Basil Element szampon i peeling, czyli duet idealny ?

By | 12:00 32 comments



Szampon to pierwszy krok w pielęgnacji skóry głowy i włosów - oczyszcza je, przygotowuje na przyjęcie składników dalszej kuracji wzmacniającej przeciw wypadaniu włosów Vis Plantis.

Efekty po 4 tygodniach stosowania:


~ nadaje włosom miękkość i połysk
~ chroni przed podrażnieniami
~ nie obciąża włosów
~ łagodzi podrażnienia i świąd
~ nawilża i wzmacnia
~ hamuje nadmierne wypadanie włosów
~ zagęszcza włosy oraz zwiększa ich objętość
~ pobudza ich odrastanie

~ odmładza skórę głowy

SKŁADNIKI: AQUA, SODIUM C14-16 OLEFIN SULFONATE, LAURETH-2, GLYCERIN, COCAMIDE DEA, LAURAMIDOPROPYL BETAINE, POLYQUATERNIUM-70, PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, PARFUM, DIPROPYLENE GLYCOL, GLUCOSE, SORBITOL, SODIUM GLUTAMATE, UREA, SODIUM PCA, GLYCINE, LACTIC ACID, HYDROLYZED WHEAT PROTEIN, PANTHENOL, DISODIUM EDTA, POTASSIUM SORBATE, SODIUM BENZOATE, CITRIC ACID, LINALOOL




Dbając o włosy nie zapominaj o skórze głowy.  Regularnie oczyszczaj ją za pomocą peelingu, by odblokować pory i usunąć zrogowaciały naskórek. Usuniesz również w ten sposób zalegające w mieszkach włosowych pozostałości po kosme­tykach oraz inne zanieczyszczenia. Tak oczyszczona skóra głowy będzie doskonale przygotowana do dalszej pielęgnacji oraz skutecznego przyjęcia substancji aktywnych pozostałych kosmetyków serii Basil Element. 


Lekka formuła peelingu oczyszcza skórę głowy usuwając zanieczyszczenia, zrogowaciały naskórek i nadmiar sebum. Odblokowuje pory oraz zmniejsza podatność skóry na łupież

SKŁADNIKI: AQUA, GLYCOLIC ACID, HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE, PROPANEDIOL, GLYCERIN, SODIUM HYDROXIDE, NIACINAMIDE, PASSIFLORA EDULIS FRUIT EXTRACT, CITRUS LIMON FRUIT EXTRACT, OCIMUM BASILICUM HAIRY ROOT CULTURE EXTRACT, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, COCOS NUCIFERA OIL, PANTHENOL, ALLANTOIN, PIROCTONE OLAMINE, XANTHAN GUM, PARFUM, POTASSIUM SORBATE,  SODIUM BENZOATE, DISODUM EDTA, BUTYLENE GLYCOL, SODIUM BISULFITE, LINALOOL, GERANIOL, LIMONENE.




To było moje pierwsze spotkanie z marką Basil Element . Miałam okazję poznać szampon i peeling. Oba produkty utrzymane są w tej samej szacie graficznej. Szampon w fajnej przeźroczystej butelce z zamknięciem typu klik. Szampon na moich włosach spisuje się całkiem fajnie. Jest dość wydajny, ma fajną dość gęstą konsystencję. Nadaje włosom delikatny połysk i sprawia, że fajnie się układają. Moje włosy są fajnie wzmocnione i odżywione. W czasie stosowania nie pojawił się łupież. 


Peeling trychologiczny Elfa Pharm Vis Plantis Basil Element zamknięty został w zielonej, miękkiej, półprzezroczystej tubie ze spiczastą końcówką ułatwiającą dokładną, między włosową aplikację. Peeling bardzo przyjemnie pachnie . Nie podrażnia skóry głowy. Włosy po systematycznym stosowaniu peelingu mniej się przetłuszczają, a skóra głowy jest dobrze nawilżona. Ogólnie jestem z niego zadowolona.


Oba produkty bardzo fajnie się sprawdziły, moje włosy na prawdę nabrały blasku i są odżywione. Jestem bardzo zadowolona. 



PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Peeling bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten peeling mega mnie zaciekawił :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling bym chciała, bardzo mnie ciekawi. Mam odżywkę z tej serii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie stosowałam peelingu do włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten szampon i go lubię

    OdpowiedzUsuń
  6. Peeling koniecznie muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale szukam jakiegoś peelingu, więc chętnie po tego sięgnę. Piękne wiosenne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten peeling wydaję się być godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szampon jak najabrdziej dla mnie mi by sie przydało włosy zagęscic :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię peelingi to skóry głowy. Często używam zwykłego z fusów kawy, ale ten ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od jakiegoś czasu bardzo sobie cenię działanie peelingu na skórę głowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. zaciekawiłas mnie tym peelingiem. ciekawa jestem jakby sie u mnie on spradził

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam szampon, ale był taki sobie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawiłaś mnie tym produktem - peeling do skóry głowy - nigdy nie słyszałam o czymś takim ;)

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon tak, ale peeling nie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam te kosmetyki i tak się zabieram jak za jeza za test. Ale chyba się szybko wezmę

    OdpowiedzUsuń
  17. Po raz pierwszy słyszę o tych kosmetykach. Peeling bardzo mnie zaciekawił. Chciałabym poznać inne kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozgladam się właśnie zas peelingiem.. przyjrzę się temu.

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś miałam ten szampon i był całkiem ok, lubię stosować peelingi na skalp

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym wypróbowała ten duet. Fajnie, że coraz więcej firm wprowadza do oferty peelingi do skóry głowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię tą markę i miałam próbki tych produktów plus odżywkę w ztej seri. Odżywka była super D:

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce. To dla mnie nowość:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szampon znam i polubiłam się z nim średnio z kolei peeling jest mi obcy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oba produkty od dłuższego czasu mam zamiar kupić, ale jest mi to nie po drodze muszę wkońcu się zmobilizować

    OdpowiedzUsuń
  25. Peeling z chęcią bym wypróbowała/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja od nie dawna również używam peelingu do skory głowy ale tej marki jeszcze nie miałam okazji poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajny duet. Chętnie bym go wyprobowała.

    OdpowiedzUsuń
  28. Najbardziej jestem zainteresowana peelingiem. Z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam, że jeszcze nigdy nie używałam peelingu do skóry głowy, także z chęcią przetestuję ten, co prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)