Zapach róż i wyczuwalne drobinki soli, czyli pełen relaks dla ciała i dłoni.

By | 16:49 32 comments


Powiem Wam szczerze, że do tej pory jakoś nie miałam okazji poznania peelingu solnego. Dlatego też bardzo się cieszę, że w moje ręce wpadł Peeling dwufazowy do dłoni i ciała.


Peeling dwufazowy do dłoni i ciała sprawia, że skóra staje się elastyczna, przyjemna w dotyku oraz wyraźnie odżywiona i prawidłowo dotleniona. Zawarta w peelingu drobnoziarnista sól z Morza Martwego pobudza krążenie, intensywnie złuszcza, wygładza, oczyszcza oraz rewitalizuje skórę. Olej awokado odżywia ją oraz intensywnie nawilża. Polecany nawet dla bardzo wrażliwej skóry.


Cechy:
  • delikatnie, ale intensywnie złuszcza obumarły naskórek
  • wygładza i oczyszcza skórę
  • zapewnia prawidłowy stopień nawilżenia
  • odżywia skórę
  • pobudza krążenie krwi
  • poprawia wygląd, elastyczność i kondycję skóry
  • przywraca prawidłowy koloryt skórze
  • produkt bez konserwantów
  • przyjemny zapach



Sposób użycia: Wstrząsnąć opakowaniem aż do całkowitego wymieszania się dwóch faz. Nanieść produkt na wybraną część ciała i wykonać delikatnie masaż okrężnymi ruchami dłoni przez około jedną minutę. Spłukać dokładnie chłodną lub zimną wodą i osuszyć. Stosować 1-2 razy w tygodniu.


Peeling znajduje się w poręcznej małej buteleczce. Butelka ma zamykanie typu klik a pod spodem niewielką dziurkę przez którą z łatwością wydobędziemy odpowiednią ilość produktu. Przed użyciem należy wymieszać obie fazy produktu.


Produkt radzę nakładać nad zlewem :) Przy nakładaniu płynna warstwa wchłania się w skórę natomiast sól obsypuje się przy jej pomocy można wykonać fajny odprężający masaż. Drobinki soli są średnie. Przy nakładaniu czujemy piękny lekko różany zapach, naprawdę mega przyjemny dla nosa. Po zmyciu skóra jest delikatna, miękka i odprężona. Po zmyciu zapach utrzymuje się na skórze jeszcze przez jakiś czas. Peeling można kupić już za 11 zł więc za taką cenę jak najbardziej go polecam. To był mój pierwszy raz z peelingiem solnym, ale na pewno nie ostatni.




Znacie peelingi solne ? lubicie je ?


silcare logo

PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

32 komentarze:

  1. Nie znam tych peelingów, ale bardzo ciekawie wyglądają. Cena też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peelingi lubie bardzo. Niewykluczone ze po ten sięgnę tez

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglada ten kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingi kocham w każdej postaci i do wszystkiego, czy to ciało czy to dłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię produktów pachnących różami, ale sam w sobie wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mnie zaciekawil. Chetnie po niego siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żebym ja jeszcze mogła peelingów solnych używać.. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię peelingi cukrowe, a solnych jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz widzę, ale wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie miałam peelingu z dwiema fazami , fajnie to wygląda w butelce i nie jest drogi

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam, ale prezentuje się świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę peeling dwufazowy i już czuję się zachęcona!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! a to nowość, bynajmniej dla mnie :D

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda bardzo ładnie, a jeśli jeszcze świetnie się sprawdza to już mega...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam przyjemności, ale ogólnie prezentuje się ładnie :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś takie cudo tylko że bez różanego dodatku - coś wspaniałego! Dłonie miałam jak po sesji w spa.

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwsze słysze ale już mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. spodobały mi się one bardzo, musza naprawdę ładnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam peelingi, ten naprawdę wygląda zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam peelingu solnego. Ten wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam solnego peelingu. Czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyznam że pierwszy raz widzę coś takiego jak peeling solny...naprawdę! Boże a tyle już widziałam ;p Uwielbiam produkty pachnące różami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeszcze nigdy nie miałam peelingu do rąk. Chyba pora zacząć go używać.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj ja niestety peelingów solnych nie lubię :( Ten w opakowaniu wygląda bardzo zachęcająco, ale jednak solny to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nigdy tych peelingów :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się ten peeling i chciała bym go poznac. Gdzie można go kupić?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam jeszcze takiego peelingu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Generalnie wolę peelingi cukrowe, ale ten prezentuje się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam peelingi a ten jeszcze zachwyca wyglądem! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie spotkałam się z peelingiem dwufazowym. Pięknie wygląda, a do tego na pewno cudownie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)