Odszkodowanie

By | 19:22 2 comments




Odszkodowanie czy też zadośćuczynienia już na samą myśl tych zagadnień mamy podniesione ciśnienie. 

Za co możemy otrzymać odszkodowanie :

  • wypadek w pracy
  • po wypadku 
  • z OC sprawcy 
  • za śmierć 
  • za straty moralne
  • za uszczerbek na zdrowiu 
  • po wypadku samochodowym 
Co to jest tak naprawdę to odszkodowanie ?

To nic innego jak rodzaj świadczenia dla osoby poszkodowanej  od osoby fizycznej,  prywatnej czy też skarbu Państwa. 

Warto wiedzieć , że prawie zawsze są Nam proponowane nie korzystne dla Nas kwoty odszkodowania. Nie oszukujmy się mamy proponowany najniższy próg. 

Jednak czy możemy starać się o coś więcej oczywiście że tak , wręcz należy. 

Jeżeli nie jesteśmy w stanie sami walczyć o swoje , to powinniśmy zaufać profesjonalistą w tej branży. To ludzie , którzy na co dzień się tym zajmują i będą wiedzieć jak Nam pomóc. To grupa prawników, rzeczoznawców czy też mediatorów sądowych. Oni wiedzą co robią.

Jedną z takich firm jest AIF Kancelaria :  https://www.tuodszkodowania.pl/



Klient na pewno będzie zadowolony jeżeli dostanie satysfakcjonujące odszkodowanie .  Obyśmy nigdy nie musieli o nie walczyć , jeżeli jednak tak się stanie to walczmy w oparciu o ludzi , którzy się na tym znają. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Ważny temat, więc warto wiedzieć, gdzie szukać pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pożyteczny wpis. Dobrze wiedzieć jak to wygląda. Zapisałam ten post, chociaż mam nadzieję, że nigdy mi się nie przyda.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)