Wielorazowy płatek do demakijażu.

By | 19:57 4 comments


Uwielbiam produkty  , które są wielorazowe. Nie dość , że dzięki nim dbam o środowisko to jeszcze oszczędzam. 


Płatek do demakijażu Ovium to produkt dla osób , które lubią delikatność , miękkość a jednocześnie chcą usunąć makijaż nie podrażniając przy tym skóry. 


Płatki Ovium uszyte są ze 100% certyfikowanej bawełny organicznej. Do szycia zastosowano nici bawełniane. Dlatego waciki są kompostowalne. Ja akurat posiadam płatek w kolorze czarnym , ale są też w kolorze białym. Występują też w innych rozmiarach , więc każdy znajdzie coś dla siebie. Zmywanie makijażu przy użyciu takiego płatka to czysta przyjemność. Mega przyjemny w dotyku co też sprawia , że w kontakcie ze skórą doznajemy bardzo miłego uczucia. Przy użyciu płatka bez problemów zmyjecie nie tylko makijaż ale też maseczkę. Zaleca się by płatek wymieniać co 3 miesiące jednak jest to dość indywidualna sprawa , więc każdy powinien dostosować ten fakt do swoich potrzeb. Dla mnie to świetny produkt, który warto mieć w swoim domu. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Bardzo popieram stosowanie płatków wielorazowych. Sama ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej jestem za. Mam i używam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Używam zarówno wielorazowe jak i zwykłe, ale te drugie sporadycznie gdy muszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są takie płatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)