Piękne , śliczne , kolorowe -MAJUNTO.

By | 19:46 3 comments

No cóż nastaliśmy czasów , że coraz więcej fajnych firm musi podjąć trudną decyzję o zamknięciu swojej działalności. Jedną z takich firm jest firma MAJUNTO. Firma jest mi dobrze znana i miała na prawdę piękne rzeczy w swojej ofercie. Cudowne poduszeczki , pluszaki czy też przytulanki. Firma podarowała każdej z Nas na spotkanie Blogerek w Tarnowie zestaw swoich produktów. Ja otrzymałam piękne welurowe serce , które pięknie się prezentuje jak ozdoba w moim samochodzie. Kostkę z frędzlami , którą bawią się moje dzieci. Dostałam również fajny większy jakby mini dywanik , który zmienia swoje zastosowanie w czasie świąt był fajną ozdobą jako ozdoba pod choinką teraz położony w pokoju jako ozdoba spodobał się moim kociaczką , które słodko sobie na nim leżą. Produkty są piękne , kolorowe i miłe w dotyku. Bardzo dziękuje firmie za ich podarowanie . Z wielkim smutkiem przeczytałam o likwidacji działalności i trzymam kciuki by się udało może kiedyś powrócić na rynek z tak wspaniałymi produktami jak do tej pory. 







Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)