Szampon ziołowy do włosów koloryzowanych Fitomed.

By | 10:15 29 comments



SZAMPON DO WŁOSÓW KOLORYZOWANYCH, ODCIENIE CIEMNE 




Składniki aktywne: mocny wyciąg z liści herbaty cejlońskiej oraz z liści henny irańskiej, naturalne substancje myjące (saponiny) wyodrębnione z korzenia mydlnicy lekarskiej, składniki nawilżające i kondycjonujące.
Działanie: synergiczne działanie tych roślin o właściwościach barwiących nadaje włosom ciepłe kasztanowe refleksy oraz zapobiega wypłukiwaniu koloru. Wyciąg herbaciany i z henny zawiera także liczne sole mineralne i antyutleniacze korzystnie wpływające na zdrowy wygląd włosów.
Przeznaczenie: do włosów ciemnych lub po koloryzacji ciemnymi odcieniami farb.
Sposób użycia: na mokre włosy nanieść niewielką ilość szamponu, po umyciu dokładnie zmyć wodą.
Właściwości: wytwarza swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę i delikatnie myje włosy po koloryzacji.
Fitomed poleca: dla uzyskania lepszego efektu zalecamy stosowanie odżywki Fitomed „Herbata i henna”do włosów ciemnych.
Objętość: 250 ml

Typ włosów
naturalne i koloryzowane ciemne

Przeznaczenie
do włosów

Działanie
myjące, utrwalające kolor


Szampon znajduje się w małej poręcznej butelce o pojemności 250 ml. Butelka fajna bo jest mała i łatwo wydostać z niej szampon, ale wolałabym żeby była przeźroczysta wtedy widzę ile produktu mi jeszcze zostało.


Skład/Ingredients: Aqua, Herbal Extract: SaponariaOfficinalis Root, Lawsonia Inermis, CamelliaSinensis Leaf, Coco-Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Glycerin, Lauryl Glucoside, Polyglyceryl 4-Caprate, Citric Acid, Benzyl Alcohol, Ethylhexylglycerin, Parfum, Sodium Chloride, CI 16255, CI 42090, CI 19140


Kolor szampon - ciemny pomarańcz pewnie to zasługa henny w składzie. Szampon pachnie bardzo ładnie dla mnie jest to mega przyjemny zapach.


Szampon dobrze się pieni i nie spowodował u mnie łupieżu. Po umyciu włosy były oczyszczone, lśniące i błyszczące. Po parunastu myciach moje włosy nabrały lekko kasztanowego koloru. Moje włosy co mnie bardzo zdziwiło nabrały też objętości co mnie bardzo cieszy.




Szampon można kupić już za 10 zł, więc myślę że ta cena jest wręcz śmieszna jak na takie działanie szamponu. Jestem z niego bardzo zadowolona i polecam jego wypróbowanie.



Fitomed.pl logo


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Po Twojej recenzji chętnie po niego sięgnę, może i moim nada trochę objętości =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że za taką cenę warto spróbować i zaryzykować :)

      Usuń
  2. Fajny ma skład :) Będę musiała kiedyś go wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wyboru do koloru tego wszystkieg teraz jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą markę i stosuję od dawna ich kosmetyki - pięknie pachną, mają dobre ceny i są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tego szamponu, ale Twoja recenzja zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cena jest bardzo fajna, jak na takie działanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ani marki, ani szamponu, lubię ziołowe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno temu miałam wariant do włosów suchych i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja często maluję na czarno, więc ciekawe jakby mi się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję zakup tego szamponu, po Twojej recenzji na pewno go kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się ciekawie Chyba będę musiał wypróbować ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie farbuje włosów, więc tym razem nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. włosów nie farbuje, ale planuje zakup czegokolwiek z fitomed.

    OdpowiedzUsuń
  14. Może na ten szampon bym się skusiła? Choć włosów nie farbuję...
    Mikołaj się w końcu zbliża... Może coś fajnego przyniesie? :D
    Przydałby mi się jakiś fajny szamponik.
    Pozdrowionka! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak za taką kwotę to warto spróbować. Bo działanie ma fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio kupiłam odżywkę z tej firmy, ale nie miałam jeszcze okazji próbować. Szampon zapowiada się ciekawie, tym bardziej że ma bardzo przystępną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkt nam znany. Chyba nawet kiedyś miałyśmy coś od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wpis, byłam ciekawa tego produktu :)
    +dodaję do obserwowanych zapraszam również :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przydałby się na moje wypadające włosy

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny szampon. Ostatnio polecała mi go koleżanka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mam farbowanych włosów, więc się nie skusze na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy produkt :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/11/blue-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy zachwalają tę markę, a ja jeszcze niczego nie miałam :p

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem ciekawa czy u mnie by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe jak by się u mnie sprawdził, akurat mam farbowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię takie rzeczy, z eksperymentów wychodzą czasem cuda ;3
    Zapraszam do siebie www.justine-r.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)