Długo wyczekiwana przesyłka ręcznik od DECORAZZI

By | 11:05 14 comments


Jakiś czas temu na blogu informowałam Was o konkursie z Decorazzi, gdzie można było  bony rabatowe , poszewki na poduszkę, ręczniki oraz  komplety pościeli.





Udało mi się wygrać ręcznik :) Przyszło mi na niego czekać dość długo, ale na prawdę było warto. 





Otrzymałam różowy ręcznik z motylkiem o wymiarach 50 x 90. Ręcznik prezentuje się ślicznie, jest bardzo miły w dotyku, obwódka wkoło motyla ozdobiona została cyrkoniami mam nadzieję, że nie odpadną one w praniu. A Wam udało się wygrać ? co otrzymaliście ?



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. ja także dostałam ręcznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, ten motylek na ręczniku jest prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny jest ten motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ręcznik naprawdę ładny, ale właśnie pytanie czy nie odpadną błyszczące elementy.
    Zapraszam na nowy blog, który zaczynam pisać wraz z koleżanką! Będzie nam miło jeśli nas zaobserwujesz i nas zmotywujesz do pracy!
    Oczywiście odwdzięczamy się tym samym! Na pewno nie pożałujesz :)
    http://fashion-style-and-we.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny. Boje sie tylko, że te ozdóbki zaraz wyleca. Jeżeli nie... to szacunek wielki dla jakości :) Daj znać czy warto. Do tej pory mam jeden sklep gdzie kupuje wszystkie tego typur zeczy (ostatnio anwet narzute 240x260cm ) :D i moge tez polecic. Moze warto przetestowac?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)