Dobry sen = dobry dzień - jak wybrać materac ?

By | 09:14 33 comments


Człowiek wyspany to człowiek wypoczęty i zrelaksowany. No tak wszystko pięknie i ładnie w teorii, ale w praktyce ze snem bywa różnie bo mimo, iż chcielibyśmy spać to nie możemy. 




 



Jakie mogą być tego przyczyny ? Nie wietrzenie pomieszczeń pamiętajcie, że przed snem zwłaszcza zimą warto choć na 10 minut otworzyć okno. Najlepiej śpi się w pomieszczeniach przewietrzonych, w których temperatura nie przekracza 20 stopni. Kładź się spać zawsze w dobrym nastroju, nie myśl o problemach, zostaw zamartwianie się za drzwiami sypialni. Odpowiednie łóżko to ważny aspekt łóżko musi być odpowiednio długie i dopasowane do Twojego wzrostu. Odpowiedni materac dobrany do indywidualnych potrzeb. Każdy z Nas jest inny mamy także inne przyzwyczajenia i upodobania. 


Jak wybrać dobry materac ?

Wygodny materac dla każdego będzie oznaczał co innego nie ma uniwersalnego rozwiązania, które będzie pasowało dla każdego z Nas na co więc zwrócić uwagę ? Ja skorzystałam z oferty ze sklepu comforteo.eu.



Krok 1.

Tylko świadomy i przemyślany wybór zagwarantuje zdrowy i regenerujący sen. Odpowiedz, więc na poniższe pytania : Czy śpisz sam, czy w parze? Ile ważysz? Ile mierzysz? W jakiej pozycji lubisz spać najbardziej? Czy często ją zmieniasz w ciągu nocy? A może to twój partner zawsze się wierci? Czy twój kręgosłup potrzebuje wsparcia? Czy masz problemy z układem krążenia? Czy zdarza ci się nadmiernie pocić? Czy masz alergię? Czy lubisz twarde posłania? Gdy lista odpowiedzi będzie gotowa, możesz przejść do kolejnego kroku.





Krok 2. 

Wiesz już jakie masz potrzeby, czas znaleźć idealne rozwiązanie. Mamy do wyboru 2 opcje. Pierwsza  odwiedzić salon, zaufać specjaliście ich doświadczeniu , położyć się na kilku materacach zafundować sobie kilka minut relaksu i wybrać ten który najbardziej Nam odpowiada. Druga opcja to zakupy przez internet. Skorzystaj z konfiguratora Comforteo, stworzonego przez naszych specjalistów. Wynik internetowej ankiety pomoże zdecydować, który z produktów da ci idealny komfort.






Krok 3.

Pamiętaj, że zakup materaca to zakup na lata a nie na chwilę, postaw więc na wysoką jakość produktu. Sprawdź, czy produkt jest schludny, zgodny z opisem i czy nie ma uszkodzeń, zabrudzeń itp. 







Krok 4. 

Chcesz się cieszyć przez lata ze swojego materaca, pamiętaj o dodatkach. Dobierz stelaż -  by zapewnić mu dobrą wentylację, uchronić przed wilgocią i wydłużyć żywotność materaca nawet trzykrotnie.  Pokrowiec - wybierz taki który możesz prać mechanicznie w temperaturze nawet do 60 stopni Celsjusza. Pamiętaj o odpowiednim doborze poduszek, które zadbają o twoją głowę i odcinek szyjny kręgosłupa.





Myślicie, ze dobrze dobrany materac ma wpływ na Nasz sen ? jakie materace preferujecie ?



W tym wpisie pochowały się Lulaj-owe owieczki. Kto znajdzie wszystkie? 









PODPIS







Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Bardzo przydatny post. Materac to podstawa, a jak chce się człowiek wyspać inwestycja nieunikniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stelaż jest bardzo ważny, najlepiej go wzmocnić. materac dobrej jakości to spokojny sen i wygoda dla kręgosłupa oraz zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie mam sypialni - śpię z mężem w salonie więc na składanej kanapie - wiem jednak jak ważny jest dobry materac. Śpiąc na kanapie na której w dzień siedzę mam tak poobijane plecy, że jak wstaję to jestem bardziej zmęczona niż kładąc się spać. Marzę o sypialni z łożem i dobrym wygodnym materacem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój materac na pewno będzie duży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiem coś o tym, przy starym łóżku chodziłam do tyłu, teraz jestem wypoczęta dużo bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja źle dobrałam materac ale udało mi się dobrać wkładkę kokosowo która go utwardzila i wreszcie jestem wyspana

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę sobie odpowiednio dobrać materać, bo mój już pozostawia wiele do życzenia :P

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. własnie szukam, bo mój stary materac ma już ponad 10 lat i wychodza sprężyny

