Piękne paznokcie w krótką chwilę.

By | 20:46 4 comments


Lakiery hybrydowe stały się bardzo popularne i bardzo dużo dziewczyn same potrafią już zrobić manicure hybrydowy w domu. 

Jeżeli jednak należycie do osób zabieganych , które nie mają czasu by poświęcić na swoje paznokcie dużo czasu to mam dla Was świetne rozwiązanie. 

Lakiery 3w1 One Step LaqUno Clavier od teraz 3 produkty: bazę, lakier kolorowy i top zastąpi Ci jeden – LaqUno! Malujesz, utwardzasz, gotowe!








Te lakiery są naprawdę świetne jeżeli chcemy raz dwa mieć gotowy manicure. Jednak nie ma się co oszukiwać nie są tak trwałe jak typowe lakiery hybrydowe. 

Jedna warstwa zostawia prześwity , więc trzeba nałożyć co najmniej dwie. Jeżeli chodzi o trwałość to o ile ten czerwony lakier w miarę ok trzymał się tydzień to ten jasny najpierw się w ogóle nie zgrzewała a później po godzinie odpadał. Nie mam pojęcia dlaczego. 

Mimo wszystko jeżeli chcemy mieć ładne paznokcie na "chwilę" i to szybko to jak najbardziej polecam. 


Wszystkie testowane produkty są dostępne w oficjalnym sklepie 
www.clavier.pl i Drogerie Vica  a także stacjonarnie w drogeriach Vica.



Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Kurcze chyba muszę wytestować, ponieważ hybryda w czasie sesji a nie mówię o przedłużaniu to nie jest najlepszy pomysł. Zapraszam do mnie: kukielka-aleksandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te lakiery. są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory bardzo ładne. Szkoda tylko, że mocniej nie kryją. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)