Co wybrać na prezent z okazji 50 urodzin ?

By | 09:44 40 comments
Znalezione obrazy dla zapytania darmowe zdjęcie pudełka



Za niecałe 2 miesiące mój wujek obchodzić będzie okrągłe 50 urodziny. Wszytko super, fajnie wiadomo będzie co świętować, będzie także okazje do tego by spotkać się całą rodziną. Uwielbiam takie wspólne spotkanie szczególnie teraz kiedy każdy z Nas jest tak zabiegany i na wszystko brakuje czasu. 

Oczywiście jest solenizant, więc potrzebny jest też prezent. Nie obejdzie się bez tortu w jakimś fajnym kształcie. No ale trzeba też coś więcej oprócz tortu i tutaj pojawia się problem, bo o ile z prezentami dla kobiet jakoś zawsze nie mam problemu o tyle z prezentem dla mężczyzny ten problem już się pojawia. 

Krawaty, skarpety, perfumy itp są już oklepanym pomysłem, który od razu odrzuciłam. Zresztą nie jeden facet ma już dość, gdy dostaje kolejny krawat do kolekcji.

Pomyślałam, że musi to być coś za razem oryginalnego jak i takiego co mój wujek lubi. 

Szukałam, szukałam i znalazłam postanowiłam, że takiemu dorosłemu mężczyźnie na pewno spodoba się prezent w postaci alkoholu. W końcu to już dorosły mężczyzna. 

Mój wujek jest maniakiem wszelakich whisky więc je dostanie. 

ABERLOUR A`BUNADH WHISKY 0,7L 60,9%


Oczywiście wybór nie był łatwy bo rodzajów whisky jest bardzo dużo, ale po analizie i konsultacjach wybór padł na ABERLOUR A`BUNADH. Producent zapewnia "Po pierwszym łyku zachęci nas intrygująco pikantny aromat Sherry z akcentami pomarańczy i rodzynek w czekoladzie. Następnie poczujemy nutę rodzynek z dodatkiem korzennego imbiru, ciemnej czekolady i soczystych wiśni. W końcówce pełny i intensywny smak, z delikatnym niuansem dębiny." Myślę, że będzie ono odpowiednie dla mojego wujka a smak bardzo go zadowoli. 


Co myślicie na temat mojej propozycji prezentu ?




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Jeśli lubi whiskey to dlaczego nie? Swoją droga, jeśli jest smakoszem to ciężko takiego zadowolić. Wiem coś o tym. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry gatunkowo alkohol to świetny prezent dla mężczyzny na każde urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Whisky - uniwersalny prezent :D zawsze komuś kupuję jak nie mam pomysłu na prezent :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Whisky to według mnie taki elegancki podarunek. Idealnie wpasowuje się na 50 urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Whisky to bardzo fajny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobry pomysł na prezent :D Idealny na taka okazje :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze taki prezent będzie trafiony.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że to świetny prezent, pod warunkiem, że obdarowana osoba jest fanem lub fanką tego trunku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze mam rozkminkę podczas wyboru prezentu dla mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mojemu wujkowi mupilsbym zestaw do otwierania wina bo bardziej w takich % gustuje :) whisky niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że ogólni alkohol jest zawsze mile widzianym upominkiem. Mój dziadek zawsze się cieszy, nawet ze zwykłego piwa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że to idealny wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, ze prezent w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie prezenty zawsze cieszą panów, podobnie jak każdą kobietę kwiaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł taka whisky ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam cię serdecznie w ten piękny czerwcowy wtorkowy dzień Przyznam szczerze że jeśli chodzi o prezenty to rzeczywiście jest z tym problem Chodź taki Problem pojawia się głównie wtedy gdy jest okrągła rocznica ja mam dwoje braci i my składaliśmy się na zegarek kupiliśmy taki lepszy dla taty To był strzał w dziesiątkę jest zadowolony i o to chodziło najlepiej poskładać się i kupić coś porządnego ale jeśli Bujak Gustuję w alkoholach to tylko uraczyć go takim prezentem Pozdrawiam cię serdecznie i życzę przyjemnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie myślałaś o zegarku? Albo o jakimś fotelu bujanym? To zawsze ma jakieś zastosowanie ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze taki prezent będzie trafiony.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alkohol to zawsze sprawdzony prezent.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie. Fajna propozycja. Na pewno siw ucieszy

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja uważam, że alkohol to zawsze fajny prezent. Jeśli ktoś go pije oczywiście :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam zawsze problem z tym co kupić komuś po 50 roku zycia na jakikolwiek prezent czy cos :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Alkohol to zawsze dobry prezent ;) też uwielbiam takiego rodzaju prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Na 50 urodziny prezent idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gorzej z wyborem gdy solenizant nie pije alkoholu. Ja miałam taki problem z tatą. Koniec końców dostał wielkie pudło gadżetów i kase.

    OdpowiedzUsuń
  26. Czasami trudno jest trafić z prezentem dla bliskich, a o ile ta osoba jest dorosła i pijąca, to alkohol jest jak najbardziej praktycznym prezentem. ;) Nie jestem koneserką alkoholu, ale (po)smak rodzynek w czekoladzie mnie trochę zniechęca.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja również kupuję alkohol na prezent mężczyznom.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeżeli ktoś jest fanem wyjątkowych trunków to jak najbardziej powinien je otrzymywać.

    OdpowiedzUsuń
  29. ja kocham wiskey i myślę,że ten trunek to zawsze trafiony prezent

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie piłam tego alkoholu, ale uważam że to fajny prezent

    OdpowiedzUsuń
  31. moj tesc tez by sie ucieszyl z takiego trunku

    OdpowiedzUsuń
  32. jesli ktos jest pijący to fajny prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Alkohol to bardzo dobry pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Alkohol to zawsze dobry pomysł na prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie alkohol to ostatnia deska ratunku jeśli nie mam innego pomysłu na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny pomysł :) Jeśli lubi to dlaczego nie dać tego z czego będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja dla starszych Panów zawsze kupuję perfumy lub dobry alkohol :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)