Nieziemskie ciasteczka polecają się na prezent Świąteczny i nie tylko.

By | 08:23 4 comments



Zawsze w okresie świąteczny uwielbiam spędzać czas ze swoimi synami piekąc i dekorując pierniki. Nie dość , że wspólnie spędzamy wtedy czas to jeszcze w całym domu obłędnie pachnie. Jednak są to pierniki takie dla Nas a że ja jestem totalnym beztalenciem artystycznym to wyglądają jak wyglądają. 


Podczas spotkania blogerek w Tarnowie udało mi się podczas losowanie wylosować cudowny zestaw pierników od Nieziemskie Ciasteczka.


No cóż tu dużo pisać piękny zestaw 6 pierniczków. Za to jakich pierniczków. No sami spójrzcie są przepiękne. Każdy z nich jest zdobiony z perfekcyjną zdolnością. Dodatkowo każdy z nich posiada dziurkę dzięki czemu możemy takiego pierniczka zawiesić na choince. 


Cały zestaw prezentuje się pięknie i na pewno będzie idealny również jako prezent np. pod choinkę. Na stronie Nieziemskie Ciasteczka nie takie cuda można zamówić , więc serdecznie zachęcam by do nich zajrzeć a gwarantuje Wam , że obdarowana osoba będzie mega szczęśliwa z takie cuda. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)