Boho - perfumy

By | 10:17 2 comments



Kto z Nas nie kocha otaczać się pięknymi zapachami. Ja osobiście posiadam całą toaletkę perfum w różnych zapachach. Lubię stosować co jakiś czas inny zapach. Nie dla mnie jest monotonia. 

Po za pięknym zapachem w perfumach cenię sobie wygląd flakonika, który staję się ozdobną częścią mojej toaletki. 

Tym razem w moje ręce wpadły perfumy Ferity - BOHO .

Gorące, wieczorne powietrze przesycone głębią zapachu. Kwiatowy, zmysłowy, ciepły. Delikatność róży doprawiona pieprzem na tle sandałowca. Rozkwita na skórze, rozpoczynając od kalifornijskiej mandarynki.

 

Kluczowe nuty: mandarynka, absolut róży, pieprz czarny, drzewo sandałowe.


Perfumy te znajdują się w małym poręcznym flakoniku. Jest on dość skromny , posiada zatyczkę na wzór drewnianej. Jednak mimo wszystko bardzo fajnie się prezentuje. Co do zapachu samych perfum to zupełnie nie moja bajka. Dla mnie zdecydowanie za słodkie i co bardzo mnie rozczarowało nietrwałe i niezbyt intensywnie pachną.  Jak dla mnie 160 zł za takie perfumy to niestety pieniądze wyrzucone w błoto. Jednak dla osób , które lubią słodkie i mniej intensywne zapachy być może ten produkt będzie odpowiedni. U mnie niestety będą one tylko ozdobą na komodzie. 




 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)