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam się udało znaleźć idealny materac dla nas, ale przyznam, że nie było to wcale łatwe zadanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. my w tamtym roku zmieniliśmy materace u chłopców w pokoju. o wiele lepiej śpią i są wyspani :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Materac to bardzo ważna sprawa. Jeśli jest źle dobrany to podczas snu zamiast wypocząć jeszcze bardziej się zmęczymy. Dałaś bardzo dobre rady :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry materac to podstawa. Spałam kilka lat na dziurawy i była tragedia. Ale uzbieralam w końcu na wygodne łoże :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja śpię na narożniku, ale mimo to się wysypiam. Mimo tego wiem, jak ważny jest dobry materac, bo ostatnio kupowałam do łóżek chłopców. Dałam więcej, ale śpi im się teraz wygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  14. mam wielkie malzenskie lozko z dobrym materacem i wkoncu spie spokojnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiednio dobrany materac to podstawa. Sen bardzo sobie cenię i materac musi być wygodny i duży :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja przy wyborze kierowałam się tylko jednym kryterium: materac miał być twardy. Nienawidzę spać na miękkim, nigdy się nie wysypiam. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, ja już mam swój ulubiony i ukochany materac, na nim czuję się świetnie, tylko właśnie najgorzej jak gdzieś jadę spać i wtedy odczuwam od razu boleści kręgosłupa bo nie jestem nauczona do innego spania :D :D

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/05/caa-przyjemnosc-po-mojej-stronie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. mimio dobrego materaca ostatnio się nie wysypiam, chyba jekieś przesilenie...

    OdpowiedzUsuń
  19. Materac jest najważneijszy. Z mężem nie szukaliśmy materaca tańśzego ale dobrego

    OdpowiedzUsuń
  20. Taki materac zawsze powinno się idealnie pod siebie wybrać. Sama na razie mam łóżko, które jest niewygodne i często bolą mnie plecy i myślę, nad nowym. Nie ma sensu się męczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że nie trafiłam na ten wpis kiedy kupowałam meble do sypialni, nad wyborem materaca spędziłam dobry tydzień..

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj tak bez dobrego materaca to na pewno bym się nie wyspała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobry materac to podstawa dobrego snu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealnie dopasowany materac jest najważniejszy. Sama musze pomyślec nad jego kupnem, bo moje łóżko jest za twarde i źle się śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bez wygodnego materaca nie ma dobrego snu. Dobrze, że poruszyłaś ten temat :) A owieczek jest chyba 12 :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomocny post. Wybór odpowiedniego materaca to nie lada sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cenne rady, które na pewno wykorzystam.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bez odpowiedniego materaca człowiek nie ma szans się dobrze wyspać. Problem jest szczególnie dokuczliwy, gdy ma się problemy ze snem i w uśnięciu przeszkadza każdy drobny szczegół. Dodatkowo, przez zły materac mogą dokuczać nam bóle pleców i szyi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgodzę się co do tego, że wybór odpowiedniego materaca w znacznym stopniu wpływa na jakość naszego snu. Z racji tego, że mam bardzo delikatną skórę i często uwierały mnie twarde materace sprężynowe, przerzuciłam się na bardzo miękkie materace wykonane z pianki wysokoelastycznej. Dzięki nim wreszcie mogę się wyspać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgodzę się co do tego, że wybór odpowiedniego materaca dla naszej pociechy jest niezwykle istotny, jednak warto również zadbać o to, by łóżeczko dziecięce było nie tylko praktyczne, ale i ładne. Jak wiadomo, wszystkie dzieci uwielbiają bajki, dlatego warto więc zakupić pościel z ciekawym wzorem, który z pewnością przypadnie do gustu zarówno chłopcom, jak i dziewczynkom. Moja Klara uwielbia swoją pościel Frozen, pewnie każda mama doskonale zdaje sobie sprawę z tego, jak dużą popularnością cieszy się aktualnie ta rozsławiona wśród dzieci bajka.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy wpis. Ja również wychodzę z założenia, że wybór odpowiedniego materaca jest bardzo ważną kwestią i na pewno nie powinniśmy zwlekać z zakupem odpowiedniego dla nas materaca. Obecnie mamy na rynku taki wybór materacy - spręzynowe, piankowe, lateksowe - także każdy z nas znajdzie odpowiedni materac dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam, że najlepszy materac do spania to taki, który po prostu do nas pasuje. Wg. mnie najwygodniejsze są materace piankowe o średniej twardości.

    OdpowiedzUsuń
  33. Podczas wyboru odpowiedniego materaca należy brać pod uwagę różne czynniki. Warto jednak podkreślić, że nie chodzi tu już jedynie o nasze preferencje, ale również m.in. o nasze gabaryty czy kwestie zdrowotne. Przestawałam w swoim życiu wiele materacy, dzięki czemu mam już pewność, że najwygodniejszy jest dla mnie materac kokosowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)