Czerwień na ustach, czemu nie .

By | 11:19 35 comments



Bardzo lubię eksperymentować z makijażem uwielbiam łączyć różne kolory i wyczarowywać coraz to inny makijaż. Na moich ustach przeważnie na co dzień goszczą błyszczyki bo to one jakoś bardziej przypadły mi do gustu.


Oczywiście od czasu do czasu nakładam też ma moje usta pomadki. Czerwień jakoś nie jest moim ulubionym kolorem i rzadko gości na moich ustach jak i paznokciach.


Jednak kiedy w moje ręce wpadła szminka z limitowanej edycji velvet store, wiedziałam że prędzej czy później przy okazji jakiejś imprezy znajdzie się ona na moich ustach.


 W serii Velvet Story znajdują się eleganckie odcienie nude, wyraziste odcienie różu i czerwieni oraz odważny kolor czerwonego wina.


Dzięki zawartości emolientów, pomadka nawilża, wygładza usta i nadaje im elastyczności. Dodatek specjalnego polimeru przedłuża trwałość pomadki i sprawia, że nie wypływa ona poza kontur ust.


Sama szminka kosztuje ok. 9 zł można ją zakupić stacjonarnie np. w Biedronce. Opakowanie dość proste ale wystarczające wielki plus za to że opakowanie pomadki jest w jej kolorze, dzięki czemu nie musi otwierać każdej by sprawdzić jaki kolor jest w środku.


Po nałożeniu szminki oczywiście widać jej kolorek pigmentacja jest rewelacyjna, czujemy także bardzo fajny efekt nawilżania ust niczym po nałożeniu specjalnego kremu. Pod wpływem jedzenia czy picia pomadka ściera się równomiernie. Jeżeli natomiast nasze usta nie mają kontaktu z niczym to możemy się cieszyć przez naprawdę długi czas pięknymi ustami. Mimo, iż kolorek nie do końca mi się podoba to jestem zachwycona trwałością, nawilżeniem i pigmentacją tej pomadki.


Tak prezentuje się na ustach :



Lubicie odcienie czerwieni na Waszych ustach ?




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. Ja nienajlepiej się czuje w czerwonych pomadkach. Moja paleta barw to zdecydowanie nude.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, piękna pomadka

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo łądny kolor, lubie czerwień u innych :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tę pomadkę, ale w innym kolorze i bardzo lubię :) A czerwień na ustach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czerwień na ustach!

    pees. domyślam się że to pomadki Bell..

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię czerwień, ale tylko gdy idę na jakąś uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie, że jesteś zadowolona z tej szminki, też uwielbiam nosić czerwień na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wygląda ten kolor, ponadczasowy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedys nie lubiłam ale to chyba jednak trzeba dorosnac bo teraz uwielbiam:) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie korzystam z czerwonych pomadek - moje zęby od razu są mega żółte mimo, że bez niej wcale nie jest tak źle z ich kolotem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czerwienie na ustach uwielbiam <3 Ten odcień bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię czerwieni u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od czasu do czasu lubię zaszaleć z kolorem na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasami używam czerwieni na ustach, choć zdecydowanie wolę różowe pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie żywiołowe kolorki! <3
    Chciałabym osobiście przetestować tę pomadkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubie czerwień na ustach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Mialam wiele czerwonych pomadek .Ale zadna mi nie pasowala, więc oddalam wszystkie mamie.

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor na prawde ponad czasowy

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja prawie zawsze mam czerwone usta. Tą szminkę też mam, daje naprawdę ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czerwień na moich ustach nie wygląda dobrze i rzadko po nią sięgam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładne i odważny kolor Chociaż dla mnie zdecydowanie za mocny wolę się jednak bardziej stonowanej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  22. Czerwień na ustach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam bardzo serdecznie w ten piękny wtorek aczkolwiek zimne i deszczowe czuję się jak wpis byłby dedykowany specjalnie dla mnie a No dlatego że ja uwielbiam kolor czerwony na ustach i na paznokciach ja i makijaże zbytnio się nie lubimy ale jeśli już zaszaleję to nakładam tylko i wyłącznie tusz na rzęsy i właśnie czerwoną szminkę ciekawie opisałaś produkt podoba mi się forma nawilżenia cena też jest bardzo przyjemna z chęcią że testuję ten kosmetyk Pozdrawiam cię serdecznie i życzę ci przyjemnego dnia trzymaj się ciepło


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny kolor :) Ja nie mogę dopaść i wybrać odpowiedniej czerwieni dla siebie - podoba mi sie u kogoś, ale u mnie nie :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, piekny kolor, i to w jakiej cenie! Nie lubię pomalowanych ust, ale ten kolorek jest super 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwień na ustach wygląda przepięknie. Ja nie najlepiej czuję się w takim kolorze, ale ogólnie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Klasyczna czerwien jest zawsze na czasie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam czerwień. To klasyk nad klasykami!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny kolor, jak dla mnie odcień idealny

    OdpowiedzUsuń
  30. Czerwony to nie mój kolor, ale tobie pasuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem pasuje Ci ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)