Otoczmy się pięknym zapachem perfum - nicolle 245.

By | 09:49 31 comments


Kto czyta mojego bloga wie doskonale, że uwielbiam wszelkiego rodzaju zamienniki perfum. Tym razem w moje ręce wpadła mała poręczna buteleczka, którą możemy zabrać ze sobą wszędzie. 


Perfum Nicole 245 to perfumy o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. 
Nuty podstawowe: cedr, francuski labdanum, cukier, Nuty serca: piwonia, różowy pieprz, jaśmin, nutą głowy jest mięta.
Mała buteleczka z atomizerem, który działa bez zarzutu.
Perfumy bardzo ładnie pachną nie należy ich pstrykać zbyt dużej ilości, zapach lekko odświeżający o lekkim posmaku słodyczy, utrzymują się na ubraniu jak i na skórze do paru godzin. 
Mi zapach bardzo przypadł do gustu a fajna i poręczna buteleczka stała się ozdobą mojej toaletki.


Perfumy Nicolle




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

31 komentarzy:

  1. Też uwielbiam zamienniki. Tych akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam wielka słabość do pięknych zapachów, jeden się nie skończy, a ja już zaczynam drugi! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki perfum ale urocze są Twoje zdjęcia a kokardka dodaje smaczku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tych perfum, jeszcze nigdy ich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nuty zapachowe średnio mi pasują, jednak chętnie sprawdziłabym inny wariant.

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem tego zapachu. jaki ma ładny flakonik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem za jeśli chodzi o zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa czy mi tez przypadlby do gustu

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zamienniki perfum i ostatnio takie poznałam z Refan

    OdpowiedzUsuń
  12. urocza buteleczka, chciałabym powąchać

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam kilka ich zapachów, a widzę, że teraz mają ładniej ozdobione flakoniki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam jeden zapach Nicolle, ale mi się nie podobał. Dałam go przyjaciółce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie poręczne buteleczki - niby proste, ale praktyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię zapachy od nicolle, są dosyć trwałe

    OdpowiedzUsuń
  17. Ich zapachów nie znam kojarze firme z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych perfum. Maja piekne buteleczki i chetnie je poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeważnie zapachy z jaśminem mi odpowiadają więc ogromnie ciekawi mnie ten aromat.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta kokardka to jednak przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią poznam tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o tych perfumach. Chętnie poznałaby ich zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam ich perfum, ale flakonik ładny - ta kokardka dodaje mu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham perfumy, mogłabym je kolekcjonować!

    OdpowiedzUsuń
  25. ten flakon jest bardzo stylowy, podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  26. Nuty zapachowe mają bardzo przyjemne, więc myślę, że by mi się spodobały. A ten prosty flakonik z delikatną ozdobą jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Także uwielbiam zamienniki, ale tych akurat jeszcze nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie kupowalam tych perfum, a jestem ciekawa jak pachna ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Potwornie mi się nudziło, wobec tego uruchomiłam komputer oraz zaczęłam buszować po sieci. Przypadkowo napotkałam na tę witrynę oraz powiem jedno - idealnie! Ciekawy serwis internetowy, mnóstwo rad i artykułów, jakie pozwolą zabić nudę, jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)