Dzień Mamy i Taty - pomysł na prezent ze sklepu mygiftdna.

By | 11:30 36 comments


Wybór prezentów nie zawsze bywa łatwy. Mimo, iż sklepów które proponują nam różnego rodzaju prezenty jest mnóstwo to zazwyczaj bywa tak, że jak czegoś szukamy to akurat nic ciekawego nie znajdujemy.  Ja korzystając z wcześniejszych pozytywnych wrażeń zakupowych po raz kolejny postanowiłam prezentów z okazji Dnia Mamy i Taty poszukać w sklepie mygiftdna.



Wybór w sklepie jest ogromny, więc jest w czym wybierać ja z małą nutką niepewności postawiłam tym razem na zestaw szklany. Zawsze mam pewne obawy kiedy zamawiam coś szklanego przez internet jak wiemy zarówno kurierzy jak i poczta nie zawsze obchodzą się z naszymi przesyłkami tak jak byśmy tego oczekiwali. Na szczęście moja przesyłka dotarła szybko i w całości była tak zabezpieczona, że na pewno nic by się jej nie stało, razem z moimi dzieciakami rozpakowywałam ją 10 minut :) 



Wiem, że moi rodzice bardzo lubią wszelakie soki i zimne napoje dlatego w prezencie na ich święto zamówiłam dwie grawerowane szklanki oraz szklany dzbanek również z grawerem. 




Uwielbiam zarówno obdarowywać jak i dostawać prezenty z grawerem. Jest to bardzo fajny pomysł by na stałe na danej rzeczy umieścić czyjeś imię czy też fajny cytat. Zarówno szklanki jak i dzbanek wykonane są z grubszego szkła. Jakość wykonania jest na prawdę na wysokim poziomie. Grawer jest trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszonybardzo dobrze widoczny. Otrzymany zestaw bardzo mi się podoba i jestem pewna, że spodoba się również moim rodzicom. 


Jak Wam się podoba taki zestaw ? 

MyGiftDNA.pl – personalizowane prezenty
PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Tego jeszcze nie widziałam, fajna propozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na prezent - też często korzystam z usług tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest :) Bardzo lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wybór, zestaw na letnie dni do napojów idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw, może i ja taki zamówię rodzicom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten dzbanek. Na prezent w sam raz:>

    OdpowiedzUsuń
  7. To naprawdę fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł, ale moim rodzicom by nie podpasował bo maja już swoje ulubione szklanki 😂

    OdpowiedzUsuń
  9. szklanki i dzbanek są bardzo praktyczne. fajny pomysł na prezent

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi soe ten pomysl. Ja zamówiłam koc mamie z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubie ten sklep, maja swietne pomysly na prezent: )

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na prezent, oryginalny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna propozycja na prezent, ja juz mam swoj dla mamci zaplanowany :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł :) z takim grawerem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Lubię nadawać prezentom nieco personalizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw. Sklep znam i lubię, można w nim zawsze znaleźć coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne propozycję, pewnie skorzystam z nich

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię personaluzowane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie personalizowane rzeczy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny pomysł na prezent. Moi rodzice bardzo by się z takiego ucieszyli.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł na prezent. Idealnie na zimną lemoniadę w upalne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł! Choć moja mama zawsze powtarza, że jak ma już coś dostać, to wolałaby, żeby to było dla niej, a nie do użytku dla całego domu. :D Dlatego w tym roku sprezentowałam jej wymarzoną koszulę i białe adidasy :) Ale najważniejsze jest to, żebyśmy właśnie znali na tyle swoich rodziców, żeby sprezentować im to, co ich ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. My Gift ma świetne personalizowane prezenty, lubię zamawiać od nich rzeczy na wyjątkowe okazje.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam My Gift Dna. Mają świetne produkty na prezent. A ten zestaw jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy prezent może coś takiego dla mamy kupię, a dla taty wymyśliłam już prezent. Zabiorę go do wielkopolski do symulatora lotów. Słyszałam sporo o lataniu w takim tunelu i uznałam, że zabiorę tatę

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ładny i funkcjonalny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestaw :) Naprawdę super pomysł na prezent dla mamy i taty :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ZESTAW - takie spersonalizowane prezenty są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładnie prezentują się takie szklaneczki z grawerami. To jest coś co mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)