Masło do ciała o obłędnym zapachu

By | 08:43 2 comments


Masło do ciała w skład którego wchodzi masło shea, masło mango, olej macadamia, witamina E oraz aromat.



Jest to produkt handmade za co już na wstępie ma u mnie duży plus. Pochodzi z niewielkiej manufaktury , gdzie dba się nawet o najmniejszy szczegół produktu. Znajduje się w czarnym , zakręcanym słoiczku. Zaraz po jego odkręceniu czuć piękny zapach. Taki fajny słodki , ale nie przesadzony. Z lekką nutą mango. Masło bardzo fajnie się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Jest dość wydajne to też ten słoiczek wystarczy na dłuższy czas użytkowania. Skóra po jego zastosowaniu jest nawilżona oraz bardzo miła w dotyku , a do tego cudownie pachnie.  Ja bardzo go polubiłam i jak najbardziej polecam. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. piękny zapach, ale jaki konkretnie? :D owocowy, kwiatowy, słodki? ja teraz stosuję czyste masło shea w ciąży, ale ono nie ma zapachu, więc chętnie bym kupiła coś na zmianę, szczególnie że to polska, naturalna marka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)