Psik psik i już twoje ciało jest odświeżone i oczyszczone :)

By | 09:02 20 comments
Dziś chciałam podzielić się z Wami swoją recenzją na temat mgiełki od Perla Negra.

Organiczna mgiełka do twarzy i ciała z lawendy, Alteya Organics

Alteya Organics słynie z ekologicznych upraw roślin a lawenda z nich pochodząca odznacza się przepięknym zapachem. Butelkowana w sercu Doliny Królów koło Kazanłyku w Bułgarii woda z bułgarskiej lawendy jest w 100% czysta i naturalna, o czym świadczy certyfikykat USDA ORGANICS. Do jej produkcji używane są tylko najwyższej jakości rośliny,
Dzięki połączeniu stuletniej tradycji z nowoczesną techniką wodę uzyskuje się przez destylację świeżych kwiatów lawendy, które są ręcznie zbierane i selekcjonowane.
Piękny zapach i specjalne właściwości lawendy pochodzącej z plantacji Alteya Organics są dobrze znane na całym świecie.

Korzyści:
• Oczyszcza i detoksykuje
• Działa przeciwzapalnie i  przeciwtrądzikowo
• Nawilża
• Uspokaja i relaksuje
• Działa przeciwbólowo i antydepresyjnie
• Świetnie sprawdza się jako dodatek do żywności i napojów

Składniki:
Lavendula Angustifolia
Pojemność Spray 100ml


Moja opinia: 

Mgiełka znajduje się w plastikowym flakoniku o pojemności 100 ml. Posiada bardzo praktyczny na szczęście nie zacinający się atomizer. W mgiełce dominuje zapach lawendy, ale jest to zapach delikatny dla nosa. Mgiełka ta jest super alternatywą na upalne dni, wystarczy raz zrobić psik :) a już nasze ciało jest oczyszczone i odświeżone. Ja stosowałam mgiełki na ciało i twarz i sprawdzała się super. Koszt tej mgiełki to 22 zł za 100 ml. Ja polecam Wam ją serdecznie bo świetnie oczyszcza i odświeża, szczególnie polecam ją latem :)


Mgiełkę można kupić   : TUTAJ 



Moja ocena: 5/5
 






PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

20 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę tą mgiełkę ,ciekawi mnie jej zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Typowa lawenda, ale delikatna nie przesadzona na szczęście :)

      Usuń
  2. zawsze lubiłam ładne zapachy ale ostatnio to mam po prostu świra, zrobiłam nawet całą długą listę perfum, które chcę kupić, niestety są dość drogie dlatego realizacja marzeń potrwa długo. Twoja mgiełka na pewno jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobra jest również do zwilżenia maseczki z glinki-również polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuje glinkę więc muszę spróbować :)

      Usuń
  4. Firmy nie znam. Mgiełki bardzo lubię więc chętnie bym wypróbowała. Na razie jednak pogoda nie dopisuje więc z ewentualnym kupnem takiego cudeńka wstrzymam się do upałów :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam jej ;) ale lubię lawendę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już sobie zapas na lato zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mgiełki zawsze zdawały mi są zbędne i mimo, że je mam to tak rzadko używam. Jakoś są mi nie po drodze/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie gości w torebce i w razie W zawsze jest pod ręką :)

      Usuń
  8. nie znam tej mgiełki, ale zapach przypadłby mi do gustu pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lawendową mgiełkę miałam od Fitomed, mąż ją szczególnie lubił.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam różaną i jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej jej nie miałam okazji spotkać ; ) . Ale wygląda zachęcająco ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz o niej słyszę, ale działanie przeciwtrądzikowe strasznie mnie zaciekawiło :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)