wyrazisty kolor. Dla upartego wystarczy jedna warstwa tego lakieru, jednak zdecydowanie ładniej prezentuje się kiedy nałożymy jego dwie warstwy. Dzięki szerokiemu pędzelkowi możemy praktycznie za dwoma pociągnięciami pomalować całą płytkę paznokciową. Lakiery ten idealny jest dla osób, które nie lubią czekać długo na wyschnięcie warstwy lakieru, ten schnie naprawdę błyskawicznie. Z jego usunięciem również nie będzie żadnych problemów, zmywa się bezproblemowo. Polecam wypróbować każdy z kolorów. Zapraszam wszystkich serdecznie do Klubu Konsultantek









Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o tej marce
    Piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładne :D Ja właśnie wracam do lakierów i malowania paznokci :D Zwrócę na nie uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się ich kolory :) Szczególnie beż wygląda zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że kolory są rewelacyjne. Wszystkie piękne :) bez byłby idealny dla mojej przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się beż. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio mam hybryde w kolorze czerwonym, bardzo lubię ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ostatnio częściej sięgam po lakiery hybrydowe niż klasyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. wieki nie używałam zwykłych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, pastele, wiosenne, ja teraz wolałabym nie pokazywać swoich paznokci bo wczoraj obierałam maślaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta malinowa czerwień mi się podoba, ładnie wygląda na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. Odkąd weszły hybrydy, to nie wyobrażam sobie malowania sobie paznokci zwykłymi lakierami..

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory są śliczne, ale wole lakiery hybrydowe

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałyby mi się jakieś lakiery. Może skuszę się na te ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten srodkowy kolor jest cudowny! Piekny! Totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolory! Ja od lat stawiam na hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe kolory mają, ale ja jestem wierna hybrydom :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne odcienie, jednak noszę hybrydy

    OdpowiedzUsuń
  18. Klasyczne lakiery u mnie odpadają. Za dużo sprzątam, by miały rację bytu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne kolory, ale Ja ostatnio stawiam na hybrydę :) Chociaż nie ukrywam odcień kawa z mlekiem/ beż wpadający w brąz wydaje się być idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie lakiery do paznokci bardzo słabo się trzymają. Nie wiem, czy to problem mojego sposobu nakładania czy płytki. Niemniej bardzo podoba mi się niebieski odcień tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładne kolory! Ja jednak jestem fanką hybryd. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I came across an article that says that the benefits of this oil are much less than the harm it can cause us. If you want to search for hair related products like Hair Growth Oil . you can go and check out Diva Divine Hair Website they are giving Huge discounts on Hair Products like Hair wigs, Hair extensions, Hair care products.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)