Oczyszczanie cery przy pomocy wody z ryżem ?

By | 10:07 38 comments


Regenerująca woda micelarna z ryżem.

Składniki:

Aqua, Pentylene Glycol, Glycerin, Propylene Glycol, Sodium Cocoamphoacetate, Oryza Sativa Bran Oil, Salvia Hispanica Seed Extract, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Polysorbate 20, Allantoin, Sodium Hyaluronate, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Xanthan Gum, Panthenol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citric Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Lecithin.


Regenerująca woda micelarna z ekstraktem z ryżu została opracowana do codziennego oczyszczania cery normalnej i mieszanej. Usuwa wszelkie zanieczyszczenia i zapewnia równowagę hydrolipidową pielęgnując skórę już na etapie demakijażu. Skutecznie odświeża, przywraca komfort i nie narusza równowagi fizjologicznej. W efekcie skóra odzyskuje gładkość i zdrowy koloryt.
Ryż to jeden z sekretów pielęgnacji Azjatek, które wykorzystują go od wieków, jako naturalny sposób na poprawienie urody. Nasiona ryżu zawierają potas i żelazo oraz witaminy z grupy B. Stosowany w kosmetyce – stymuluje regenerację komórek, zapobiega przesuszeniu skóry i opóźnia procesy starzenia.




Działanie
• Ekstrakt z ryżu, bogaty w NNKT – Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe, wzmacnia barierę hydrolipidową i zapobiega utracie wody, dzięki czemu skóra jest gładka i rozświetlona.
• Struktury micelarne wychwytują wszelkiego typu zanieczyszczenia z powierzchni skóry, umożliwiając niezwykle skuteczny demakijaż.
• Ekstrakt z wiśni z Barbados, bogaty w naturalną witaminę C, poprawia kondycję cery i delikatnie ją rozjaśnia.
• Ekstrakt z nasion szałwii hiszpańskiej, dzięki wysokiej zawartości NNKT, wspiera funkcje ochronne skóry i wspomaga procesy regeneracji.


Stosowanie
Codziennie rano i wieczorem oczyść skórę twarzy, szyi i dekoltu płatkami nasączonymi wodą micelarną. Można stosować do demakijażu oczu. Produkt nie wymaga zmywania.


Woda oczyszcza skórę z makijażu pozostawiając ją idealnie czystą i nawilżoną, nie ma uczucia ściągnięcia czy też lepkości. Ma delikatny, przyjemny zapach. Jest dość wydajny. Jak na "wodę" w nazwie, produkt jest gęstawy. Woda nie spowodowała u mnie żadnych nadwrażliwości czy też uczulenia. Produkt super nawilża skórę. Nie jest po nim ściągnięta. Nawet jako tonik jest super. Buteleczkę w promocji można kupić już za 11 zł. Fajna szata graficzna na pewno przykuwa wzrok w sklepie. Jak najbardziej polecam. 






PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Ooo, chętnie poznałabym bliżej tę wodę. Na razie jednak muszę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie widziałam jej w sklepach, ale bardzo lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy o niej nie słyszałam, ale kurczę... To coś genialnego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wykończę zapasy to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, że ma same zalety, muszę ją wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa propozycja, a że kończy mi się właśnie moja woda to postaram się zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś stosowałam jakiś kosmetyk z tej firmy, jakość mają dość dobrą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uzywam micelka z olejem rycynowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę :) Ja ostatnio czytałam, że woda z ryżu jest dobra na włosy. A tu widzę micel z ryżem :D Fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. markę AA bardzo lubię natomiast tego produktu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam wody micelarne, wiec to cos dla mnie, tym bardziej, że nie podraznia

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za marką AA, żaden z ich produktów mi się nie sprawdził. Ale jak inne marki wprowadzą taki produkt to pewnie się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kosmetyki do twarzy od AA w ogóle mnie nie kuszą:/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o niej wcześniej - zaskoczyłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować, jestem ciekawa jakby się sprawdziły u mnie kosmetyki AA.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej wodzie, ale mam nadzieję, że uda mi się ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  18. za taką cene chętnie wypróbuje ten kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurcze, woda z ryżem? jeszcze o takim kosmetyku nie słyszałam...

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja na razie mam zapas kosmetyków, ale kiedy ten zapas zużyję to z chęcią sięgnę po ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wolę używać olejki i żele do oczyszczania, ale wiem, że ta "woda" jest całkiem niezła, bo znam chyba 3 osoby, które jej używają, a przeważnie każdy używa czegoś innego w moim gronie znajomych, słyszałam też, że dobrze sprawdza się także u osób posiadających cerę suchą
    Zapraszam także do mnie
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/05/a-lot-of-new-cosmetics-ie-22-promotion.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobra cena jak za ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedys regularnie stosowalam kosmetyki AA

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie widziałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślę, że dla mnie byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O wodzie z ryżem nie słyszałam, więc bardzo ciekawy produkt ;>

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pewno się skuszę na tą wodę. Marka AA ostatnio wypuszcza bardzo ciekawe nowości.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak skończą mi się moje zapasy to wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pierwszy raz słyszę o wykorzystanie właściwości ryżu w tego typu produkcję. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam. Koniecznie muszę poznać bliżej ten kosmetyk i sprawdzić go na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  30. To dla mnie zupełna nowość. A ostatnio polubiłam się z AA.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio wszystko mnie ściąga, więc chętnie bym go spróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena jest tak przystępna że warto przekonać się na własnej skórze o działaniu tej wody

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno wypróbuje . Bardzo lubię kosmetyki marki AA.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)