Jak pięknie ozdobić Nasze ściany.

By | 20:27 5 comments


Uwielbiam kiedy w moim domu na ścianach pojawiają się piękne ozdoby , które zdobią wnętrze i dodają uroku . 

Bardzo lubię zdobić także ściany obrazami na których znajdują się zdjęcia mojej rodziny. Dla mnie to super sprawa i zawsze kiedy tylko popatrzę na dane zdjęcie wywołuje ono uśmiech na mojej twarzy oraz masę pozytywnych wspomnień z nim związanych. 

Tym razem postanowiłam udekorować ścianę obrazami ze zdjęciami rodziny.

Kolaż 10 zdjęć to nowoczesna i uniwersalna propozycja. To doskonały pomysł na prezent na rocznicę, urodziny czy na święta.



Dzięki temu , że możemy tu umieścić , aż 10 zdjęć stanie się niepowtarzalną pamiątką na lata. 
Wielką jego zaletą jest to , że to my sami decydujemy jak on będzie wyglądał. To my dodajemy wybrany przez Nas podpis oraz umieszczamy zdjęcia , gdzie tylko chcemy. 

– wysokiej jakości perłowy papier fotograficzny CANON lub EPSON
– elegancka czarna ramka 3D w rozmiarze 30x40cm z
– passe-partout dodające elegancji kolażowi
– dowolna personalizacja dzięki czemu każdy obraz jest niepowtarzalny

Obraz mimo , iż na zdjęciach wygląda może i zwyczajnie w rzeczywistości jest bardzo piękny i  niepowtarzalny. Mega dużo uroku dodaje mu ta czarna ramka , która świetnie komponuje się z całością . Na mojej ścianie prezentuje się na prawdę bardzo ładnie i przyciąga wzrok osób , które mijają miejsce w którym został powieszony. 



Drugi obraz na jaki postawiłam tym razem jest obraz z mchem. Jest mega wyjątkowy i dodatkowo oprócz fajnej ozdoby ściany pełnie też inną ważną funkcję , gdyż jest oczyszczaczem powietrza. 



Obrazy z mchu to:

– nowoczesny wystrój wnętrza
– domowy oczyszczacz powietrza
– dowolna personalizacja graficzna, dzięki czemu każdy obraz jest niepowtarzalny


Ja wybrał obraz w którym w środku jest moje zdjęcie a w około znajduje się mech. Jednak na stronie można wybrać nie tylko kolor mchu , ale także kolor ramki . Jeżeli nie chcemy umieszczać w środku naszego zdjęcia możemy postawić na piękną gotową grafikę ze strony sklepu. Do wyboru mamy : jelenia, motyla , wilka lub sowę. 




 Oba obrazy na żywo prezentują się jeszcze ładniej. Jestem nimi zachwycona i polecam Wam te obrazy jako super alternatywa na prezent na święta. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Jakie obrazy rzeczywiście nadają wnętrzu niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się podobają obrazy na płótnie ze zwierzętami i krajobrazami. nie wiem czemu ale zdjęcia czy grafiki jakoś do mnie nie przemawiają tak bardzo jak prawdziwy namalowany obraz olejny czy akwarelowy

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się zawsze podobały ściany ze starej cegły, takie jakie są we wnętrzach industrialnych i loftowych. taka ściana nie tylko ma piękny, niepowtarzalny kolor, a do tego jest efekt trójwymiarowy, nawet jak się zrobi fugi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)