Serum lukrecja mała pojemność wielkie działanie.

By | 10:27 7 comments





Serum lukrecja gładka nawilżająco-wygładzające do cery mieszanej 15 ml.


Skład: kompleks ziołowy (lukrecja gładka, len zwyczajny, aralia), woda różana, kwas hialuronowy, pantenol, witamina B3 (niacynamid), magnezium PCA, sorbitol, glukoza, lecytyna, olejek cytrynowy.






Serum "Lukrecja gładka" to lekki kosmetyk z ziołowym kompleksem w liposomach oraz substancjami czynnymi o działaniu nawilżająco-wygładzającym.




Serum znajduje się w 15 ml buteleczce, która została wyposażona w pompkę, która działa bez zarzutu. Konsystencja rzadka, dobrze rozprowadza się na skórze i bez problemu się wchłania. Serum doskonale nawilża skórę, pozostawiając ją gładką. Serum możemy stosować na dzień jak i na noc, doskonale sprawdza się także jako baza pod makijaż. Zapach delikatny, lekko wyczuwalny podczas dozowania kosmetyku. Pojemność mimo, iż mała wystarczy na długo, a i dzięki temu że buteleczka jest mała zmieści się wszędzie. Jestem bardzo zadowolona z tego serum i polecam.







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Nie znam go, ale bardzo chętnie bm wypróbowała jego działanie na swojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak sprawdziłby się na mojej skórze :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie jestem w trakcie testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś bardzo lubiłam kosmetyki Fitomed i coś czuję, że do nich wrócę

    OdpowiedzUsuń
  5. Produkt jest świety ale niestety nie dla mnie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki w tak zamkniętych opakowaniach :) mam słabość do takich :) a jeszcze jak są skuteczne, to już istna bajka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)