Higiena ważna sprawa, więc dobre mydło to podstawa - biszofitowe mydło.

By | 09:08 38 comments


Higiena to ważna sprawa każdy z Nas o tym wie. Ja nie jestem jakimś typem osoby, która korzysta np. tylko i wyłącznie z mydła w płycie. W moim domu jest dwójka dzieciaków i z myślą także o nich w mojej łazience znajdują się zawsze  2 mydła jedno w kostce i drugie w płynie. 



 Ja zazwyczaj korzystam z mydła w płynie, ale kiedy w moje ręce wpada naturalne i do tego pięknie pachnące mydło w kostce to jakoś nie mogę się mu oprzeć. Mydło Vis Plantis, wzbogacone substancją aktywną i olejem z oliwek, delikatnie i skutecznie oczyszcza skórę. Jego działanie pomaga w prawidłowej pielęgnacji skóry, także tej z problemami. Biszofit ma działanie przeciwzapalne, wykazuje również właściwości tonizujące, regenerujące i odżywcze. Biszofit to minerał, który jest osadem powstałym na dnie morskim w okresie permu. Biszofit ma działanie przeciwzapalne, wykazuje również właściwości tonizujące, regenerujące i odżywcze.



Składniki: Sodium Palmate (*A)/Sodium Tallowate (*B), Sodium Palm Kernelate (*A)/Sodium Cocoate (*B), Aqua, Glycerin, Kaolin,  Olea Europaea Fruit Oil, Magnesium Chloride, Parfum, Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Sodium Chloride, Calcium Chloride,  Pentaerythrityl Tetra-di-t-butyl Hydroxyhydrocinnamate, Sodium Hydroxide (*A), Etidronic Acid (*A), Sodium Laureth Sulfate, O-phenylphenol, CI 74160, CI 77891.



Muszę się Wam przyznać, że gdy mydło trafiło w moje ręce to przeczytałam, że jest to mydło biszkoptowe :) taka mała gafa, ale teraz już wiem co to jest biszofit. Mydełko zapakowane jest w kartonowe pudełko na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje na jego temat w środku znajduje się mydło, które dodatkowo zapakowane zostało w woreczek. Zapach mydełka jest delikatny i przyjemny dla nosa. To głównie dzięki temu osobiście częściej stosuje go do oczyszczania skóry twarzy niż rąk. Mydło pienie się standardowo jak inne mydła. Mydełko w żaden sposób nie wysuszyło mojej skóry.  Używam go zarówno ja jak i pozostali domownicy i jesteśmy z niego zadowoleni. Można je kupić w sklepie internetowym firmy lub stacjonarnie np. w Rossmannie.



visplantis_logo_pl



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam, ze mają takie mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie wygląda, ale nie przepadam za mydłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam mydełka różnego rodzaju ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś tonik z tej firmy - bardzo ładnie się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam mydełko z tej serii, ale jakąś inną wersję. Myślałam właśnie o tym by wypróbowac biszofitowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie ładne niebieściutkie, zawsze mam mydło i w kostce i w płynie na umywalce

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wakacyjny kolor tego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużyłam już 2 sztuki tego mydełka :) lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziło ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzies je już widziałam i jestem nim zaintrygowana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie mydla to tylko do dloni, chociaż tutaj tez ostatnio wole olejki. Poza tym nie uzywam mydla, bo bardzo wysusza mnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też jestem zwolenniczką mydeł w płynie, ale zaciekawiłaś mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi sie. Chetnie po nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o takim mydle. Chętnie zajrzę do Rossmana i kupię na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz tez słysze o tym mydle, ale już jestem oświecona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ooo nie słyszałam o tym myddełku, raczej uważam takich tradycyjnych, ale zapowiada się bardzo przyjmenie :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiedziałam, że ta firma ma w ofercie także mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kocham mydła ostkowe, bardzo uważam na to czego uzywam

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie używałam mydła w kostce. Myślę, że to będzie fajnym wyborem na powrót do takich mydeł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi też skojarzyło się z biszkoptem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam dokładnie to samo mydełko ale ja używam go tylko i wyłącznie do mycia rąk :) też na samym początku przeczytałam mydło biszkoptowe jak zaczęłam go oglądać u siebie :P więc nie jesteś sama :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę znowu powrócić do mydeł. Te są bardzo interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mydła w kostce stosuję jedynie do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam mydła w kostce, ale czas do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz widzę takie mydło. Bardzo mnie zaintrygowało. Ciekawi mnie jego skład i właściwości, czy sprawdziłoby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z tej marki miałam różowe mydełko - oddałam je mamie i była zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Te mydełko ma piękny kolor, aż chce się z niego korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda ciekawie choć jestem przyzwyczajona raczej do mydełek w płynie, to dla mnie większą wygoda.

    OdpowiedzUsuń
  31. ogólnie uzywamy mydła w płynie antybakteryjnego. Przy dzieciach to podstawa. W kostkach zawsze rozdaje rodzinie na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie przepadam za mydłami w kostce ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ładnie się prezentuje az szkoda uzywac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)