Pozycjonowanie stron jako podstawa sukcesu w internecie.

By | 10:00 30 comments
Pozycjonowanie strony w Google


Mając swoją stronę internetową, bloga czy też inne miejsce w sieci zwracamy uwagę na jej wygląd, zdjęcia oraz na to by znaleźć na niej tego czego aktualnie szukamy.

Zapewne każdy z Was korzysta z przeglądarki google i na pewno zauważyliście, że po wpisaniu danej frazy pojawia Nam się mnóstwo stron do wyświetlenia. Nie oszukujmy się nasze poszukiwania zaczynamy od pierwszych wyskakujących stron, na pewno nikt z Nas nie siedzi i nie ogląda wszystkich wyskakujących wyników bo jest ich czasami bardzo dużo. 

Pozycjonowanie strony w Google

Zastanawialiście się czasem jak sprawić by to nasza strona pokazywała się na 1 stronie w wyszukiwanych frazach ? Wysoka rozpoznawalność w wyszukiwarce jest jednoznaczna z wzrostem środków finansowych na Naszym koncie. Dlatego tak ważne jest pozycjonowanie stron.

Każdy z Nas zdaje sobie sprawę, że czym więcej osób odwiedzi Naszą stronę tym lepiej. Nieraz mimo, iż strona jest na prawdę super to dla potencjalnego klienta lub też zwykłego czytelnika odnalezienie takowej może okazać się problemem.

Jak zabrać się za pozycjonowanie stron ? Mamy 2 wyjścia. Pierwsze możemy sami zagłębić się w wiedzę marketingową i spróbować zrobić "coś" z naszą stroną. Drugie wyjście zwrócić się o pomoc do specjalistów. Gdzie ich szukać ? oczywiście w internecie. 

Ja jestem zupełnym laikiem i dla mnie to czarna magia, więc nawet nie pomyślałam by brać się za to sama :) Jedyne co zrobiłam to zaczęłam szukać firm, które się tym zajmują.

Jedną z firm oferujących profesjonalnie pozycjonowanie stron jest AFTERWEB. Pracują tam ludzie z pasją, którzy doskonale wiedzą co i jak zrobić by Nasza strona była widziana na 1 stronach. 

Pozycjonowanie na szczyt wyszukiwarki Google


AFTERWEB to firma w której pracują  specjaliści od SEM (SEO i PPC), którzy w swojej pracy wykorzystują swoją wiedzę od 2008 roku. Pasja i wiedza to podstawowy atrybut, dzięki któremu pozycjonowanie stron staje się proste i łatwe.

Powierzmy pozycjonowanie naszych stron ludziom, którzy się na tym znają, a my w spokoju czekajmy na efekty ich pracy. 

Czy Wy działacie coś w dziedzinie pozycjonowania Waszych stron ? 





PODPIS


Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Z chęcią poczytałabym na temat kosztów takiej usługi, sama zamierzam się do kogos zwrócić ale ile to będzie kosztowac?

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze zajrzeć na tą stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw Socjal Media potem SEO.. serio. Dziś wszyscy pozycjonują i samo pisanie postów pod SEO i dalej promowanie w wyszukiwarkach to... cóż czasem próżny trud. Zwłaszcza jeśli się dopiero zaczyna. Jason Hunt w swoich wykładach jasno mówi: najpierw SM potem blog i seo. Kto jak kto.. ale ten facet wie o czym mówi. Więc jeśli miałabym inwestowac pieniądze.. to raczej nie pozycjonowanie, a w reklamę na facebooku lub insta. To zwyczajnie lepsza sprawa. BO... stałych czytelników zdobywa się właśnie tam niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj się z Panią nie zgodzę - social media social mediami, ale jednak masa osób najpierw informacji szuka w Google. Zależy jeszcze co promujemy, ale mimo wszystko Google i wyszukiwarki są na pierwszym miejscu.

      Usuń
  4. nie wiele o tym wiem po za tym , że pozycjonowanie jest konieczne gdy prowadzimy sklep lub inną typowo zarobkową działalność w sieci

    OdpowiedzUsuń
  5. DOKŁADNIE! aby wybić się skuteczne jest dobre pozycjonowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu sama próbuje wprowadzić seo na bloga i wypozycjonować go, ale ostatecznie chuba skorzystam z pomocy fachowca

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja własnie zaczynam interesować się tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja staram się sama próbowac dobrze pozycjonowac stronę, ale nie ma to jak specjalista :) Warto skorzystac z jego pomocy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nie muszę korzystać z tego typu usług :) Niemniej jednak zgadzam się specjalista SEO to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  10. W podstawówce próbowałam się dokopać do wszystkich stron jakiegoś wyszukania w Google, ale szkoda mi było czasu. :P
    Nie słyszałam o tej stronie, obczaję ją sobie później.

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie się na tym nie znam, ostatnio głośno o tym

    OdpowiedzUsuń
  12. Korzystanie z takich usług jest jak najbardziej wskazane dla osób, które prowadzą stronę w celach zarobkowych.

    OdpowiedzUsuń
  13. O bardzo przydatny wpis, ja też nie jestem w tym temacie za bardzo :)
    Dodaję Twój blog do obserwowanych! Pozdrawiam i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardz fajny wpis. Chyba zaglądnę i skorzytsam z usług profesjonalistów

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wartościowy wpis. Cieszę się że na niego trafiłam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Totalnie nie wiem o co z tym chodzi, ale sporo osob ostatnio o tym pisze :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się wgłębić w temat bo to dla mnie czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama zleciłabym to komuś kto sie zna na tym.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety jestem zielona w tym temacie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja próbuję coś na własna rękę w tym temacie, jednak słabo mi to wychodzi. Chyba lepiej oddac się w ręce specjalistów

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właśnie powoli zaczynam się tym zajmować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. malo osob wie jak wazne jest SEO , jesli nei jestesmy doswiadczeni to najlepiej oddac strone w rece specjalistów

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna sobie powtarzam - weź się za to SEO, może po twoim poście w końcu ruszę w dobrym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero nie dawno zaczęłam bardziej się orientować w SEO. To czasochłonne, ale bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niewiele osób wie co to znaczy pozycjonować strony więc dobrze, że o tym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ważna kwestia! Ja jeszcze wiele muszę się na ten temat dowiedzieć ale od jakiegoś czasu dbam o seo i już widzę lepsze wyniki.

    OdpowiedzUsuń
  27. Dobrze wiedzieć jak ugryźć SEO, bo bez tego można po prostu zginąć w internecie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)