Propozycja fajnego prezentu dla dziewczyny.

By | 09:58 28 comments




Kto z Nas nie lubi dostawać prezentów ? chyba nie ma takiej osoby, która nie cieszyła by się z otrzymanej nawet najmniejszej drobnostki. Ja także bardzo lubię być obdarowywana, ale kolejne kosmetyki, biżuteria czy też torebka trochę mnie nudzą, więc chciałam Wam dziś pokazać inny pomysł na prezent. 

Jestem kobietą, która bardzo dużo czasu spędza w kuchni. Lubię w niej nie tylko gotować, sporządzać nowe potrawy, ale także chętni w niej siadam i po prostu piję kawę :) 

Dlatego, też w mojej kuchni znajduje się dużo gadżetów tych przydatnych, ale także tych które są tylko ozdobą. 

Tym razem postanowiłam, że w mojej kuchni znajdą się 2 nowe deski do krojenia. Jedna niby typowa bo drewniana, ale druga przynajmniej dla mnie jest nowością - deska jest szklana. Powiem Wam szczerze, że jeszcze nigdy nie spotkałam się ze szklaną deską, więc dla mnie to zupełna nowość.




KONICZYNA - DESKA DO KROJENIA Z GRAWEREM



Wysokiej jakości bambusowa deska do krojenia z laserowym grawerem. 



Od tej chwili czterolistna koniczyna na szczęście jest ze mną na co dzień, a wkomponowany grawer sprawia, że wybrana przez Nas grafika towarzyszy nam co dnia. Deska z imieniem dla koleżanki lub też dla Nas samych będzie na pewno dużą radością.



Deska wykonana została ze sprasowanej trawy bambusowej, dzięki czemu nie ma dwóch identycznych desek. Trawa bambusowa jest bardzo dobrym materiałem na deski do krojenia:

- wysoka wytrzymałość, na poziomie litego drewnem bukowym;

- niski poziom chłonięcia wody, dzięki czemu jest szybkoschnąca;
- posiada właściwości likwidujące bakterie




Oczywiście, aby nie uszkodzić mojego pięknego graweru kroję po gładkiej stronie deski. Deska jest tak piękna, że chwilami żel mi jej używać :) Deska jest solidna, ładnie się prezentuje i na pewno posłuży w kuchni przez długi czas.





TO THE MOON AND BACK - DESKA DO KROJENIA




Szklana deska do krojenia z hartowanego szkła wysokiej jakości. Dostępne w rozmiarze 28 x 20 cm. Jest naprawdę mega oryginalna i zaskakuje tym że jest to deska ze szkła i to mega grubego szkła.



Ta deska bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła jest to moja pierwsza szklana deska, dotąd byłam wierna deską drewnianym. Bałam się, że szkło będzie cienkie i chcąc nie chcąc deska zaraz pęknie, nic bardziej mylnego. Szkło jest dość grube i do tego hartowane, dzięki czemu łatwiej ją utrzymać w rękach niż zwykłe szkło. Oczywiście grawer w tym przypadku imiona możecie wybrać dowolny. Grawer jest także wykonany na najwyższym poziomie i znajduje się pod szkłem, więc nie ma obawy że się zmyje. Deska niby jak deska, ale bardzo przypadła mi do gustu i bardzo mi się podoba. Każdy kto ją widzi w kuchni jest zdziwiony, że na szklanej desce można np. coś ukroić :) 



Obie deski są bardzo praktyczne, ale też stwarzają fajną ozdobę kuchni. Myślę że takie deski to idealny 

Prezent dla Dziewczyny


A co jeszcze przykuło mój wzrok na stronie My Gift Dna ?

Ta oto deska

Doskonały od - Deska do sera

Wykonana z eleganckiego i wyszukanego drewna okrągła deska do sera o wymiarach 18,7 x 3,6 cm. Deska jest jednocześnie pudełkiem na wykonany ze stali nierdzewnej zestaw niezbędnych akcesoriów, dzięki czemu wszystko jest zawsze w jednym miejscu. W skład zestawu wchodzi:


  • Drewniana deska 18,7 x 3,6 cm
  • Otwieracz do wina, piwa i mały nożyk - jako jedno urządzenie
  • Widelec do sera
  • Nóż do sera

Myślę, że przy okazji kolejnych zakupów na pewno zakupię i tą deskę, gdyż na pewno nie jeden raz przyda się w moim domu. Myślę także że będzie też fajną ozdobą półki. 


Zapomniałam dodać, że realizacja zamówienia w sklepie
 MyGiftDNA.pl – personalizowane prezenty
jest mega błyskawiczna, więc nawet jeżeli zwlekaliście z wyborem prezentu na ostatnią chwilą to spokojnie możecie liczyć na ekspresową realizację zamówienia. Ja swoje zamówienie złożyłam o godzinie 13 a w domu miałam je już następnego dnia o godzinie 10 :) 



Co myślicie o takim pomyśle na prezent?

Znacie sklep



------------------------------------------------------------------------

Prezent dla dziewczyny już mamy :) a jeżeli szukacie prezentu dla wujka, taty czy chłopaka to zamiast dawać kolejny krawat czy koszulę, to idealnym prezentem będzie z pewnością dobra   wódka. Taki podarunek na pewno będzie zawsze trafiony i panowie nawet nie pomyślą, aby pokątnie gdzieś go sprzedać :)


PODPIS                                                                                          
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Lubię każdą formę personalizacji prezentów

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam deski szczególnie z Spersonalizowanym akcentem, super sprawa, polecam wszystkim MYgIFTdNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham prezenty personalizowane. Deski obie mi się podobają - mam tą bambusową, ale chcę mieć tą szklaną :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne deski. Moja mama byłaby zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Deska bardzo ładna, ale chyba nie ucieszyłabym się gdybym taką dostała od męża.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta deska! Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pierwsza deska wygląda prześlicznie :) Podobną zamówiłam mamie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taką drewnianą deskę z nazwą swojego bloga - jest świetna. Nie sądziłam, że będzie tak solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te deski :-) Moja mama ma na imię Urszula :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te deski są akurat nie w moim guście, ale podobają mi się inne projekty ze sklepu MyGiftDNA.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi by było szkoda tej deski używać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama pewnie nie zamówiłabym ani dla siebie ani dla innych takiej deski, ale pewnie jakbym dostała to bym się nie pogniewała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam tą deskę - dostalam rok temu na dzien matki. jest super

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wygląda ta deska!

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię personalizowane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny pomysł, spersonalizowane prezenty to strzał w 10-tkę

    OdpowiedzUsuń
  17. Deską do krojenia ze swoim imieniem nie pogardziłabym! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Imienna deska do krojenia jest super. Ta szklana też prezentuje się doskonale :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka deska z imieniem to rewelacyjny pomysł na prezent na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł na prezent dla osoby, która pasjonuje sie kuchnią.

    OdpowiedzUsuń
  21. Taką szklaną deskę to bym chciała mieć i planuje wymienić swoje drewniane na takie ze szkła, są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooooo… nigdy nie miałam szklanej deski, chyba musze jakąś zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  23. Drewniana deska z grawerem wygląda na prawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. lubię takie praktyczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  25. deskę mam i sobie chwale . uzywam juz od roku

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)