AQUAPHOR: WODA TO ŻYCIE, czy picie wody to dobry pomysł ?

By | 11:03 35 comments



W moim domu zarówno moje dzieci jak i my dorośli pijemy przeważnie tylko wodę, czasami jakieś soki też oczywiście zdarza Nam się wypić, ale przeważa jednak woda do picia.


Jeszcze nie tak dawno wodę kupowaliśmy w sklepie, ale wiadomo szczególnie kiedy jest gorąco woda idzie litrami i butelka znikała za butelką.


Kiedyś będąc u mojej koleżanki moje dzieciaki zobaczyła dzbanek filtrujący wodę. Bardzo interesowało ich co się z tą wodą dzieję i nawet potrafili siedzieć i patrzeć jak woda kropelka po kropelce wpada do dzbanka przez filtr :)


Kiedy widziałam jak moje dzieci z chęcią piły wodę z dzbanka sama jej spróbowałam i powiem Wam, że smakowała całkiem dobrze. No, ale że co mamy pić wodę z kranu ? pomyślałam.


Przyszłam do domu poczytałam co nieco na temat tego wynalazku i znalazłam sama zalety picia wody z takiego dzbanka, nie czekałam, więc długo i postanowiłam, że zakupimy taki o to dzbanek i zobaczymy, czy było warto. 


 DZBANEK FILTRUJĄCE → Onyx

OPIS
Dzbanek w stylu vintage, łączący elementy wzornictwa sprzed lat i współczesne rozwiązania konstrukcyjne. Model w owalnej obudowie, z poręczną rączką do pewnego trzymania sporej pojemności wody z wygodnym systemem nalewania wody w pokrywce to idealny wybór dla osób ceniących sobie wygodę użytkowania
W dzbanku filtrującym Onyx znajduje się wkład B25Mg, który jest najnowszym osiągnięciem technologicznym Aquaphor. Dzięki unikalnym właściwościom materiałów filtrujących, opracowanych przez Aquaphor, wkład filtrujący nie tylko zapobiega osadzaniu się kamienia, ale również dba o nasze serce, wzbogacając wodę w magnez. B25Mg zawiera włókno Aqualen, dzięki któremu skutecznie usuwa jony metali ciężkich (np. rtęć, ołów), a także usuwa z wody m. in. chlor, fenol, pestycydy, żelazo, niwelując nieprzyjemny posmak i zapach wody.



Dane techniczne
Pojemność dzbanka:4.2 L
Pojemność wody filtrowanej2 L
Szybkość filtracji:3-10 min
Rodzaj pokrywki:flip-top
Wymienny wkład filtrujący:B25 Maxfor
Wydajność wkładu:200 L
Wymiana wkładu filtrującego::co dwa miesiące
Wskaźnik zużycia wkładu:mechaniczny

Usuwane zanieczyszczenia
Wkłady filtrujące AQUAPHOR znacznie zmniejszają ilość najbardziej szkodliwych substancji znajdujących się w wodzie wodociągowej. Należą do nich:
  • twardość wody (kamień i żółty osad);
  • osad, taki jak: rdza, piasek, szlam;
  • chlor, chloroform i inne związki chloru organicznego;
  • metale ciężkie: żelazo, ołów, rtęć, miedź;
  • produkty ropopochodne;
  • fenole.


Dzbanek na pierwszy rzut oka pięknie się prezentuje to trzeba przyznać. Fajnie, że posiada wskaźnik zużycia wkładu, dzięki czemu wiemy kiedy go wymienić. Przed pierwszym użyciem warto przeczytać obszerną ulotkę, gdzie zamieszczono ważne informację. Należy pamiętać by przed pierwszym użyciem właściwie "przygotować" wkład. Dzbanek został wykonany bardzo solidnie, wszystkie części idealnie do siebie pasują, jest też lekki i poręczny, wygodny w trzymaniu i nie zajmuje wiele miejsca, choć ma sporą pojemność . Stanowi fajną ozdobę kuchni i do tego mega pożyteczną :) 
Dzbanek jednorazowo filtruje prawie 2 litry wody. My teraz cieszymy się pijąc zdrową przefiltrowaną wodę. Od teraz już nie kupujemy wody w butelkach a pijemy tylko wodę przefiltrowaną nie dość,że zdrową to w przeliczeniu na pewno wychodzi Nas to o wiele taniej. Dzbanek jest tak prosty w obsłudze, ze gdy woda się kończy moje dzieciaki same nalewają sobie nową wodę. Polecamy jak najbardziej.








PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. Rowniez posiadam taki dzbanek. Co prawda nadal nie moge sie przekonac do picia takiej wody samej.. Ale do herbaty czy kawy jak najbardziej filtrujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję, mam duży problem z piciem odpowiedniej ilości wody.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja piję bardzo dużo filtrowanej wody, mam dzbanki i butelkę z filtrem

    OdpowiedzUsuń
  4. Piję dużo wody, ale zawsze z wkładką.. szczególnie w upały. Dlaczego? Bo tak zalecają podróżnicy. Np. Wojciech Cejrowski pisał w swoich książkach i mówił w jednym z programów, że sama woda nie nawadnia jakoś mega dobrze, zwyczajnie przelatuje przez organizm i tylko nerki zmusza do pracy. Ale jak dodamy do niej coś: owoce, miętę, sok.. to organizm lepiej się nawadnia. I coś w tym jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas często pijemy z miętą lub cytryną wiec coś w tym jest.

      Usuń
  5. Kiedyś nie filtrowałam wody do momentu, kiedy nie zaczęłam gotować w niej laktatora kiedy urodziłam wcześniaka. Jakie było moje zaskoczenie kiedy po dwóch gotowaniach butelki i garnki miały na sobie biały nalot, którego nie mogłam zmyć. Kupiłam dzbanek z filtrem i ku memu zaskoczeniu woda jest przejrzysta nawet po gotowaniu - od tamtej pory używam go regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dokładnie ten sam dzbanek i go bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. juz od kilku lat mam dzbanek filtrujący i dla mnie to przede wszystkim oszczedność :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takiego dzbanka, ale muszę się w niego zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu kupic taki dzbanek i pic więcej wody, bo mam z tym problem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam taki dzbanek i tylko taka wodę pijam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja cały czas się uczę pić wodę bo nie znoszę, ale mam nadzieję że jakoś się przyzwyczaję i skorzystam wtedy z dobrodziejstw dzbanka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam dzbanka filtrującego, ale innej marki. Woda z takiego dzbanka ma całkiem inny smak niż ta z kranu, czasem jest taka nijaka dlatego wolę mineralną z butelki

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie posiadam takiego dzbanka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy temat poruszyłaś, nie interesowałam się tym wcześniej. Też by mi się przydał taki dzbanek.

    OdpowiedzUsuń
  15. mam to i zdaje egzamin, naprawdę przydatne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam taki dzbanek i jestem bardzo zadowolona z niego. Wcześniej miałam z innej firmy i też był ok, ale ten sprawdza się znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  17. szukam czegoś takiego, ten wyglada dobrze

    OdpowiedzUsuń
  18. musze kupic taki dzbanek bo moja woda jest straszna i z kamieniem

    OdpowiedzUsuń
  19. Równiez mam taki dzbanuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też mam taki dzbanek i bardzo lubię pić z niego wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja staram się pić dużo wody ale średnio mi idzie. Taki dzbanek by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie dzbanki to jest super rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Używam takich filtrów do wody. Staje się ona dużo bardziej wartościowa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy od jakiegoś czasu dzbanek i super nam się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  25. nawadnianie organizmu to bardzo dobry pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo dobry pomysł,też mam dzbanki filtrujące

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie na osiedlu woda jest bardzo chlorowana więc bez dzbanka filtrującego ani rusz!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubie wodę, ale tylko gazowaną i z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama mam podobny DZBANEK - dlatego uważam,że filtrowanie wody,to na prawdę dobra sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zawsze mam problem z piciem odpowiedniej ilości wody.
    Pozdrawiam,
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Wody jak najwięcej tym bardziej w lecie :D Takie urządzenie to świetne rozwiązanie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)