Dziewczyny w spódnicach .

By | 19:31 2 comments

GRANOLA CZEKOLADOWA Z ORZECHAMI 

Jeżeli nie macie pomysłu na pyszne śniadanie, albo nie macie czasu by go rano przygotować, to mam dla Was pomysł na mega szybkie, smaczne i zdrowe śniadanie. Wystarczy Wam miska , łyżka i Wasz ulubiony dodatek. Bo to z czym ją zjecie to należy tylko do Was. Jedni wolą z mlekiem inni z jogurtem a jeszcze inni z kefirem. Tak czy inaczej wsypujecie do miski , zalewacie czym chcecie i gotowe. W smaku , no cóż smakuje nieziemsko. Połączenie mojej ulubionej czekolady z orzechami i płatkami to strzał w dziesiątkę. 


Granola Czekoladowa – przyjemnie orzechowa, wielowarstwowa, sycąca – źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych i błonnika.





MIÓD

Pomysł na róże dla kobiety , która będzie zachwycona prezentem . Nie mówię tutaj o bukiecie kwiatów, a płatkach róż zamkniętych w miodzie. Czyż to nie jest świetny pomysł. Miodzik smakuje wyjątkowo i do tego nieziemsko pachnie. Polecam jako dodatek do herbatki, ale również jako sposób na małe SPA , można nałożyć go sobie na skórę. Ten miód jest wyjątkowo smaczny i bardzo oryginalny. 












------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prezent otrzymałam podczas Spotkania Blogerek w Tarnowie, dziękuje. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)