Spotkanie Blogerek w Tarnowie .

By | 20:10 3 comments




Spotkanie Blogerek to coś co bardzo lubię , miałam okazję uczestniczyć już w kilku takich spotkaniach i zawsze jest mega fajnie. 



Tym razem miałam okazję jechać do Tarnowa by tam spotkać się z dziewczynami blogerkami. 

Spotkanie rozpoczęło się o godzinie 10 w Cafe Mama. W środku czekała już na mnie większość dziewczyn nie było tylko Kasi jednak i ona w niedługim czasie dotarła na miejsce. 

Cafe Mama to mega miejsce z klimatem i mega pysznym jedzeniem. Większość z Nas była głodna , więc rozpoczęłyśmy spotkanie od zaspokojenia głodu i pragnienia. Jedzenie jest tam naprawdę bardzo dobre , więc każda była zadowolona i najedzona. Sama knajpka ma fajny klimat jest w fajnym miejscu i ma dostępny bezpłatny duży parking. W tej knajpce na luzie mogą się spotkać mamy z dziećmi , dzieci się fajnie pobawią a mamy będą mieć chwilę czasu dla siebie.





Kiedy już byłyśmy najedzone przyszła pora na rozmowy . Oj było o czym gadać jak to wśród kobiet bywa. Po za rozmowami na tematy codzienne rozmawiałyśmy też na tematy blogowe. Wymieniłyśmy się doświadczeniami w sprawach współpracy z firmami.


Następnie przyszła pora na degustacje kakao , które dostałyśmy od jednej z firm na degustacje. Jedyna pozytywna sprawa w tym kakao to mega dużo śmiechu przy nim. Każda z Nas spodziewała się chyba czegoś innego. Niestety kakao okazało się być jak to określiła jedna z Nas "wodą ze stawu".



Po dawce śmiechu przyszła pora na losowanie mikołajkowe .  Oj było dużo fajnych rzeczy do wylosowania ( mi się bardzo poszczęściło ) oraz mega dużo śmiechu. 


Po losowaniu przyszła pora na rozdanie paczek od sponsorów. Oj paczek było bardzo dużo , dziewczyny się naprawdę napracowały by ogarnąć ich aż tyle. O tym co dostałam opiszę w następnym poście jest tego sporo , wiec muszę to na spokoju ogarnąć.










Niestety co dobre szybko się kończy , ja pojechałam do domu po 15 i nawet nie wiem kiedy ten czas zleciał. Bawiłam się super za co serdecznie dziewczyny dziękuje :*

W spotkaniu udział wzięły :



Dziękuje dziewczyny za super spędzony czas :* 



Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)