W jaki sposób szybko i tanio nadać przesyłkę ?

By | 10:56 28 comments



W dzisiejszych czasach wysyłanie przesyłek jest czymś prostym, ale niestety nie zawsze  tanim. Mogłam się o tym przekonać na własnej skórze kiedy to chciałam wysłać przesyłkę do mojej koleżanki, która mieszka 800 km ode mnie. Wiedziałam, że za przesyłkę będę musiała zapłacić, ale nie spodziewałam się, że będzie to taka duża kwota. Zaczęłam, więc chodzić od punktu do punktu sprawdzając ofertę różnych firm. Okazało się, że różnica u poszczególnych firm oferujących tego typu usługi jest znacząca. Zrezygnowana stwierdziłam, iż przesyłki nie nadam bo wartość przesyłki przekraczała zawartość paczki. 




Zrezygnowana usiadłam przed ekranem komputera, wtedy też moim oczom niczym grom z jasnego nieba ukazała się strona  Furgonetka.pl - serwis do nadawania tanich przesyłek kurierskich online, dowolnie wybranym kurierem w najniższych cenach. 

No dobra pomyślałam wszystko pięknie, ładnie, ale zapewne taki laik jak ja nie poradzi sobie z tym by nadać przesyłkę online, a do tego pewnie zajmie mi to pół dnia. Nic nie traciłam, więc postanowiłam - raz kozie śmierć i zaczęłam analizować stronę krok po kroku.




Na początek pięknie zachęcający napis : 

Nadaj przesyłkę sprawdzonym przewoźnikiem  wybierz, co chcesz wysłać i skorzystaj z szybkiej wyceny.


Nie zastanawiałam się długo wzięłam moją przesyłkę do ręki i przystąpiłam do jej wyceny. 

Co musimy wybrać :


  • rodzaj przesyłki - paczka, koperta, paleta, ładunek nietypowy
  • waga  przesyłki
  • wymiary przesyłki


Teraz już wiedziałam ile będzie kosztowało mnie nadanie mojej przesyłki i powiem Wam że cena pozytywnie mnie zaskoczyła. 


Ja zdecydowałam się na kuriera UPS - jest to firma, z której usług korzystam najczęściej, i jak dotąd, nigdy mnie ona nie zawiodła. Oczywiście tym razem również obyło się bez niespodzianek. A moja koleżanka cieszy się z otrzymanej przesyłki. 

Co wyróżnia Furgonetkę.pl: 

- aż 10 firm kurierskich do wyboru, 
- przesyłki miejskie, krajowe i międzynarodowe, 
- przejrzysty cennik, oszczędność nawet do 70% na każdej przesyłce kurierskiej,
- automatyczny monitoring przesyłek, 
- nadanie przesyłki w 5 minut bez wychodzenia z domu,
- profesjonalne biuro obsługi klienta, które pomaga w każdej sytuacji, 
- prosta wycena gdzie można sprawdzić, jaki kurier na daną paczkę/kopertę/paletę ma najniższą cenę, 
- ponad 48 000 pozytywnych opinii na opineo.



Jestem bardzo zadowolona i na pewno jeszcze nie raz nadając przesyłkę skorzystam z tej strony. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Nie jestem zwolenniczką UPS. Dla mnie najlepszym kurierem jest DPD i chyba najrzetelniejszym w mojej okolicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swojego ulubionego kuriera i firmę kurierską :) ważne by być zadowolonym z świadczonych usług.

      Usuń
  2. Nie wiedziałam o takiej możliwości, muszę pamiętać o niej na przyszłość =) Sama z UPSem dobrych wspomnień nie mam, ale to w dużej mierze zależy od samego kuriera a nie firmy przewozowej. Jak się nam trafi leń i gbur to nic się na to nie poradzi =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) dobrze to ujęłaś :) miałam już do czynienia nie raz z takim kurierem :p

      Usuń
  3. zdecydowanie bardziej opłaca się nadać paczkę kurierem szczególnie gdy to coś ciężkiego niż pocztą polską, która jest przerażająco droga. już wiele razy tak robiłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tę stronę, mój mąż korzystał z nien gdy zamawiał maskę do samochodu, która okazała się być trudnym przedmiotem do wysyłki

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą stronę i już nawet korzystałam z ich usług ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam o tej stronie. Muszę tam zajrzec, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a znam tę stronę, fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tej stronie ale jeszcze nie miałam okazji z niej skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. znam tą firmę nie raz korzystalam z jej uslug zamawiając kuriera

    OdpowiedzUsuń
  10. Często korzystam z przesyłkę kurierskich, również UPS i jestem z reguły zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię usługi kurierskie UPS, ale najczęściej wybieram DPD bo mają przystępne ceny. Na pewno nie raz skorzystam z tej strony przy nadawaniu paczek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze wiedzieć, że jest taka strona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zczesto korzystam z usług takich firm i ta się zainteresuje

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wiedzieć o takiej opcji. Kiedyś skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja głupia dalej biegam z paczkami na pocztę xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam wiele dobrego o tej platformie i od niedawna z niej korzystam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o tej platformie ale z kuriera korzystam znacznie częściej niż z poczty:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O pierwszy raz spotykam się z tą platformą :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nie słyszałam o tej stronce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że w przyszłości na pewno skorzystam z usług furgonetki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na ogół zamawiam kuriera i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również korzystam z tego serwisu podczas wysyłania paczek, jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio także zaczęłam często korzystać z usług tego portalu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo wygodna forma, nie znałam wcześniej tego portalu a nie raz by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)