Mamo, tato jestem w bajce :) - idealny prezent na Dzień Dziecka i nie tylko.

By | 10:46 31 comments





Dopiero co był początek roku a już mamy połowę maja, nie wiem czy tylko mi czas tak szybko płynie czy Wam też ? Tak czy siak już za parę tygodni swoje święto będą miały wszystkie dzieciaki :) O ile dziecko jest małe to jakoś wybór prezentu jest łatwiejszy z biegiem lat okazuje się że daną rzecz dziecko już posiada i trudno jest wybrać coś  fajnego. 

Ja dziś chciałam Wam przedstawić fajną przynajmniej moim zdaniem propozycję prezentu dla dziecka w każdym wieku z okazji Dnia Dziecka, ale i nie tylko. 

Chyba każde dziecko uwielbia książki, a jak myślicie jak zareagowało by Wasze dziecko, gdyby zobaczyło że jest bohaterem bajki ?


Jestem w bajce daje poczucie wyjątkowości, bycia ważnym i kochanym, co wpływa na budowanie wzajemnych relacji. Dzieci rozwijają wyobraźnię i nabierają poczucia kompetencji. Utożsamianie się z bohaterem pozwala dziecku uwierzyć, że skoro udało mu się w bajce, to w życiu też sobie poradzi. Opowiadania rozwijają funkcje poznawcze oraz pokazują ważne wartości takie jak empatia czy chęć niesienia pomocy. 


Do wyboru mamy 10 książeczek, w danej książeczce może pojawiać się postać 1 lub też 2 dzieci. 


Książeczki są mega kolorowe, opowiadania bardzo pouczające, wciągające, w tekście co rusz występuje imię danego dziecka, mega frajda bo to oni sami są głównymi bohaterami. Niezwykle działa to na wyobraźnie dziecka i powoduje mega radość. 


Ilustracje są rewelacyjne bardzo kolorowe, ładne, pomysłowe i na każdym rysunku postacie pojawia się głowa danego dziecka. 


Czcionka jest duża, czytelna i przejrzysta dzięki czemu dziecko, które  potrafi już samodzielnie czytać nie będzie miało z tym żadnego problemu.


Książeczka ma kwadratowy format i twardą oprawę , więc jest wytrzymała i dzieci nie powinny jej tak szybko zniszczyć.


Reakcja dziecka, które samo siebie widzi w bajce jest bezcenna. Dziecko bardzo często powraca do książeczki i chwali się innym dzieciom , że jest bohaterem bajki.  Jestem w bajce , to niepowtarzalna okazja do wysłania własnego dziecka (lub innego któremu chcemy sprawić przyjemność) do wnętra książki. Tam gdzie wszystko jest możliwe. 



Takie książeczki są idealną propozycją na prezent nie tylko z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka, ale także urodzin, imienin itp. 


Co sądzicie o takim pomyślę na prezent ?






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Ale super, chyba przygotuje taka książeczkę dla mojej córki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł bardzo dobry, wolę podarować dziecku książeczki niż jakieś np: gry komputerowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, zamówię swojemu chrześniakowi na Dzień Dziecka, będzie zachwycony, uwielbia książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajeczki wyglądają niesamowicie. Myślę, że dla dziecka to niesamowita frajda, że jest postacią z bajki. Na pewno to idealny prezent na dzień dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej bajki jeszcze nie widziałam! super to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zawsze jest dobry pretekst, aby kupić książkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam te książeczki i jestem nimi zachwycona, moja dwulatka dostaje ataku śmiechu kiedy je widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie książeczki to coś cudownego!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się taka książeczka gdzie nasza pociecha jest bohaterem i chętnie zamówię taką dla córki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam je i sa na prawde rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna taka książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju co za cudowna rzecz! Też chcę dla siebie taką.. przez chwilę poczuję się sławna haha

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej takie książeczki to świetny prezent 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Oo to super pomysł, chyba każde dziecko byłoby zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł na prezent dla malucha, na pewno mojemu synowi by się podobało

    OdpowiedzUsuń
  17. O kurczaki jakie to fajne.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje dzieci też mają swoją bajkę, super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  19. Obecnie na rynku jest mnóstwo KSIĄŻEK dla dzieci - różnego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki to najlepsze prezenty dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje dzieciaki też są bohaterami swoich bajek i są zachwyceni.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super pomysłowe! Jak mój Franek będzie większy to też muszę mu sprawić taką książeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój synek marzy o tej książeczce. Już widzę jego minę w dzień dziecka, jak ją dostanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. jak fajnie wyszły te bajki z dziećmi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na prezent, na pewno ucieszy każde dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Ale świetny pomysł z takimi książeczkami. Mina dziecka musi być bezcenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podobaja mi sie takie personalizowane książki dla dziecka !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)