Zgubek sprawi, że ulubiona zabawka Twojego dziecka już nigdy nie zginie.

By | 12:57 26 comments



Czy zdarzyło się Wam, że Wasze dziecko zgubiło ulubioną zabawkę, misia czy też inną rzecz ? Nam nie raz przytrafiła się taka sytuacja i niestety było dużo płaczu a zgubiona rzecz przepadała bezpowrotnie. Teraz moje dzieci nie są już malutkimi bobaskami, którym miś wyleci z wózka podczas spaceru, ale zdarza się im zostawić gdzieś jakąś rzeczy. Właśnie z myślą o tych mniejszych i o tych większych też :) ktoś wymyślił świetną sprawę a jest nią Zgubek


Co to takiego jest ten Zgubek ?

ZGUBEK to komplet 72 lub 144 gotowych naprasowanek i naklejek, dzięki którym oznaczysz przedmioty należące do Twojego dziecka.

Zgubek daje nam wiele możliwości – możemy podpisać rzeczy naszych dzieci, jednocześnie umożliwiając łatwiejsze odnalezienie nas jako ich właściciela.


Mały sympatyczny niebieski stworek, który posiada obok siebie osobisty kod QR, którym w każdej chwili możesz oznaczyć dowolną rzecz. Z naklejeniem naklejek poradzą sobie już małe dzieci. Moje dzieciaki z wielkim zaangażowaniem okleiły ważne dla nich rzeczy. 


Jeśli dziecko zagubi gdzieś oznaczoną rzecz, naklejka lub naprasowanka pozwoli uczciwemu znalazcy na odnalezienie właściciela. Wystarczy zeskanować znajdujący się na niej kod QR. Dzięki aplikacji życzliwa osoba szybko skontaktuje się z Tobą za pomocą wiadomości SMS lub maila. Kod można zeskanować za pomocą dedykowanej aplikacji mobilnej Zgubek lub dowolną inną aplikacją, która czyta kody QR.


W dzisiejszych czasach warto dbać o swoją prywatność i dlatego rozwiązanie w postaci małej naklejki, gdzie nie widać imienia, nazwiska czy też adresu bardzo mi się podoba. 


Zgubkowy pakiet pozwoli Ci na oznaczenie aż 144 rzeczy (72 naprasowywanki i 72 naklejki) i kosztuje tylko 34,90zł.

W pakiecie otrzymujesz:
  • 72 naprasowanki o wymiarach 23mm x 28mm
  • 72 naklejki o wymiarach 23mm x 28mm
  • pergamin do bezpiecznego naprasowania
  • instrukcję właściwego naprasowania
  • naklejki z wizerunkami Zgubka


Breloczek jest mały i lekki dodatkowo stanowi fajny gadżet,  można doczepić go np do kluczy ,  w końcu gubimy je dość często. 


Naprasowanki wykonane są z najwyższej jakości materiału ze Szwajcarii, dzięki czemu są wyjątkowo trwałe i można je prać w pralce w temperaturze do 40 stopni.


Żałuję, że na ten zestaw nie trafiłam wcześniej kiedy to mój syn szedł do przedszkola i każdą rzecz musiałam podpisywać ręcznie. 


Co sądzicie o tego typu rozwiązaniu ? Ja jestem bardzo zadowolona z tego zestawu a moje dzieciaki pokochały wizerunek Zgubka od pierwszego ujżenia :) 




Stwórz Swojego Zgubka


PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. To i mnie by się przydała, nieustająco coś szukam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla przedszkolaków jak znalazł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa, muszę się za tym rozejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam że istnieje takie coś, obawiam się że wiele osób nie wiedziało by co ma zrobić z zanleziona rzeczą widząc taki kod

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naklejce jest napis zeskanuj i powiadom, więc wiadomo co zrobić :)

      Usuń
  5. ale fajne, szkoda ze nie wpadłam na to wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla małych dzieci świetne rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. UU bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. supeeer pomysł :D Pewnie przydatny dla mam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetny pomysł! Sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tym zgubkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł! Bardzo dobre rozwiazanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny gadżet, bardzo przydatny nie tylko dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super gadżet. Bardzo pomysłowy. Mój synek jeszcze malutki, ale będę pamiętać na przyszłość o tym gadżecie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pomysłowe rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny gadzet. Wiele razy moje dzieci coś gubiły. Szkoda że wtedy tego nie mialam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, mojemu synowi nie raz zdarzyło się cos zgubic i pozniej była wielka rozpacz

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja córeczka już kilka razy zgubiła swoją ukochaną pieluszkę, więc to idealne rozwiązanie dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny gadżet :) Na pewno wiele nerwów i płaczu zaoszczędzi dzieciom, jak i ich rodzicom

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)