Świetne naturalne i zdrowe produkty .

By | 09:27 5 comments



W czasie spotkania Blogerek w Tarnowie od firmy NATJUN otrzymałam: 

  • HERBATA "LETNIE ORZEŹWIENIE"
  • WIŚNIA 250%
  • 400% SKONCENTROWANY SOK JABŁKOWY



WIŚNIA 250%

Do świeżo zebranych wiśni został dodany skoncentrowany sok 400% . Produkt może być stosowany jako powidło. Ja z chęcią smaruje nim chleb i smakuje obłędnie. Na pewno będzie też idealny do ciast , deserów czy też do posmarowania tostów. 



HERBATA "LETNIE ORZEŹWIENIE"

Mimo , iż mamy zimę jako maniaczka herbat musiałam ją spróbować. Ta herbata to połączenie zielonej herbaty z miętą oraz płatkami słonecznika. Mieszanka wspomaga trawienie , rozluźnia i poprawia nastrój. Smakuje całkiem dobrze i fajnie pachnie. W upalne dni możemy z niej wyczarować ICE TEA.







400% SKONCENTROWANY SOK JABŁKOWY


Ten sok okazał się u mnie hitem. To 4-krotnie skoncentrowany sok jabłkowy , najwyższej jakości w pełni naturalny. 
  • Bez konserwantów,
  • bez barwników,
  • bez dodatków smakowych i aromatów,
  • bez dodatkowego cukru.
Smakuje obłędnie i na pewno zagości u mnie na stałe w domu. 



Wszystkie produkty są naturalne co dla mnie jest bardzo ważne . Smakują obłędnie i na pewno zagoszczą ze mną na stałe. Polecam





Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)