Krem dla całej rodziny - lavera.

By | 08:58 24 comments


LAVERA BASIS krem uniwersalny SHEA & MIGDAŁ 25ml


KREM PIELĘGNACYJNY MASŁO SHEA & MIGDAŁ 25ml

Uniwersalny krem pielęgnacyjny na bazie masła shea i oleju migdałowego. Krem przeznaczony dla całej rodziny do pielęgnacji twarzy i ciała. Jest idealny do skóry suchej i wrażliwej.

Bogaty w substancje odżywcze i pielęgnujące krem o uniwersalnym zastosowaniu. Chroni skórę przed przesuszeniem, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia i dostarcza niezbędne składniki odżywcze. Masło shea chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych, zmiękcza skórę, przyspiesza jej regenerację, łagodzi stany zapalne. Olej ze słodkich migdałów dostarcza cenną dla skóry witaminę E, opóźnia procesy jej starzenia i wiotczenia. Ich działanie wzmacniają pozostałe składniki kremu: olej kokosowy, sojowy i jojoba, wosk Carnabua, wyciąg z kwiatów róży i hydrolat z oczaru wirginijskiego. Po zastosowaniu kremu skóra staje się miękka, gładka i elastyczna.

Skład: wodno-alkoholowy wyciąg z kwiatu róży*, olej sojowy*, masło shea*, roślinna gliceryna, olej kokosowy, czynnik biologiczny z oleju kokosowego, olej z jojoby*, alkohol tłuszczowy, kwas stearynowy, olej migdałowy*, bio-miód*, ksantan, olej z kwiatu słonecznika, wosk carnauba, witamina E, oleisty ekstrakt z aloesu*, lecytyna, hydrolat z oczaru wirginijskiego*, hydrolat z melisy*, olej karotenowy, witamina C, sterole roślinne, mieszanka olejków eterycznych
*składniki pochodzące z upraw ekologicznych


Krem w fajnej małej i poręcznej metalowej "puszce". Konsystencja kremy jest średnia , nie jest lejąca nie jest też zbyt gęsta. Bardzo fajnie się go aplikuje i dość szybko wchłania się w skórę. Krem daje leciutką, ochronną warstwę. Krem pachnie słodkimi owocami, ale nie jest to jakiś mega słodki i przytłaczający zapach jest przyjemny dla nosa. Po rozprowadzeniu kremu skóra jest gładka i nawilżona, krem daje też efekt matu. Co mnie bardzo cieszy krem ten może być stosowany przez całą rodzinę. Ogólnie ja jak i moja rodzina jesteśmy z niego zadowoleni.







PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. miałam go i używałam zimą, fantastyczny kosmetyk, bardzo dobrze go wspominam

    OdpowiedzUsuń
  2. chetnie bym go sama bliżej poznała

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie uniwersalne kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już widzę, że polubiłabym ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z Lavery mam tylko podkład :) Kremu jeszcze nie miałam. Super, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam niestety. Nawet nie znam marki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję testować ich kosmetyki, są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego produktu nie znam, ale ogólnie markę Lavera znam z jak najlepszej strony :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie w domu zawsze tylko nivea :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tej firmy. Lubię takie uniwersalne kosmetyki, tym bardziej, że w sklepach jest takich co raz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki które może używać cała rodzina, od razu więcej miejsca w łazience się robi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmy nie znam, ale kremik prezentuje sie bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię takie uniwersalne kremy. Super sprawdzają się zwłaszcza na wyjazdy - wystarczy wziąć jeden produkt,a nie kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki krem dla wszystkich by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Skoro mogą go stosować wszyscy to z chęcią po niego sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze go poznać . Ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  17. lubie takie wszechstronne zastosowanie kremu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ze jest taki uniwersalny, w sam raz na wyjazd kiedy miejsce w kosmetyczce jest ograniczone

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie mieć taki uniwersalny kremik, ja stawiam pod tym kątem ma Niveę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem dla całej rodziny zawsze się przydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny skład, bez obaw posmarowałabym nim moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)