Czasami warto osłodzić sobie życie - waty cukrowe.

By | 19:59 3 comments






Ile to razy zastanawialiście się co kupić drugiej osobie na prezent ? Czasami człowiek już na prawdę nie ma pomysłu co podarować, bo nie sztuka kupić coś co potem stoi i się kurzy na półce. 

Ja dziś dla Was mam super oryginalny pomysł na prezent. Prezent , który uszczęśliwi i małego i dużego , bo kto z Nas nie lubi waty . Słowo wata cukrowa i już pojawiają się wspomnienia z dzieciństwa. 





Firma Candybike specjalizuje się w ręcznej produkcji waty cukrowej. Wystarczy wybrać kolor i smak by przypomnieć sobie słodkie chwile dzieciństwa. Do wyboru mamy waty kolorowe , smakowe oraz z kwiatami. 


Jeżeli jednak chcemy zaszaleć lub uszczęśliwić drugą osobę mamy do wyboru zestawy prezentowe. 
Taki zestaw będzie idealny na urodziny ,  imieniny , Mikołaja, pod choinkę lub jako podziękowanie dla klienta czy pracownika. W skład takiego boxu oprócz waty wchodzą różnego rodzaju słodycze. 


Jeżeli jednak jesteśmy wybredni lub też nie znaleźliśmy ulubionego smaku waty to nic straconego. Wystarczy wybrać rodzaj opakowania a firma zajmie się resztą. 

Jeżeli chcecie wiedzieć jak wata smakuje to powiem tylko tyle obłędnie. Jedyny jej minus jest taki , że za szybko znika z pojemników :) 



Jeżeli i WY chcecie się przekonać , że kupując komuś lub sobie taki zestaw wywołacie na twarzy mega duży uśmiech to zapraszam Was serdecznie do sklepu Candybike. Ja mam dla Was niespodziankę w postacie kodu rabatowego - 10% Mikołajkiblogerek21
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Nie kupowałam jeszcze waty w wiaderkach. Ta bananowa mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam watę cukrową! A tu jeszcze takie super smaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten kaktus musiał fajnie smakować :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)