Termy Szaflary - miejsce na udany wypoczynek całej rodziny.

By | 21:10 4 comments




Po świętach i ciężkim okresie przygotowań dziś postawiłam na relaks. Mogłam sobie na niego pozwolić dzięki zaproszeniu od Termy Szaflary , które otrzymałam podczas spotkania Blogerek w Tarnowie za co serdecznie z tego miejsca dziękuje. 



Termy Szaflary to zdecydowanie miejsce na udany wypoczynek całą rodziną . Miałam okazję odwiedzić to miejsce jakiś czas temu , więc byłam ciekawa czy coś się zmieniło.


Ja na miejsce mam ponad 2 godziny drogi , ale droga przyjemna i czym bliżej tym piękniejsze widoki gór do oglądania. Zimą jest tam na prawdę cudownie. 


Po dotarciu na miejsce zastajemy duży i co ważne bezpłatny parking oraz kilka straganów na których możemy kupić oscypki , czy też jakieś drobne pamiątki . 


Po wejściu do środka mamy kasę , gdzie kupujemy bilety i otrzymujemy zegarki. Pilnujmy ich jak oka w głowie. Dzięki nim otworzymy szafkę w szatni, czy też "nabijemy" kwotę do zapłaty z restauracji. Na basenie dostępne jest też miejsce gdzie możemy odbić zegarek by sprawdzić ile czasu nam jeszcze pozostało do opuszczenia basenu lub też ile mamy do zapłaty. W zegarku możemy oczywiście pływać.  Co do obsługi w kasie no cóż dobrze, że byłam tam nie pierwszy raz bo Panie no owszem miło powiedziały dzień dobry i wydały zegarki , ale to wszystko nie otrzymałam od nich żadnych informacji , gdzie szatnia co mam w cenie biletu itp. 


Po wejściu mamy szatnie no ja akurat trafiłam na godzinę , gdzie ludzi w szatni było mało , więc było bardzo komfortowo. W szatni po za szafkami gdzie możemy zostawić swoje rzeczy mamy kilka przebieralni oraz toalety. 


Przebrana pełna sił i nadziei na odpoczynek w raz z moja rodzinką ruszyłam na baseny. Baseny po brzegi wypełnione są termalną wodą. Temperatura wody od 30 do 38 stopni. Do naszej dyspozycji są cztery baseny: dwa zewnętrzne i dwa wewnętrzne, trzytorowa zjeżdżalnia rodzinna  oraz brodzik dla dzieci ze zjeżdżalnią dla dzieci. Ponadto baseny wyposażone są w wiele urządzeń do hydromasażu takich jak  bicze wodne, ławki do masażu, jeżyki, gejzery, urządzenia do masażu karku i części barkowej szerokimi i wąskimi strumieniami wody.  


No baseny wewnętrzne super sprawa i moje dzieciaki nie chciały odejść od tego ze zjeżdżalnią. Ja natomiast skorzystałam z ławki do masażu oraz z jacuzzi ach dla mnie kosmos :) 


Jednak jak już człowiek przyjechał to trzeba było zaszaleć i wyjść na zewnątrz. Oj za pierwszym razem było ciężko ha ha ha ale z każdym kolejnym było tylko lepiej. Super uczucie kiedy to temperatura jest na minusie wokoło widać mnóstwo śniegu , nad wodą unosi się para a Ty tak po prostu się relaksujesz w basenie. 


Po kilku godzinach zabaw , szaleństwie oraz relaksie przyszła pora by się posilić w restauracji. Na terenie basenów dostępna jest Restauracje Mokra gdzie zwyczajnie w stroju kąpielowym idziemy coś przekąsić. Tutaj miłe zaskoczenie , gdyż jak byłam ostatnim razem to jedzenie było niejadalne do dziś wspominam tego wstrętnego kotleta. Teraz jest smacznie i na prawdę fajny klimat tam panuje. 


Najedzeni, zrelaksowani i co najważniejsze zadowoleni wróciliśmy do domu. 



Jeżeli i Wy chcecie się zrelaksować i na prawdę świetnie spędzić czas to zdecydowanie polecam Wam wizytę w Termach Szaflary, szczególnie teraz zimą naprawdę super doznania. Polecam.
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Fajnie było by odwiedzić to miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że akurat w tym roku trafiły się nam tanie noclegi w Bieszczadach, a nie w Szaflarach, ale zapiszę sobie odnośnik do tego miejsca by kiedyś się tam wybrać, bo wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miejsce wygląda świetnie choć ja jestem zdecydowanie zwolenniczką wypoczynku nad morzem :D ale jakby ktoś znał nad Bałtykiem dobry hotel z basenem czy termami to jestem zainteresowana namiarami :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)